Naiset jotka eivät ole seurustelleet

Anonyymi

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin olen vahva ja pärjäävä mies.
      Neitseelliseen koskaan seurustelemattomaan naiseen olisi kiva tutustua.

• Anonyymi

Sellainen nainen todennäköisesti jättää sinut jossain vaiheessa. Uteliaisuus muita miehiä kohtaan kasvaa jossain vaiheessa niin suureksi, ettei hän ehkä halua olla kanssasi kauan. Mutta ehkä sellainen ei haittaa sinua.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellainen nainen todennäköisesti jättää sinut jossain vaiheessa. Uteliaisuus muita miehiä kohtaan kasvaa jossain vaiheessa niin suureksi, ettei hän ehkä halua olla kanssasi kauan. Mutta ehkä sellainen ei haittaa sinua.

Juu. Noin on käynyt. Sitten pitää etsiä uusi rakastajatar.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Juu. Noin on käynyt. Sitten pitää etsiä uusi rakastajatar.

Arvostat naisissa kokemattomuutta ja haluat väliaikaisia suhteita. Jossain vaiheessa tulet niin vanhaksi, etteivät kokemattomat naiset enää kiinnostu sinusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Arvostat naisissa kokemattomuutta ja haluat väliaikaisia suhteita. Jossain vaiheessa tulet niin vanhaksi, etteivät kokemattomat naiset enää kiinnostu sinusta.

En ole päättänyt suhteen laatua etukäteen.
        -Juu, no noinkin voi käydä. Ikä se ei anna armoa. Maan poveen käy tieni mun aikaa myöden.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

En ole päättänyt suhteen laatua etukäteen.
        -Juu, no noinkin voi käydä. Ikä se ei anna armoa. Maan poveen käy tieni mun aikaa myöden.

Sinä et päätä suhteen laatua, vaan kokematon nainen lopulta päättää sen.

• Hmm. Minun mielestä vahvaksi ja pärjääväksi voi ihan hyvin kasvaa parisuhteessakin eläessä. Ihmisestä kiinni mitkä asiat osaa valjastaa ja kasvaa ja kasvattaa itseään.

Voihan olla, että se ettei koskaan ole seurustellut on jollekin kasvattavaa. Mutta itse en taas ajattele niin. Pikemminkin niin, että kaikki ihmisuhteet kasvattaa meitä.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Mutta jos ei pääse parisuhteeseen, pystyy toki kasvamaan myös yksin.

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Mutta jos ei pääse parisuhteeseen, pystyy toki kasvamaan myös yksin.

Toki ja ilmanmuuta. Eihän parisuhde ole ainoa ihmissuhde mikä kasvattaa. Ja yksinkin on hyvä asioita pohtia ja etsiä se "mun juttu". Oman näköiset asiat ja oma polku. Monesti se elämä muodostuu sellaiseksi missä me pärjätään suht mukavasti, kun asioita on hiukan punnittu. :)

• Ainakin sosiaalisemmaksi ja ns. normaaliksi ihmiseksi tullaan ennemmin parisuhteen kautta.
        Kas kun ihmiselle olisi hyväksi puhua ja kommunikoida toisen ihmisen kanssa. Yksinäisenä se on mitä on. Ihmisen aivot tarvitsevat seuraa. Muutoin ne alkavat muuttua tiettyyn suuntaan.

• blade83 kirjoitti:

Ainakin sosiaalisemmaksi ja ns. normaaliksi ihmiseksi tullaan ennemmin parisuhteen kautta.
        Kas kun ihmiselle olisi hyväksi puhua ja kommunikoida toisen ihmisen kanssa. Yksinäisenä se on mitä on. Ihmisen aivot tarvitsevat seuraa. Muutoin ne alkavat muuttua tiettyyn suuntaan.

Vähän sitä peiliä tuossa juuri mietin. Ihminen on toiselle peili. Itse ainakin koen hiukan erakkomaisuuteen taipuvaisena kuitenkin vuorovaikutuksen toisten ihmisten kanssa tärkeäksi. Saa pohdittavaa ja peiliä toisista ihmisistä.

Uusia näkökulmia ja ajatuksia, ettei ihan vaan fakkiudu omiin käsityksiinsä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Vähän sitä peiliä tuossa juuri mietin. Ihminen on toiselle peili. Itse ainakin koen hiukan erakkomaisuuteen taipuvaisena kuitenkin vuorovaikutuksen toisten ihmisten kanssa tärkeäksi. Saa pohdittavaa ja peiliä toisista ihmisistä.

Kyllä se noin on.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se noin on.

Hope so. :)

Mutta nyt kiitän ja kumarran. Siirryn hyvin tuuletettuun makuukammariin ja ojentaudun ihanan rentouttavaan petiin nukkumaan. Uusi päivä ja uudet kujeet, taino... heh. :) uudet ja uudet.

Hyvää yötä tasapauolisesti kaikille, kiitos seurasta. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Hope so. :)

Mutta nyt kiitän ja kumarran. Siirryn hyvin tuuletettuun makuukammariin ja ojentaudun ihanan rentouttavaan petiin nukkumaan. Uusi päivä ja uudet kujeet, taino... heh. :) uudet ja uudet.

Hyvää yötä tasapauolisesti kaikille, kiitos seurasta. :)

Kuin myös sinulle hyvää yötä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Näinhän se on. Jos ei ole parisuhdetta, pitää ainakin olla muuten paljon sosiaalista toimintaa. Muuten sosiaalisuus alkaa näivettyä ja empatiakyky heiketä.

• Anonyymi

Muistakaa että naisten sinkkuus on aina vapaa ehtoista. Naiset saa miehen jos vaan kelpuuttavat omantasoisen rumiluksen.

• Anonyymi

Rumilusten mielipidettä ei kysytty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      51
      5876
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4595
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4362
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4141
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3735
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      62
      3283
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2453
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2349
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2089
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1219
    Aihe