Etsin yhtyelaulusta kiinnostuneita

finnhunk

Olen 36-vuotias pitkän linjan musiikinharrastaja ja laulanut monessa kuorossa sekä parissa lauluyhtyeessäkin, ykköstenoria. Varsinainen päivätyö minulla on muulla alalla, mutta olisin kiinnostunut perustamaan 4-8 hengen porukalla uuden lauluyhtyeen. Tietenkin myös olisin valmis sitoutumaan jo olemassaolevaan proggikseen, jos tenorinpaikkoja olisi vapaana. Itse luen suoraan nuoteista ja korva on tarkka.

Kummin vain, ota yhteyttä ja kerro minkälaista musiikkia haluaisit tehdä. Olisi mukava päästä tekemään musiikkia taas puolen vuoden tauon jälkeen! Voi laittaa suoraan sähköpostia osoitteeseen [email protected]

5

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ari

Missähän päin maailmaa vaikutat? Jos tällaista, ehkä vähän matalemmalla tasolla, löytyy Turusta, niin minuakin kiinnostaa...

• finnhunk

aijoo unohtui laittaa paikkakunta joka siis on Helsinki.

• Lauluyhtyettä on aika vaikea polkaista käyntiin sattumanvaraisten ihmisten kanssa. Siinä tarvitaan kaikinpuolista luottamusta, minkä syntymiseen ei toki tarvita välttämättä pitkää yhteistä historiaa, vähän kuitenkin.
      Niinpä suosittelen hakeutumista sellaiseen kuoroon, jossa pienyhtyetoiminnan resurssit ovat olemassa. Kyllä niitä löytyy, kun osaa kysellä. Ja ykköstenoreita pääsääntöisesti tarvitaan, joten ottajiakin taatusti löytyy.
      Kuorokin koostuu yksilöistä -ja ovathan Rajattoman ja Club for Fivenkin jäsenet alunperin olleet kuorotovereita...

• finnhunk

Mun ongelmanani on vain se, etten oikein enään välttämättä jaksaisi lähteä kuorotoimintaan mukaan siinä jo yli kymmenen vuotta mukana olleena. Mieluusti harjoittelisi pienemmällä porukalla ja tehokkaammin. Osaatko suositella mitään hyvää kuoroa, jossa on hyvä ryhmäkuri harjoituksissa ja tehdään hyvää tasokasta musiikkia? Kyllähän tietenkin tuonkin tien voisi vielä käydä...

• aikakamies
        finnhunk kirjoitti:

Mun ongelmanani on vain se, etten oikein enään välttämättä jaksaisi lähteä kuorotoimintaan mukaan siinä jo yli kymmenen vuotta mukana olleena. Mieluusti harjoittelisi pienemmällä porukalla ja tehokkaammin. Osaatko suositella mitään hyvää kuoroa, jossa on hyvä ryhmäkuri harjoituksissa ja tehdään hyvää tasokasta musiikkia? Kyllähän tietenkin tuonkin tien voisi vielä käydä...

jos etsit hyvää kuoroa? käy katsomassa sivut:
        www.aikamiehet.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8544
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4703
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      36
      4664
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      190
      3611
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2953
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2716
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      39
      2696
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2393
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      167
      2082
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      65
      2056
    Aihe