Onko maksasi sanomassa poks?
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/931a83b7-f84f-44c6-8512-e54208ff79d2
Juotko liikaa?
16
453
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää juoda naisten kanssa viinaa, niin pääsee naisten kanssa harrastamaan seksiä.
t. Viinamies- Anonyymi
Jahas, viinamies ehtikin jo paikalle...
Ei ainakaan juomisen takia maksani sano poks. Rasvamaksa saattaa olla syömisen takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas, viinamies ehtikin jo paikalle...
Ei ainakaan juomisen takia maksani sano poks. Rasvamaksa saattaa olla syömisen takia.Normaalin oloinen nainen tulisi vaikka leikkaamaan nurmikon olisihan sekin jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalin oloinen nainen tulisi vaikka leikkaamaan nurmikon olisihan sekin jotain.
Helpottaisi juuri nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaisi juuri nyt.
Miten tämä liittyy mun maksaani? En leikkaa muiden nurmikoita koska omassakin riittää hommaa.
Juon, joinakin päivinä VETTÄ liikaa, saattaa aiheuttaa vesimyrkytyksen nimittäin.
- Anonyymi
Samma häär, vesipöhö ei oo mikään leikin asia.
- Anonyymi
ei tuu muuta mieleen
En taida juoda edes tarpeeksi.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jotta kumppani löytyy. Kyllä se maksa kestää kun muistaa olla lihomatta eli harrastaa liikuntaa arkisin jotta viikonloppuna voi juoda viinaa ja käydä baareissa. En minäkään ole lihonut ja kaikenlaista olen harrastanut
t viinamiesMitäs jos kokeilee niin päin, että alkaa juomaan viinaa kaksin käsin kiskoen. Niin lähteekö kumppani kälppimään? Jos on aina perseet olalla, kun tulee töistä kotiin tai makaa lattialla sammuneena.
Ihastuttava näky, alkoholin huuruinen ja haiseva röhköpossu makaa lattialla ja röhkii, lisää viinaa!
- Anonyymi
Viinaa ei pidä juoda litratolkulla vaan sen verran että uskallatte naisille puhua koska suomalaiset ei selvinpäin naisia uskalla lähestyä. Viinaa juodaan sivistyneesti eikä olla räkäkännissä ja sammumispisteessä, olen sitäkin nähnyt ja silloin mies ei naisiin voi tutustua. Itse en ole koskaan sammunut enkä ole putkaan joutunut.
t viinamies- Anonyymi
Viina ja sivistys ei sovi mielessäni yhteen. Voiko esim. kossua juoda sivistyneesti..tai yleensäkään kirkkaita 🤔.
Joskus nuorena naisena join putelin Savon wiinaa, ja sen jälkeinen käytökseni ei tod. ollut sivistynyttä. Löin mm. miestä.
Silleen sopivasti ettei poksahda, mutta pihisee vähän..
- Anonyymi
Aina pitää juopotella. varsinkin juhannuksena.
- Anonyymi
Maksan vajaatoiminnan oireita ovat:
Kellertävät silmänvalkuaiset ja iho
- No joskus oon havainnut kellertävyyttä
Paineen tunne maksan seudulla
- Aika usein
Nesteen kertyminen vatsan seudulle, vatsan pömpötys
- Tuntuu olevan tuotakin
Verenvuotoherkkyys, herkästi ilmaantuvat mustelmat
- Tätä en ole havainnut
Lihaskato
- En tiedä
Väsymys
- Ainahan sitä on väsynyt
Hämähäkkimäiset verenpurkaumat iholla
- Tälläistä ei sentään ole
Yhtäkkiä ilmestyvät tummat silmänaluset, jotka eivät johdu huonosti nukkumisesta
- Tummat silmänaluset on lähes aina, ei ne yhtä-äkkiä ole ilmestyneet
Tumma virtsa
- Toisinaan on aika tummaa ja pahan hajuista
Nilkkojen ja jalkojen turpoaminen
- Tätä on viimeaikoina ollut
Iho-oireet, kuten kutina
- Sitäkin
Ulosteen värin, koostumuksen ja hajun muuttuminen.
- No tätäkin tapaa olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714605Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt933753Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623303SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352359Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229