Ähtärin kaupunki on käsitteenä pelkkä vitsi

Anonyymi

Panda-uutisten yhteydessä television uutississa puhuttiin Ähtärin kaupungista. Mistä kaupungista? Ähtäri on mitätön kyläpahanen eikä mikään kaupunki. Ähtärin pitää luopua kaupunkinimen käytöstä säilyttääkseen oman arvokkuutensa. Kaupunkina Ähtäri on pelkkä säälittävä vitsi.

18

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ähtärin lisäksi Suomessa on muitakin ns. kaupunkeja. Niissä on enemmän lehmiä kuin ihmisiä.

• Anonyymi

Juu alle 5000 asukasta.
        Muutto autoja tilataan. PANDAT jää

• Anonyymi

Kaupunginjohtalla on parempi palkka kuin kunnanjohtajalla.

• Anonyymi

Aivan ja jo ennen kummankaan pandalajin tuloa (pikkupandat sekä isopandat) oli mediassa monessa otteessa mainittu, Ähtäristä tulee pandakaupunki. Joku joskus jossain mainitsi että kaupunginosa on 20.000-30.000 ihmistä ja kaupunki määritellään likimain 100.000 asukasta kerrostaloineen ja niin edelleen. Esimerkiksi New Yorkissa china town on kaupunginosa, tai vaikkapa Little Italy.

• Anonyymi

Joo kolme kertaa isompi kuin kuuluis.
        Maksakaa vaan samoin kuin PANDAT. Turhaan kaikki...

• Anonyymi

Ähtärin pitäisi luopua kaupunki-nimen käytöstä, koska Ähtäri ei ole kenenkään mielestä kaupunki. Kaupunki-nimen käyttö herättää ainakin ulkopuolisissa vain säälinsekaista naureskelua.

• Anonyymi

Paikkakunta, jonka asukasluku on vain 6 000, ei ole kaupunki. Oikeissa kaupungeissa on vähintään 100 000 asukasta.

• Anonyymi

Suomessa 9 yli 100 000 asukkaan kaupunkia....

• Anonyymi

Kaskinen on Suomen pienin kunta. Asukasluku on 1250 (ja nekin suurimmaksi osaksi suomenruotsalaisia). Ähtäri tähän nähden suurkaupunki. Pienin kunta taasen on Kaunianen (6 km2). Jälleen Ähtäri suurkaupunki (910 km2)

• Anonyymi

Tarkistappa tietosi, esim. Lestijärvellä on reilusti alle 1000 asukasta, sikä sekään ole Suomen pienin kunta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkistappa tietosi, esim. Lestijärvellä on reilusti alle 1000 asukasta, sikä sekään ole Suomen pienin kunta!

Onko lestijärvi kaupunki?

• Anonyymi

No näitä naurettavia kaupunkeja EP.llä piisaa, ei Ähtäri ainoa ole. Alajärvi, Alavus, Kauhava, Lapua...

• Anonyymi

Ähtäri liitetään Alavuteen. Minä teen valituksen jos ei näin toteudu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ähtäri liitetään Alavuteen. Minä teen valituksen jos ei näin toteudu.

Kyllähän turisteilla oli ihmettelyä kun olivat automaatilla nostamassa käteistä ja totesivat, että oikein tälläinen pandakaupunki. Mutta missä kaikki ne autoletkat, ihmispaljous ja se pandapöhinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän turisteilla oli ihmettelyä kun olivat automaatilla nostamassa käteistä ja totesivat, että oikein tälläinen pandakaupunki. Mutta missä kaikki ne autoletkat, ihmispaljous ja se pandapöhinä?

Ei tainnut markkinointi ja kumppanuuksien hankinta mennä putkeen uudelta henkilökunnalta ja johdolta sitten pandojen tulon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tainnut markkinointi ja kumppanuuksien hankinta mennä putkeen uudelta henkilökunnalta ja johdolta sitten pandojen tulon?

Siltä vaikuttaa.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä vaikuttaa.......

Mutta Ähtärissä onkin näitä eläkkeellä olevia valittajia tilastojen mukaan enemmän kuin esim Kauniaisissa. Siellä on vain 1.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Ähtärissä onkin näitä eläkkeellä olevia valittajia tilastojen mukaan enemmän kuin esim Kauniaisissa. Siellä on vain 1.

Onko Kauniaisissa myös ihan oikea kaupunginjohtaja vai onko heillä "hui-hai-hallinto-oikeus hupiukko"?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66