Olen hemmoteltu ja rikas prinsessa

Anonyymi

Mua niinkun oikeesti ärsyttää köyhät ja läskit jotka katsoo mua kadehtien. Mun vanhemmilla ja suvulla on isot omaisuudet niin kiinteistö, kaivostoiminta, - kuin arvopaperisijoituksissakin. Ja kuulun arvostettuun Suomen-Ruotsalaiseen sukuun ja suvullani on myös oma vaakuna. Joka on arvostettu. Olen saanut oikeastaan kaiken elämäni aikana ilman ponnisteluja tai että olisin joutunut tekemään töitä. Iskä on oikeastaan mahdollistanut elämäntyylin vaikka äidin mielestä mun pitäisi ansaitse itsekkin jotain ja saada elämässä aikaan. Olen kuitenkin huomannut että mun ei tarvitse tehdä oikeastaan mitään ja siksi en ole pärjännyt koulussakaan. Oonkin keskittynyt enemmän treenaamiseen ja edustustehtäviin kun oon nyt 21v just täyttänyt. Sain oman personal trainerin jo 13 vuotiaana ja meidän kartanoissa on myös omat kuntosalit sekä Suomessa että Ruotsissa. Sain kalleimman mopoauton 16 vuotiaana ja kun täytin 18 niin iskä osti mulle urheiluauton ja vuotta myöhemmin vähän arkisemman mut silti ihan uuden Toyotan maasturin kauppa-autoksi. Mulla ei ole mitään tarvetta mennä töihin tai en ymmärrä miksi tuntisin huonoa omaatuntoa että olen rikkaasta perheestä ja hemmoteltu. Jotenkin säälittää kaikki pummit ja rumat ihmiset muutenkin. Ympäröi itseni mieluummin rikkailla ja kauniilla ihmisillä. - Sabrina 98

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi oon köyhä ja kipee.
      Oikeesti vähän ällöttää lukea tuollaista tekstiä kun kirjoittaja on niin täynnä itseään.

Ei sinänsä, mua ei haittaa että joku on rikas ja on sitä ja tätä, on hyvä että joitain rahallisesti onnistaa.
      Se on vaan toi ylpeä asenne joka tekee pahaa.

Itse oon ajatellut että jos olisin kaiken saanut liian helpolla niin olisi ollut liian helppoa.
      Elämää täytyy kokea ja elää. Ei siitä muuten opi ymmärtämään mitään.
      En edes kokisi itseäni onnelliseksi jos kaikki tulisi tuosta vain sormia napsauttamalla.

Jokainen tyylillään, on ne rikkaillakin ongelmansa. On vaan erilaiset kuin köyhillä.
      Ja jos tollasella asenteella ja ajatusmaailmalla jokin menee pieleen niin sieltä tullaan kovaa ja rytinällä alas. Sitten ei käy yhtään kateeksi.

En oo tosin kateellinen muutenkaan. Kateus ja ahneus on ikävimmät asiat mitä voi olla, sekä rikkailla että köyhillä.

Onnellista elämää aloittajalle kuitenkin vaikka vähän kyllä säälittää.....

• Anonyymi

Onpa tyhjä elämä Sabrinalla. Tyhjä hän on sisältäkin. Tulee aikuisena ihmettelemään, miksi on niin paha olo - ja miettii sitä varmasti nytkin.

• Anonyymi

Uskon, jotta prinsessa Sabrina vielä löytää oman alansa, jonka parissa viettää vuosia.
      En ole kade autojesi päältä, ollenkaan, mutta sinulla on varmaan runsaasti uskomattoman kauniita asuja, korkoja jne.

• Anonyymi

Se miten typerä tapa Sabrinalla on ylpeillä itseään ja halveksua muita, jos alansa löytää ja sattuu eksymään jopa töihinkin niin ei tule olemaan helppoa muiden ihmisten kanssa.
      On suhteellisen vaikeaa pärjätä aikuisena jos lapsena kaiken saa ja kaikki tehdään valmiiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      223
      4534
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3288
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2188
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1850
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1198
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      25
      994
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      928
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe