Kun joku, joka ei halua minun olevan kenenkään kanssa, hän ei voi mitään, jos meillä synkkaa naisen kanssa, jonka löydän.
Kun löydän jonkun
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ok kiitos paljon!! sitten sun ei tarvi mun kanssa edes aloittaa suhdetta koska en ikinä hyväksy sitä että Edes pääset tutustumaan muiden kanssa siinä mielessä!!! juurikin tämä asia on meidän esteenä kun vaikka kuinka olen yrittänyt sopeutua sun kulttuurin säännöt niin valitettavasti en hyväksy että suhteessa missä me olemme niin on ok että menet yksin Jonkun muun kotiin viettää iltaa!! juuri tämän takia minun omassa maassa on kiellettyä kun on avioliitossa että puoliso ei tutustu yksin muihin ihmisiin jotta ei vaikutusta avioliittoon! mutta jos haluat tehdä mulle noin niin ota sitten suomalainen suhde! mulle käy kaikki muut mitä ehdotat mutta ei pettäminen!!!
- Anonyymi
Mä en ikinä tekisi sulle niin että jos olisimme suhteessa niin en edes halua olla muiden kanssa kahdestaan jos kyseessä ei olisi esimerkiksi biologinen sisko tai veli tai äiti!!!en edes halua ystävien kanssa käymään kahdestaan koska minulla on erilainen näkemys kuin esimerkiksi länsimaissa että suhteessa pitää kunnioittaa oman puolison mielipiteitä eikä omin päin mennä minne tahansa
- Anonyymi
Kyllä ihan periaatteesta tuhoon sun suhteen!!en hyväksy että kukaan muu saa sinut kun en saanut minäkään
- Anonyymi
Ja oikeesti erehtynyt olet jos kuvittelet että länsimaalainen ajattelu auttaa tässä!!!me emme ole missään vaiheessa eronnut vaikka olisi kuinka paljon riitoja joten jos olet tutustunut johonkin niin tuo näytille Se runkku!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oikeesti erehtynyt olet jos kuvittelet että länsimaalainen ajattelu auttaa tässä!!!me emme ole missään vaiheessa eronnut vaikka olisi kuinka paljon riitoja joten jos olet tutustunut johonkin niin tuo näytille Se runkku!!
Normaalisti en ikinä käyttänyt näin mutta sun kanssa menee hermot kun teet tahallisesti kiusaa minulle!! ymmärtänyt olen että sinulla on länsimaalainen ajattelu mutta rajansa kaikella!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalisti en ikinä käyttänyt näin mutta sun kanssa menee hermot kun teet tahallisesti kiusaa minulle!! ymmärtänyt olen että sinulla on länsimaalainen ajattelu mutta rajansa kaikella!!!
Ihan tahallaan pilaan jokaisen sun suhteen!!!!! En anna eroa sinulle koskaan!!! ja eikö me jotain sovittu että kumpikaan ei edes ehdota mitään eroa! mikään kirosana ei kuulosta niin pahalta kuin ero sana!!! lopeta tollanen puhe heti!!!
- Anonyymi
Jeesus haluaa sinun olevan ikuisesti yksin, ja kyllä hän MAHTAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774