https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/27e67bf6-a255-4578-94a4-3d826182b24c
Jos tuossa olisi p..ka ollut valkoihoinen ei tuosta olisi ollut edes paikallislehdessä pikku-uutista. Poliisihan toimi ihan oikein ja paskahousu-poliisipäällikön olisi pitänyt asettua puolustamaan miehistönsä/naisistonsa täysin oikeaa toimintaa.
Suvakkoväen mielestä tietysti rattijuoppo olisi pitänyt jättää rauhaan, antaa sen ajaa muutaman lapsen ja vanhuksen yli kännipäissään ja senkin jälkeen korkeintaan kevyesti nuhdella, soo soo ja halata sitten vielä päällle.
Kummallista nöyristelyä
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi
Jos Suomessakin poliisi ampuis kaikki rattijuopot ni ruumiita tulis joka päivä. On olemassa myös muita ratkaisuja kuin ampuminen.
Nii ja rattarit vois ite ottaa jotain vastuuta tekemisistään mutkun monet ei pidä kännissä tai huumeissa ajamista minään ☹️Alkaisivat pitämään kun tulisi lyijyä silmille jos jää kiinni. Veikkaan että tilastot alkaisivat nopeasti kaunistumaan kun pari-kolmekin esimerkin omaisesti pääsisi paremmille rattailumaille.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Alkaisivat pitämään kun tulisi lyijyä silmille jos jää kiinni. Veikkaan että tilastot alkaisivat nopeasti kaunistumaan kun pari-kolmekin esimerkin omaisesti pääsisi paremmille rattailumaille.
Jaa että poliisien pitäis uhrata uransa ja elämänsä jonkun rattijuopon takia.
Olen tätä ennenkin ehdottanut sulle: voisit itse "harventaa" kaikki, jotka sun mielestä pitäis ampua. En muista keitä ne viimeksi oli. Olit kuitenkin silloin(kin) sitä mieltä, että se on poliisien hommaan. Ihmisten tappaminen EI OLE poliisien työtehtäviin kuuluva asia.
- Anonyymi
Eikö miestä saa ampua jos käy käsiksi poliisiin ja sammuu autoon. Ihan selvä tapaus että oli paska jännämies.
- Anonyymi
Minkä takia sammunutta pitää ampua?!?
- Anonyymi
Pappa se jaksaa ruikuttaa.
- Anonyymi
Harmispappa on niitä saunan taakse viemisestä lässyttäjiä, jotka kuitenkaan itse eivät kykenisi ketään viemään yhtään minnekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508