Sydäntä purkamassa. Monta vuotta väliä, mutta pakko oli tulla taas katsomaan palstan tilanne ja onko tyypit vaihtuneet. 😄
Täällä ollaan taas
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miestä (ilmeisesti) on sitten ikävä. Eikä täällä saa valita enää nimimerkkiäkään ilman kirjautumista vaan kaikki on näköjään anonyymejä vaan. T: aloittaja
- Anonyymi
Risto on ainakin vielä täällä, minä siis entinen aktiivi anonyymi. T : aloittaja
Anonyymi kirjoitti:
Risto on ainakin vielä täällä, minä siis entinen aktiivi anonyymi. T : aloittaja
Juu, humppu on täällä vieläkin...........
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Juu, humppu on täällä vieläkin...........
<3Terve Risto! Mitä tarkoittaa humppu?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Humalainen...........
<3Okei, sitä sanaa vähän aattelinkin. Nyy on hyvä keli olla humalassa. Ainakin täällä Itä-Suomessa
- Anonyymi
Aloittaja: Jos vaan ois ollut tsäänssi edes puhua ja vaihtaa pari sanaa, niin tämän ei ois tarvinnut mennä vaikeimman kautta. Syytän tilanteesta täysin itseäni, nyt kun on mennyt sen verran aikaa, että näen asiat selkeämmin. En vaan jaksanut enää sitä työpaikkakiusaamista. Se oli lähes jokapäiväistä puhetta minun selkäni takana. 😐 Tää on vaan minun palstapurkua, en yritä tavoittaa tällä ketään. Pakko tehdä jotain ettei pää leviä...
- Anonyymi
Ap taas, pitää tietty muistaa, että kaikella on tarkoituksensa, mutta en ymmärrä vieläkään mitä tästä pitäisi vielä oppia. Tuntuu, että mokasin ja möhläsin taas kaiken ihan turhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap taas, pitää tietty muistaa, että kaikella on tarkoituksensa, mutta en ymmärrä vieläkään mitä tästä pitäisi vielä oppia. Tuntuu, että mokasin ja möhläsin taas kaiken ihan turhaan.
Ap taas, ehkä tarkoitus oli, että pää ei saisi nousta enää pilvilinnoihin vaan on pidettävä järki mukana touhuissaan. Katse peiliin vaan, mutta se kuvajainen ei näytä hyvältä. Pakkko muuttaa itseään. Sen aion tehdäkin. Haluan näyttää paremmalta ja olla parempi ihminen muutenkin 👍
- Anonyymi
Osa samoista kirjoittelee edelleenkin. Mikäs pahan tappais maailmasta? Mieleeni tuli yksi mies, jota kiusattiin työpaikalla, mahdatkohan olla sama henkilö. Ei tarvitse vastata.
- Anonyymi
Olin sentään kolmisen vuotta poissa palstoilta. 🙂 Olen siis nainen ja ikävöin saavuttamatonta miestä. T: aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin sentään kolmisen vuotta poissa palstoilta. 🙂 Olen siis nainen ja ikävöin saavuttamatonta miestä. T: aloittaja
Katsos minäkin olen ollut täällä niinkin monta kuin yli 3 vuotta. Lähemmäs 5 vuotta mennään. Joskus enemmän ja joskus kokonaan tauolla.
- Anonyymi
Sulle voi tarjoo vaik päänsärkylääkestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477