Vissiin räkättirastaalla jo lentokykyiset poikaset.. näkyi osa perheestä tuossa pihamaalla. Kolme poikasta ja oisko ollut emo?
Emo koettaa etsiskellä ruokaa ja kaksi poikasta kokoajan valittaa perässä. Kolmas jäi ihmettelemään itsekin sitä touhua marjapuskan suojiin. Kunnes lähti omille teilleen, ääneti. Tämä vissiin keksi, että saahan sitä sapuskaa itsekin hankittua...
Mutta nämä kaksi muuta itkee ja juoksee emon perässä. Ensinnäkin eivät tuolleen opi etsimään itse, vaan jatkavat valitustaan ja energia menee siihen, eikä pärjäämisen opetteluun.,
Linnut tuskin osaa kommunikoida kovin tarkkaan, joten ainoa keino emolla on näyttää mallia, miten sapuskaa etsitään ja karata aikanaan jättäen poikaset oman onnen nojaan.,.
Räkäkäkätikää vaan, mutta taivaan lintunenkin joutuu käymään kovan koulun... oppimaan mihin se energia pitää käyttää... lopettaa valittaminen ja hoitaa itse asiansa.
Valittamisen energia.
12
<50
Vastaukset
Nyt saa mun marjapensaat (kaikki kaksi) olla rauhassa, kun kissapeto pitää vahtia. ☝️
Niin, no tuskin se marjoja vahtii, vaan yrittää harventaa räksäkantaa vaanimalla. 😂
Tuollaisen valittavat emoltaan ruokaa alituiseen ruinaavat yksilöt olis sille helppo kohde. Osaavat lentää, mutta keskittyvät ruuan mankumiseen. 😃
- Anonyymi
pian poikaset lähtee pesästään ja emo saa taas kikkelii emoa kutkuttaa jo
- Anonyymi
Paitsi, että rastailla ei ole kikkeliä.
- Anonyymi
Voi vittu! Et voisi yhtään nolompi enää olla.
- Anonyymi
Pitäisikö niiden ottaa vastuu omista tunteistaan?
Mjaa
Eilen tapoin Audilla kuovin, tänään voisin posauttaa pihapuusta haulikolla alas rastaanpesän.
Vituttaa tämä räkätys. Siis mihinkään ei voi keskittyä tällaisessa metelissä.
Shoot em!
(hirn)Funeau kirjoitti:
Hyvä idis!
Mä taidan kin kirjoittaa lintukirjan. Vihaan lintuja.
(reps)Siis mä en voisi kuvitellakaan että lukisin jonkun tyyliin Lokki Joonatanin.
Paskaa.
Linnunpaskaa.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Siis mä en voisi kuvitellakaan että lukisin jonkun tyyliin Lokki Joonatanin.
Paskaa.
Linnunpaskaa.
(hirn)Ai miksi vihaan lintuja?
No siksi että ollessani päiväkahvilla Sardiniassa, joku vitun varpunen paskoi mun kahvikuppiin, joka oli juuri nostettu huulille.
Siis mulla oli siinä matkaykköset päällä.
Siis sitä hajua hinkattiin naamasta irti viikon ja vähän päälle.
(hihitystä)Tilaamanne angry manangment-kirjekurssi on pakattu ja saapuu 6 arkipäivän sisään.
-rauha olkoon kanssasi-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015