Onkohan kukaan innostunu sponsoroimaan 25 vuotiasta likkaa? Voidaan tehdä kaikkee kivaa jos maksat mun elämisen? :)
Sugar daddy?
7
673
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiitos. Mene töihin.
(Ja muutenkin jos mietitään edes teoriassa tätä asiaa niin jos jollekin jotain maksaisin niin se olisi kaunis ja hoikka 16-20v nainen) - Anonyymi
Miksi täällä etsit, tuohon tarpeeseen on tehty valmis kauppapaikka: Tinder. Lihaa rahaa vastaan.
- Anonyymi
Lopeta!!! saat rahaa ilman mitään tollasta¡Tiedät että huolehdin sinusta!! enkä ikinä tarvitse rahaa sinulta! rahaa saa aina!! pelkkää paperia on!!!! mutta en anna sinun tehdä mitään sellaista!!!!sano kun tarvitset rahaa tai ruokaa niin saat!! minä vaikka varastan jos raha loppuu kesken! mutta et myy itseään
- Anonyymi
25v on ihan liian vanha sokeriksi.
- Anonyymi
Tämä täytyy olla veetä tai jotai. Mene opiskelemaan. Mene töihin. Olet varmasti jo tässä huomannut ettei perseellä tienaavat kunnon ukkoja kiinnosta. Yrität helpolla päästä? Rakas ystävä.opiskele!!revi omasta selkänahastasi.älä niiden jotka oikeaa työtä tekee ja verot maksaa.sielusi on musta.
- Anonyymi
Hei ap, täällä 33v varakas ja komeaksikin kehuttu mies. Lähetä minulle sähköpostia [email protected] ja kerro hieman itsestäsi lisää niin katsotaan tilannetta ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei ap, täällä 33v varakas ja komeaksikin kehuttu mies. Lähetä minulle sähköpostia [email protected] ja kerro hieman itsestäsi lisää niin katsotaan tilannetta ;-)
Älä naurata😂🤣😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960