Panda-uutisten yhteydessä television uutississa puhuttiin Ähtärin kaupungista. Mistä kaupungista? Ähtäri on mitätön kyläpahanen eikä mikään kaupunki. Ähtärin pitää luopua kaupunkinimen käytöstä säilyttääkseen oman arvokkuutensa. Kaupunkina Ähtäri on pelkkä säälittävä vitsi.
Ähtärin kaupunki on käsitteenä pelkkä vitsi
18
682
Vastaukset
- Anonyymi
Ähtärin lisäksi Suomessa on muitakin ns. kaupunkeja. Niissä on enemmän lehmiä kuin ihmisiä.
- Anonyymi
Juu alle 5000 asukasta.
Muutto autoja tilataan. PANDAT jää
- Anonyymi
Kaupunginjohtalla on parempi palkka kuin kunnanjohtajalla.
- Anonyymi
Aivan ja jo ennen kummankaan pandalajin tuloa (pikkupandat sekä isopandat) oli mediassa monessa otteessa mainittu, Ähtäristä tulee pandakaupunki. Joku joskus jossain mainitsi että kaupunginosa on 20.000-30.000 ihmistä ja kaupunki määritellään likimain 100.000 asukasta kerrostaloineen ja niin edelleen. Esimerkiksi New Yorkissa china town on kaupunginosa, tai vaikkapa Little Italy.
- Anonyymi
Joo kolme kertaa isompi kuin kuuluis.
Maksakaa vaan samoin kuin PANDAT. Turhaan kaikki...
- Anonyymi
Ähtärin pitäisi luopua kaupunki-nimen käytöstä, koska Ähtäri ei ole kenenkään mielestä kaupunki. Kaupunki-nimen käyttö herättää ainakin ulkopuolisissa vain säälinsekaista naureskelua.
- Anonyymi
Paikkakunta, jonka asukasluku on vain 6 000, ei ole kaupunki. Oikeissa kaupungeissa on vähintään 100 000 asukasta.
- Anonyymi
Suomessa 9 yli 100 000 asukkaan kaupunkia....
- Anonyymi
Kaskinen on Suomen pienin kunta. Asukasluku on 1250 (ja nekin suurimmaksi osaksi suomenruotsalaisia). Ähtäri tähän nähden suurkaupunki. Pienin kunta taasen on Kaunianen (6 km2). Jälleen Ähtäri suurkaupunki (910 km2)
- Anonyymi
Tarkistappa tietosi, esim. Lestijärvellä on reilusti alle 1000 asukasta, sikä sekään ole Suomen pienin kunta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistappa tietosi, esim. Lestijärvellä on reilusti alle 1000 asukasta, sikä sekään ole Suomen pienin kunta!
Onko lestijärvi kaupunki?
- Anonyymi
No näitä naurettavia kaupunkeja EP.llä piisaa, ei Ähtäri ainoa ole. Alajärvi, Alavus, Kauhava, Lapua...
- Anonyymi
Ähtäri liitetään Alavuteen. Minä teen valituksen jos ei näin toteudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ähtäri liitetään Alavuteen. Minä teen valituksen jos ei näin toteudu.
Kyllähän turisteilla oli ihmettelyä kun olivat automaatilla nostamassa käteistä ja totesivat, että oikein tälläinen pandakaupunki. Mutta missä kaikki ne autoletkat, ihmispaljous ja se pandapöhinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän turisteilla oli ihmettelyä kun olivat automaatilla nostamassa käteistä ja totesivat, että oikein tälläinen pandakaupunki. Mutta missä kaikki ne autoletkat, ihmispaljous ja se pandapöhinä?
Ei tainnut markkinointi ja kumppanuuksien hankinta mennä putkeen uudelta henkilökunnalta ja johdolta sitten pandojen tulon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut markkinointi ja kumppanuuksien hankinta mennä putkeen uudelta henkilökunnalta ja johdolta sitten pandojen tulon?
Siltä vaikuttaa.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä vaikuttaa.......
Mutta Ähtärissä onkin näitä eläkkeellä olevia valittajia tilastojen mukaan enemmän kuin esim Kauniaisissa. Siellä on vain 1.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Ähtärissä onkin näitä eläkkeellä olevia valittajia tilastojen mukaan enemmän kuin esim Kauniaisissa. Siellä on vain 1.
Onko Kauniaisissa myös ihan oikea kaupunginjohtaja vai onko heillä "hui-hai-hallinto-oikeus hupiukko"?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849