https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/27e67bf6-a255-4578-94a4-3d826182b24c
Jos tuossa olisi p..ka ollut valkoihoinen ei tuosta olisi ollut edes paikallislehdessä pikku-uutista. Poliisihan toimi ihan oikein ja paskahousu-poliisipäällikön olisi pitänyt asettua puolustamaan miehistönsä/naisistonsa täysin oikeaa toimintaa.
Suvakkoväen mielestä tietysti rattijuoppo olisi pitänyt jättää rauhaan, antaa sen ajaa muutaman lapsen ja vanhuksen yli kännipäissään ja senkin jälkeen korkeintaan kevyesti nuhdella, soo soo ja halata sitten vielä päällle.
Kummallista nöyristelyä
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi
Jos Suomessakin poliisi ampuis kaikki rattijuopot ni ruumiita tulis joka päivä. On olemassa myös muita ratkaisuja kuin ampuminen.
Nii ja rattarit vois ite ottaa jotain vastuuta tekemisistään mutkun monet ei pidä kännissä tai huumeissa ajamista minään ☹️Alkaisivat pitämään kun tulisi lyijyä silmille jos jää kiinni. Veikkaan että tilastot alkaisivat nopeasti kaunistumaan kun pari-kolmekin esimerkin omaisesti pääsisi paremmille rattailumaille.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Alkaisivat pitämään kun tulisi lyijyä silmille jos jää kiinni. Veikkaan että tilastot alkaisivat nopeasti kaunistumaan kun pari-kolmekin esimerkin omaisesti pääsisi paremmille rattailumaille.
Jaa että poliisien pitäis uhrata uransa ja elämänsä jonkun rattijuopon takia.
Olen tätä ennenkin ehdottanut sulle: voisit itse "harventaa" kaikki, jotka sun mielestä pitäis ampua. En muista keitä ne viimeksi oli. Olit kuitenkin silloin(kin) sitä mieltä, että se on poliisien hommaan. Ihmisten tappaminen EI OLE poliisien työtehtäviin kuuluva asia.
- Anonyymi
Eikö miestä saa ampua jos käy käsiksi poliisiin ja sammuu autoon. Ihan selvä tapaus että oli paska jännämies.
- Anonyymi
Minkä takia sammunutta pitää ampua?!?
- Anonyymi
Pappa se jaksaa ruikuttaa.
- Anonyymi
Harmispappa on niitä saunan taakse viemisestä lässyttäjiä, jotka kuitenkaan itse eivät kykenisi ketään viemään yhtään minnekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "191703- 64623
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77483
- 36479