Ei toki muun takia kuin minun ulosntini. Tahdon nyt sitten pyytää kaikilta anonyymeiltä looser ätmeiltä anteeksi.
Kysyttiin miksi minä olen täällä. Siihen on hyvin yksinkertainen selitys: Olen sinkku!
Mikäli joku yllättyi sekä selvennyksenä kerrottakoon, että olen harrastanut keskenkäymistä ihmisten kanssa.
Tosi stalkkareille myönnettäköön, että olen vaihtanut mielipiteitä tietyn ihmisen kanssa. Tämä mikään mokoma ei kuitenkaan tee minusta sinkkua kuten itse, puolison menehtyneenä nähneenä koin.
Te nuoriso voitte tietysti olla eri mieltä, aivan kuin kossitkin.
Luuseriätmipersua vituttaa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä menee nuorison ja kossin raja?
Entä miksi fanitat Halmetta vaikka peppulit on pyllystä? - Anonyymi
Olen nainen. En kestä sinua.
- Anonyymi
Ja lisään ettei mulla ole persujen eikä ”kossien” kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään ettei mulla ole persujen eikä ”kossien” kanssa mitään tekemistä.
Enkä ole ätmi!
Noh sinunhan ei toki suta kuin yrittää poistattaa viestini.
Tähän tietty on aina epäpiellyttävät ,systeemit kulkeneet.
Vaikeat "oikeat" uskonnot ovat myös kokeneet saman kohtalon.
Montako muinaisuskontoa muistat muusta kuin AHDISta UKKOPEKAsta tahi muista?- Anonyymi
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Noh sinunhan ei toki suta kuin yrittää poistattaa viestini.
Tähän tietty on aina epäpiellyttävät ,systeemit kulkeneet.
Vaikeat "oikeat" uskonnot ovat myös kokeneet saman kohtalon.
Montako muinaisuskontoa muistat muusta kuin AHDISta UKKOPEKAsta tahi muista?Oletko sekaisin?
- Anonyymi
Että voitko vaan mennä?
Toki voidaan unohtaa tämä mokoma kirjoitus.
Minä annan sinulle syntisi anteeksi. Jeesuksen veressä!
Sinjulle on siis syntisi anteeksi annettu.
- Anonyymi
Aliravitsemus on innokkaiden urheilijoiden uusin laji, varsinkin naisilla, ei saa synnyttää vauvoja jos tissit ovat liian pienet eikä niistä tule maitoa.
Joitain naisia pitäisi lihottaa ja tissejä suurentaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774