Jos sulla on toinen, koko kaupunki saa tietää sen mua ennen.

Anonyymi

Jos sulla on toinen, mikset soita ja uskalla tunnustaa. Miten on nainen, onko sulla joku tyyppi kotelossa eli oletko varattu? Mies kyselee sinua haaveillessaan.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole. Vapaus on tärkein arvo!

• Anonyymi

Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kun Jarno unohti ainakin jonkun arvon kun 🍒 munkkeja maistui!! taisi siinä olla muutakin kuin pelkkä munkkien maistelua!ei tainnut sauna ilta sujua toivotulla tavalla kun yleensä saunan pukuhuoneessa kuuluu vain puhetta mutta naapurit olivat kuullut jotain muuta kuin normaali saunomista! hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭 kaisa mietteitään!!

• Anonyymi

Pakko kommentoida tähän että päätös oli yhteinen viettää aikaa muualla kuin baarissa! ja me emme olleet juopuneena vaan yksi tilanne johti toiseen ja Siitä se sitten lähti vähän niin kuin lapanen käsistä hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🍒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kommentoida tähän että päätös oli yhteinen viettää aikaa muualla kuin baarissa! ja me emme olleet juopuneena vaan yksi tilanne johti toiseen ja Siitä se sitten lähti vähän niin kuin lapanen käsistä hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🍒

Kuka nyt kesällä älyää pitää taskussa jotain lapasia!!?? silloin oli kuuma helle päivä ja meidän piti juoda vain kahvia mutta et voinut olla huomaatta miten katsoin sinun munkkeja ja huomasit että nautin hetkestä jolloin tulit vapaaehtoisesti minua lähelle ja vahinkoss kaaduit minun syliin kun sinua heikotti se helle päivä ja tasapaino petti ja seurauksena kaaduit minun syliin ja silloin me suudeltiin ekan kerran ja kumpikin säikähti sitä tilannetta että mitä me tehtiin!!me emme jutelleet siitä Sen enempää mutta sitten kerran näimme yhdessä paikassa ja tilanne teki varkaaksi!!se oli asia mikä tapahtui kun minä olin päihtyneenä ja kun huomasin miten märkä olit niin pakkohan minun piti auttaa naista hädässä!! Se oli kieltämättä aika mielenkiintoinen kokemus mutta miksi ihmeessä kukaan luulee että siinä olisi muuta kuin seksiä???ei todellakaan ollut mitään tunnetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka nyt kesällä älyää pitää taskussa jotain lapasia!!?? silloin oli kuuma helle päivä ja meidän piti juoda vain kahvia mutta et voinut olla huomaatta miten katsoin sinun munkkeja ja huomasit että nautin hetkestä jolloin tulit vapaaehtoisesti minua lähelle ja vahinkoss kaaduit minun syliin kun sinua heikotti se helle päivä ja tasapaino petti ja seurauksena kaaduit minun syliin ja silloin me suudeltiin ekan kerran ja kumpikin säikähti sitä tilannetta että mitä me tehtiin!!me emme jutelleet siitä Sen enempää mutta sitten kerran näimme yhdessä paikassa ja tilanne teki varkaaksi!!se oli asia mikä tapahtui kun minä olin päihtyneenä ja kun huomasin miten märkä olit niin pakkohan minun piti auttaa naista hädässä!! Se oli kieltämättä aika mielenkiintoinen kokemus mutta miksi ihmeessä kukaan luulee että siinä olisi muuta kuin seksiä???ei todellakaan ollut mitään tunnetta

Jarno miks sitten sulla seisoi aina kun me nähtiin!! jos esimerkiksi ei ollut tunteita minua kohtaan!! minulla oli tunteita!! enhän minä muuten olisi käskenyt sitä nuorta porttoa pysyy sinusta kaukana!! kyllä mä huomasin että Se portto tuli juuri silloin näpyttelee sitä kassa konetta kun huomasi sinut ja minut juttelemassa!! onneksi löytyi sillekin portolle uus yritys ja ei tarvitse minun hänelle mitään selitellä!🍒🍒🍒

• Anonyymi

Miksi ihmeessä sulle pitäisi soitella jos on varattu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4832
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3860
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1376
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1334
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      169
      1319
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      558
      1216
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe