Pettämisen raja?

Anonyymi

Onko pettämistä, jos juttelee entisen heilansa/eksänsä kanssa eikä kerro siitä kumppanilleen? Mietityttää.

Ei siis mitään seksiviestejä tmv mutta sellaista "ihana jutella taas kanssasi! Olispa kiva nähdä" viestittelyä ja haaveilua. Näkemistä siis oikeasti ei ole tapahtumassa.. välimatkan takia.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Exä kävi hakemassa taas jotain tarvitsemaansa.
      Mietin kerronko uudelle rakkaalleni?
      Päätin jättää kertomatta, koska epäilin hänen pahoittavan mielensä.

      Itselle kuitenkin exän käynti muistutti millainen elämääni varjostanut musta pilvi , on poistunut.

      Itse en ota exään yhteyttä. Luulen että hänkin halusi vain nähdä, jos vaikka korona olisi saanut edes vähän vahinkoa aikaan.
      Eikä exä ole some ystävissänikään.

    • Anonyymi

      Kai tuollaisen tajuaa kysymättäkin.

    • Anonyymi

      Enpä tiedä sellainen on puolison pettämistä et tekee asioita mitä ei voi puolisolle kertoa. Valehtelee kenen seurassa ollut jne.

      • Anonyymi

        Mä olen kai sitten pettänyt aika usein kun törmää ex seurustelukumppaniin välillä kauppa reisulla ja vaihtuu siinä tervehdykset ja kuulumiset. Jollei voi tervehtiä tai jutella aika pingottunutta on. Miks ihmeessä mun pitäis kertoo siitä muijalle.


    • Anonyymi

      Kaikki mitä salaa on pettämistä!

      Eli voit kertoa vielä...eli pelastaa suhteesi.
      Kertomatta jättämisellä saatat jonain päivänä huomata, että nykyinen lähti, kun oli jostain asiasta kuullut.

      Kerro, ennenkuin joku muu ehtii ensin.

      Pidän kaiken tekemisen vastakkaisen sukupuolen kanssa MITÄ EI KERRO pettämisenä

      • Anonyymi

        Sulla on aika ahdistunut kuva sosiaalisuudesta ja ihmissuhteista, jos kaikki kertoo ei muuta ehteiskään ja jokaisella on myös yksityisyys. Mua ei kiinnosta onko esim. vaimoni puhunut entisille hoidoileen jos on niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on aika ahdistunut kuva sosiaalisuudesta ja ihmissuhteista, jos kaikki kertoo ei muuta ehteiskään ja jokaisella on myös yksityisyys. Mua ei kiinnosta onko esim. vaimoni puhunut entisille hoidoileen jos on niin on.

        Jos salaa on salattavaa.

        Itse kerron kaiken, jopa jos joku vieraskin hymyilee, kysyy neuvoa jonnekin. tms.

        Jos en kertoisi olisi minulla huono omatunto itselläni.


    • Anonyymi

      Ei ole pettämistä. Ei tuollaisesta tarvitse ainakaan mustasukkaiselle ihmiselle kertoa!

      • Anonyymi

        Ei tietenkään ole pettämistä, mustasukkainen voi jopa suuttua mutta normaali ihminen ei edes välitä. Minäkin tiedän että vaimo jutellut ex miesystävälleen ja mitä siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole pettämistä, mustasukkainen voi jopa suuttua mutta normaali ihminen ei edes välitä. Minäkin tiedän että vaimo jutellut ex miesystävälleen ja mitä siitä.

        Rakkaus mä kirjoitan sulle irl viestiin!! niin kerron sinulle kaiken


    • Anonyymi

      jos et voi kumppanille kertoa, on se jo pettämistä.

      • Anonyymi

        Niinpä.


    • Anonyymi

      Eiköhän joka parisuhteessa tulisi puhua avoimesti asioista ja myös alusta asti löytää yhteinen sävel myös pettämisen rajoista, mikä loukkaa toista mikä ei. Jokainen parisuhde erilainen. Avoimuus alusta lähtien kannattaa ja näin löytyy myös luottamus suhteeseen. Jos tällaista ei ole, miksi olla parisuhteessa ja leikkiä.

    • Anonyymi

      Parisuhteessa ei ole yksityisyyttä.
      Jos jotain jättää kertomatta, se on pettämistä.
      Jo tuo: olisi kiva nähdä, mutta välimatka on ainut syy että ette näe.. Hei haloo miksi edes ihmettelet asiaa, jos lähtökohtaisesti et edes halua kertoa, jos tilanteessa ei olisi salattavaa, kertoisit.
      Lähde meneen nykyisestä suhteestasi jos noin ilmiselvää asiaa oikeesti ihmettelet etkä ymmärrä mikä on sopivaa ja mikä ei.
      Rajat pitää ymmärtää.

    • riippuu ihan mitä on sovittu

    • Anonyymi

      Luottamus syntyy siitä, ettei ole salattavaa asioita. Eripura syntyy epäilyistä, kun asiat jäävät puhumatta ja salataan asioita. Jos on paljon salattavaa niin riita tilanteetkin lähestyvät jääväämättä, kun epäily kasvaa toista kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe