Naiset jotka eivät ole seurustelleet

Anonyymi

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin olen vahva ja pärjäävä mies.
      Neitseelliseen koskaan seurustelemattomaan naiseen olisi kiva tutustua.

      • Anonyymi

        Sellainen nainen todennäköisesti jättää sinut jossain vaiheessa. Uteliaisuus muita miehiä kohtaan kasvaa jossain vaiheessa niin suureksi, ettei hän ehkä halua olla kanssasi kauan. Mutta ehkä sellainen ei haittaa sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen nainen todennäköisesti jättää sinut jossain vaiheessa. Uteliaisuus muita miehiä kohtaan kasvaa jossain vaiheessa niin suureksi, ettei hän ehkä halua olla kanssasi kauan. Mutta ehkä sellainen ei haittaa sinua.

        Juu. Noin on käynyt. Sitten pitää etsiä uusi rakastajatar.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Juu. Noin on käynyt. Sitten pitää etsiä uusi rakastajatar.

        Arvostat naisissa kokemattomuutta ja haluat väliaikaisia suhteita. Jossain vaiheessa tulet niin vanhaksi, etteivät kokemattomat naiset enää kiinnostu sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvostat naisissa kokemattomuutta ja haluat väliaikaisia suhteita. Jossain vaiheessa tulet niin vanhaksi, etteivät kokemattomat naiset enää kiinnostu sinusta.

        En ole päättänyt suhteen laatua etukäteen.
        -Juu, no noinkin voi käydä. Ikä se ei anna armoa. Maan poveen käy tieni mun aikaa myöden.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        En ole päättänyt suhteen laatua etukäteen.
        -Juu, no noinkin voi käydä. Ikä se ei anna armoa. Maan poveen käy tieni mun aikaa myöden.

        Sinä et päätä suhteen laatua, vaan kokematon nainen lopulta päättää sen.


    • Hmm. Minun mielestä vahvaksi ja pärjääväksi voi ihan hyvin kasvaa parisuhteessakin eläessä. Ihmisestä kiinni mitkä asiat osaa valjastaa ja kasvaa ja kasvattaa itseään.

      Voihan olla, että se ettei koskaan ole seurustellut on jollekin kasvattavaa. Mutta itse en taas ajattele niin. Pikemminkin niin, että kaikki ihmisuhteet kasvattaa meitä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mutta jos ei pääse parisuhteeseen, pystyy toki kasvamaan myös yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Mutta jos ei pääse parisuhteeseen, pystyy toki kasvamaan myös yksin.

        Toki ja ilmanmuuta. Eihän parisuhde ole ainoa ihmissuhde mikä kasvattaa. Ja yksinkin on hyvä asioita pohtia ja etsiä se "mun juttu". Oman näköiset asiat ja oma polku. Monesti se elämä muodostuu sellaiseksi missä me pärjätään suht mukavasti, kun asioita on hiukan punnittu. :)


      • Ainakin sosiaalisemmaksi ja ns. normaaliksi ihmiseksi tullaan ennemmin parisuhteen kautta.
        Kas kun ihmiselle olisi hyväksi puhua ja kommunikoida toisen ihmisen kanssa. Yksinäisenä se on mitä on. Ihmisen aivot tarvitsevat seuraa. Muutoin ne alkavat muuttua tiettyyn suuntaan.


      • blade83 kirjoitti:

        Ainakin sosiaalisemmaksi ja ns. normaaliksi ihmiseksi tullaan ennemmin parisuhteen kautta.
        Kas kun ihmiselle olisi hyväksi puhua ja kommunikoida toisen ihmisen kanssa. Yksinäisenä se on mitä on. Ihmisen aivot tarvitsevat seuraa. Muutoin ne alkavat muuttua tiettyyn suuntaan.

        Vähän sitä peiliä tuossa juuri mietin. Ihminen on toiselle peili. Itse ainakin koen hiukan erakkomaisuuteen taipuvaisena kuitenkin vuorovaikutuksen toisten ihmisten kanssa tärkeäksi. Saa pohdittavaa ja peiliä toisista ihmisistä.

        Uusia näkökulmia ja ajatuksia, ettei ihan vaan fakkiudu omiin käsityksiinsä.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Vähän sitä peiliä tuossa juuri mietin. Ihminen on toiselle peili. Itse ainakin koen hiukan erakkomaisuuteen taipuvaisena kuitenkin vuorovaikutuksen toisten ihmisten kanssa tärkeäksi. Saa pohdittavaa ja peiliä toisista ihmisistä.

        Uusia näkökulmia ja ajatuksia, ettei ihan vaan fakkiudu omiin käsityksiinsä.

        Kyllä se noin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se noin on.

        Hope so. :)

        Mutta nyt kiitän ja kumarran. Siirryn hyvin tuuletettuun makuukammariin ja ojentaudun ihanan rentouttavaan petiin nukkumaan. Uusi päivä ja uudet kujeet, taino... heh. :) uudet ja uudet.

        Hyvää yötä tasapauolisesti kaikille, kiitos seurasta. :)


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Hope so. :)

        Mutta nyt kiitän ja kumarran. Siirryn hyvin tuuletettuun makuukammariin ja ojentaudun ihanan rentouttavaan petiin nukkumaan. Uusi päivä ja uudet kujeet, taino... heh. :) uudet ja uudet.

        Hyvää yötä tasapauolisesti kaikille, kiitos seurasta. :)

        Kuin myös sinulle hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Vähän sitä peiliä tuossa juuri mietin. Ihminen on toiselle peili. Itse ainakin koen hiukan erakkomaisuuteen taipuvaisena kuitenkin vuorovaikutuksen toisten ihmisten kanssa tärkeäksi. Saa pohdittavaa ja peiliä toisista ihmisistä.

        Uusia näkökulmia ja ajatuksia, ettei ihan vaan fakkiudu omiin käsityksiinsä.

        Näinhän se on. Jos ei ole parisuhdetta, pitää ainakin olla muuten paljon sosiaalista toimintaa. Muuten sosiaalisuus alkaa näivettyä ja empatiakyky heiketä.


    • Anonyymi

      Muistakaa että naisten sinkkuus on aina vapaa ehtoista. Naiset saa miehen jos vaan kelpuuttavat omantasoisen rumiluksen.

      • Anonyymi

        Rumilusten mielipidettä ei kysytty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe