Huomenta.......
Tasoittavaa nyt ja sassia.....
<3
https://www.youtube.com/watch?v=KNl40iCABzs
Huh.........
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhäkö remontti jatkuu, kun usein aamuisin tasoittelet?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Näköjään......
<3
:)Ok. Onko länkkäriä tulossa tv:stä?
Tässä ollaan kesälomalla, lämmintä tehdä kotona ulkona töitä. Anonyymi kirjoitti:
Ok. Onko länkkäriä tulossa tv:stä?
Tässä ollaan kesälomalla, lämmintä tehdä kotona ulkona töitä.Ok........
<3
:)
Lauantaina muistaakseni tulee lännenelokuva töllöstä....- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ok........
<3
:)
Lauantaina muistaakseni tulee lännenelokuva töllöstä....Länkkäreiden esitys täytyy lopettaa ja kieltää, koska ne halventavat naissukupuolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länkkäreiden esitys täytyy lopettaa ja kieltää, koska ne halventavat naissukupuolta.
Repesin täysin tälle naurettavalle kommentille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repesin täysin tälle naurettavalle kommentille!
Täh!
Missä länkkärissä on nainen pääosassa asesankarina. Nainen on huora ilotalossa. Hyvin palstaomainen näkökulma...ja mies, jo on "älykäs" yksilö. Mitään tarjottavaa länkkäreillä ei ole naisille, maailman rumin vänkylänaama Wayne tai erinomaisin Clint Eastwood, joka ohjaa, kuvaa esittää sekä miespääosaa, että naisroolia ja vielä hevosta ja intiaania. On siinä elokuvan taiteenlaji. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh!
Missä länkkärissä on nainen pääosassa asesankarina. Nainen on huora ilotalossa. Hyvin palstaomainen näkökulma...ja mies, jo on "älykäs" yksilö. Mitään tarjottavaa länkkäreillä ei ole naisille, maailman rumin vänkylänaama Wayne tai erinomaisin Clint Eastwood, joka ohjaa, kuvaa esittää sekä miespääosaa, että naisroolia ja vielä hevosta ja intiaania. On siinä elokuvan taiteenlaji.Länkkärit ovatkin "todellisuutta" enemmän kuin naurettava feminisminatsismi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länkkärit ovatkin "todellisuutta" enemmän kuin naurettava feminisminatsismi!
Pim!
Länkkärit poistettu elokuvarepertuaarista.
Kaljan valmistus lopetettu.
Alkon ja tupakkatuotteiden myynti kielletty.
- Anonyymi
Mene nyt oikeesti hoitoon kuspiä!
- Anonyymi
Ei pidä provosoitua,, jos provosoidaan.🏏
- Anonyymi
Kuka on pilannut minun kauniin ketjun......
Kahvia ja tupakkaa nyt.........
<3- Anonyymi
Mitä kahvia juot? Entä tupakka? Ulkona aamupäivällä tuli touhuttua, Lämmintä oli jo ennen 12.00
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kahvia juot? Entä tupakka? Ulkona aamupäivällä tuli touhuttua, Lämmintä oli jo ennen 12.00
Mitä väliä mut tuo arbuusi ja koiranruokaa, kun tulet.
- Anonyymi
Mikä idea tuossa ryyppämisessä on? Pahentaa vain masennusta ja sen oireita, ei todellakaan helpota niitä.
Ei se varmaan masennukseen auta, mutta on siitä välillä apua yksinäisyyteen/ hylkiönä olemiseen....
<3
Nyt särkee pohjetta ja se johtuu varmaan alkoholin liikakäytöstä...- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ei se varmaan masennukseen auta, mutta on siitä välillä apua yksinäisyyteen/ hylkiönä olemiseen....
<3
Nyt särkee pohjetta ja se johtuu varmaan alkoholin liikakäytöstä...Ei tuo kyllä yksinäisyyteenkään auta, pahentaa sitäkin tunnetta. Lisäksi saa vielä enemmän hylkiöksi. Lopeta nyt hyvä mies tuo touhu. Katkolle ja apua.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo kyllä yksinäisyyteenkään auta, pahentaa sitäkin tunnetta. Lisäksi saa vielä enemmän hylkiöksi. Lopeta nyt hyvä mies tuo touhu. Katkolle ja apua.
Tällä hetkellä olen selvänä.....
Ken tietää, olenko illalla.....
<3
🧟🧟🧟🧟
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477