Onpas mielenkiintoinen ja peli, jonka pelaamisen kiinnostus ei heti lopahda.
On tämä maatilan hoito mukavaa näin oamssa huoneessa kirjoitus pöydän äärellä ja leppoisasti istuen, toisin kuin oikeassa maanviljelyksessä, jossa sanon valmistuminen kestää lähes 5 kuukautta ja joutuu hikoilemaan ja kesähelteellä hikoilemaan.
Pelissä on kaksi maatilaa, mutta modista voi ladata kymmenistä eri vaihtoehdoista erilaisia maatilloja ja myös metsäisiä tiloja.
Modista voi ladata lisää koneita, laitteita, rakennuksia ym.
Meikäläinen latasi No man's land modin. Siinä on peltoa ja metsää jaettuna lohkoihin, joita ostamalla voi laajentaa ja alussa täytyy ostaa lohko, ennenkuin mitään pystyy viljelemään, muuten ei maa käänny auran alla.
Meikäläinen osti lohkon jossa on vanha pieni perunamaa ja osa järveä.
Pelimodi on kolmas modi, joka on kaikkein ralistisin ja tuotteista saa alhaisimman hinnan, ei maata, koneita, ei mitään alussa, mutta rahaa 500 000€, jolla voi ostaa maapalan, traktorin, moottorisahan. asunnon rötiskän, peltihallin koneille, huolto mörskä jossa voi koneita huoltaa ja tuunata, pari siiloa ja puun myyntipaikka, jossa myydään puuta, että saadaan rahaa viljelykoneisiin.
Jos tilille jää rahaa, niin talletetaan peli ja käydään tiedostoissa mukkaamassa raha kohtaan 0€.
Sinne voi muokata vaikka 500 miljoonaa euroa rahaa, mutta silloin menee pelistä idea, ei ole mitään järkeä yrittää ansaita rahaa pelissä, kun sitä voi sinne modata ja menee peliltä idea ja pohja.
Farming simulator 19
0
118
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051324Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 48673
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31507Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500