Juotko liikaa?

Anonyymi

16

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää juoda naisten kanssa viinaa, niin pääsee naisten kanssa harrastamaan seksiä.

      t. Viinamies

      • Anonyymi

        Jahas, viinamies ehtikin jo paikalle...

        Ei ainakaan juomisen takia maksani sano poks. Rasvamaksa saattaa olla syömisen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, viinamies ehtikin jo paikalle...

        Ei ainakaan juomisen takia maksani sano poks. Rasvamaksa saattaa olla syömisen takia.

        Normaalin oloinen nainen tulisi vaikka leikkaamaan nurmikon olisihan sekin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalin oloinen nainen tulisi vaikka leikkaamaan nurmikon olisihan sekin jotain.

        Helpottaisi juuri nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpottaisi juuri nyt.

        Miten tämä liittyy mun maksaani? En leikkaa muiden nurmikoita koska omassakin riittää hommaa.


    • Juon, joinakin päivinä VETTÄ liikaa, saattaa aiheuttaa vesimyrkytyksen nimittäin.

    • Anonyymi

      Samma häär, vesipöhö ei oo mikään leikin asia.

    • Anonyymi

      ei tuu muuta mieleen

    • En taida juoda edes tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Viinaa pitää juoda jotta kumppani löytyy. Kyllä se maksa kestää kun muistaa olla lihomatta eli harrastaa liikuntaa arkisin jotta viikonloppuna voi juoda viinaa ja käydä baareissa. En minäkään ole lihonut ja kaikenlaista olen harrastanut

      t viinamies

      • Mitäs jos kokeilee niin päin, että alkaa juomaan viinaa kaksin käsin kiskoen. Niin lähteekö kumppani kälppimään? Jos on aina perseet olalla, kun tulee töistä kotiin tai makaa lattialla sammuneena.

        Ihastuttava näky, alkoholin huuruinen ja haiseva röhköpossu makaa lattialla ja röhkii, lisää viinaa!


    • Anonyymi

      Viinaa ei pidä juoda litratolkulla vaan sen verran että uskallatte naisille puhua koska suomalaiset ei selvinpäin naisia uskalla lähestyä. Viinaa juodaan sivistyneesti eikä olla räkäkännissä ja sammumispisteessä, olen sitäkin nähnyt ja silloin mies ei naisiin voi tutustua. Itse en ole koskaan sammunut enkä ole putkaan joutunut.

      t viinamies

      • Anonyymi

        Viina ja sivistys ei sovi mielessäni yhteen. Voiko esim. kossua juoda sivistyneesti..tai yleensäkään kirkkaita 🤔.

        Joskus nuorena naisena join putelin Savon wiinaa, ja sen jälkeinen käytökseni ei tod. ollut sivistynyttä. Löin mm. miestä.


    • Silleen sopivasti ettei poksahda, mutta pihisee vähän..

    • Anonyymi

      Aina pitää juopotella. varsinkin juhannuksena.

    • Anonyymi

      Maksan vajaatoiminnan oireita ovat:

      Kellertävät silmänvalkuaiset ja iho

      - No joskus oon havainnut kellertävyyttä

      Paineen tunne maksan seudulla

      - Aika usein

      Nesteen kertyminen vatsan seudulle, vatsan pömpötys

      - Tuntuu olevan tuotakin

      Verenvuotoherkkyys, herkästi ilmaantuvat mustelmat

      - Tätä en ole havainnut

      Lihaskato

      - En tiedä

      Väsymys

      - Ainahan sitä on väsynyt

      Hämähäkkimäiset verenpurkaumat iholla

      - Tälläistä ei sentään ole

      Yhtäkkiä ilmestyvät tummat silmänaluset, jotka eivät johdu huonosti nukkumisesta

      - Tummat silmänaluset on lähes aina, ei ne yhtä-äkkiä ole ilmestyneet

      Tumma virtsa

      - Toisinaan on aika tummaa ja pahan hajuista

      Nilkkojen ja jalkojen turpoaminen

      - Tätä on viimeaikoina ollut

      Iho-oireet, kuten kutina

      - Sitäkin

      Ulosteen värin, koostumuksen ja hajun muuttuminen.

      - No tätäkin tapaa olla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe