a) Tohtori Halla-aho
b) Tohtori Hankamäki
c) Tohtori Frankenstein
d) Tohtori Sykerö
Kuka on suosikki tohtorisi?
38
145
Vastaukset
Tohtori Mengelen unohdit.
- Anonyymi
Mengele oli ensimmäinen persu.
- Anonyymi
Kelp. Kun mieli ei riitä.
- Anonyymi
Dr. House
- Anonyymi
Tohtori Gerhard.
- Anonyymi
Kolme ekaa ovat pimeyden palveluksessa, joten d)
- Anonyymi
a.Halla-ahoa on miellyttävä kuunnella,kun
on suomen äly politikkoihin luettavissa.
Aidosti välittää suomalaisista ja on rakentamassa hyvää Suomea.Ajatukset
on aina muita edellä ja osaa katsoa tulevaisuuteen niin että pärjätään .- Anonyymi
Hyvä läppä :))
- Anonyymi
Ilmaisusi taso kuvastaa hyvin persuksia.
- Anonyymi
Pelkästään itsestään välittää, eikä tiedä mistään mitään, on suunsoitolla ja rasistisilla kirjoituksillaan päässyt veronmaksajien elätettäväksi, siinä vasta opportunisti!
- Anonyymi
HAHAHAHAHA nyt takaisin sinne äitis kellariin
- Anonyymi
Dr Öetker
- Anonyymi
Tää on myös mun suosikki 😁
Noista Sykerö. Loistava tohtori. 😬👌
Mutta suomalaisista Esko Valtaoja. Huikean positiivinen visionääri ja harvinaisen ihmisläheinen partaturvokas. Minä diggaan täysin sen mietteistä. 😊👌Mää kyl tykkään sattuneesta syystä kaiken enämpi Rankenstainist. Mollaan hyvii niiku ystävii ja rupatellaan usein aamuteellä ja lounastetaan herkkukorppuu.
Ei mainita listalla mutta tohtori Väyrynen.
- Anonyymi
Samoin.
Sykerö. Muista tohtori Pol, uskomaton eläinlääkäri
- Anonyymi
Ryhmä Hau on enemmän mun makuun.
KilttiMies89 Tohtori Outolempi.
Tohtori Paise..😬
- Anonyymi
Tohtori Gerhard
- Anonyymi
Aloittajan ikää ja mielenlaatua kuva hyvin, että on ottanut mukaan tuon tohtori Sykerön. Sitä meidänkin lapset aina katseli telkkarista.
- Anonyymi
C ja D ovat uskottavia hahmoja toisin kuin A ja B.
- Anonyymi
e) ehdottomasti Arvo Ylppö! Loistava lastenlääkäri, joka on kehittänyt juuri lapsille sopivia hoitomuotoja, puhunut lasten rokotusten tarpeellisuudesta, esim. lapsihalvausten estämiseen. Tauti joka nyttemmin on Euroopassa jo selätetty!
Ylppö oli astentautiopin professori, arkkiatri ja suomalaisen neuvolajärjestelmän isä. - Anonyymi
Tohtori Doom on tohtori jonka ansaitsemme.
- Anonyymi
Herrat Ristiniemi ja Kaukonen, sekä muut 2000-luvulla Oysissa ortopedeina ja plastikkakirurgeina olleet. Heitä saan kiittää siitä että ylipäätään kävelen.
L. - Anonyymi
Tohtori Kaikkonen oikein isosta sairaalasta.
https://www.youtube.com/watch?v=vmpUGUQltMA Tohtori Sykerö.
Sykerö on noista kovin jätkä ilman muuta. 💪😁
Unohdit myös Saarijärven terveyskeskustääkärin, teeveestäkin tutun Tapani Kiminkisen.
Ja unohit myös Ylen terveysohjelma Akuutin omalääkärin.
https://yle.fi/aihe/akuutti/omalaakari (kuvassa vasemmalla).Tohtori Sykeröstä tykkäsin, kun olin lapsi.
- Anonyymi
Äiti <3
t. Kuutti
- Anonyymi
Tohtori Frankenstein, ihan vaan siksi että olen kauhugenren ystävä.
Kirjautumaton palstalutka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872