Tajusin tänään, kuinka kauniita ja näyttäviä tummaihoiset naiset ovat nähtyäni tänään sellaisen kaupassa käydessäni. Heitä ei vain kovin usein täällä näy, mikä on harmillista. Tumma iho näyttää todella vahvalta, terveeltä ja upealta, ja vielä lisäksi suorat, pikimustat kiiltävät hiukset. Nainen oli luultavasti kotoisin jostain Aasiasta. Tuollainen olisi minun ihannenainen. Tummuus saa naisen näyttämään seksikkäämmältä ja itsevarmalta, todella kiinnostavalta ja jopa älykkäältä.
Tummaihoinen nainen
22
362
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran olen kiertänyt että en luokittelisi Aasialaista mitenkään tummaihoiseksi.
On toki hyvin ruskeita kaakkois aasian naiset, mutta esimerkiksi Japanilaiset tai kiinalaiset voi olla hyvinkin vaalea ihoisia.
Jos haet oikeasti tummaa, tulevat he Afrikasta - Anonyymi
Ja se älykkyys, en sano mitään. Moni ei osaa edes kerto ja jakolaskua.
- Anonyymi
Kyllä ainakin Thait ovat usein tummia. Arvostavat vaaleutta. Se iho tuntuu myös erilaiselta, samoin hiukset.
Se ettei kaikilla ole mahdollisuutta opiskella, ei tee heistä tyhmiä.
Älykkyytäkin on 7 eri lajia. Matemaattinen on vain yksi.
Oma Thaikkuni osaa laskea päässä hyvinkin tarkkaan. Sanoin joskus, etten tiedä, paljonko minulta mennyt siihen asti? Vastaus oli: *Käsittääkseni 67 000 thb hotellit*.
Hotellit olin varannut etukäteen, joten niiden hintaa hän ei tiennyt. Huvitti vastaus.
Tosin hänellä on ollut mahdollisuus opiskella mielensä mukaan. Tietää olevansa etuoikeutettu. kunhan ei ole hunnutettu..
- Anonyymi
Mun unelmanainen Kongosta tai nigeriasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun unelmanainen Kongosta tai nigeriasta
Toivottavasti löydät
- Anonyymi
Tummaihoiset ovat kyllä näyttäviä
- Anonyymi
Älä ota vuositilausta, käytä irtonumeroo, säästyt paljolta
- Anonyymi
Mulla kenialainen, perse hyvä, muutoin jääkalikka koko akka
- Anonyymi
Tumma iho ei vaan oikein sovi näille leveyksille, kärsivät d-vitamiinin puutteesta, kun ei tarpeeksi aurinkoa. Ja tuo tumma iho menee sellaiseksi harmahtavaksi kun ei sitä aurinkoo saa, siis talvella.
- Anonyymi
kyllä se nyt vaan on niin et kaikki neekrinaiset ja suomalaisesta poikkeavat on RUMIA!
- Anonyymi
Terv. SUOMALAINEN BLONDI JUNTTI-NAINEN
- Anonyymi
Oma rakkaani on mielestäni maailman kaunein elävä olento. Eikä se ole edes hänen paras ominaisuutensa.
Hänen luonteensa saa minut joka päivä tuntemaan itseni onnelliseksi.
Tiedän että hänen vaikutuksensa tekee minustakin, paremman ihmisen.
On omituista saada rakkautta ylettömästi.
Tiedän hänen muokkavan minua. Hän tekee sen suurella rakkaudella. Ei koskaan syyttämällä tai väheksymällä.
Jos joka päivä kuulee olevansa maailman paras mies maailmassa, sitä yrittää ollakkin maineensa veroinen.
Tykkään hyvin paljon parisuhdemallistamme. Saan olla ihan niin paljon mies kuin haluan. Saan kaiken haluamani pyytämättä, ja enemmänkin. Hän taas pyörittää minua mielensä mukaan. En usko että moinen olisi mahdollista, suomalaisen naisen kanssa, Ero on kulttuurissa.- Anonyymi
Luovuttamisen paikka
- Anonyymi
Vahva tietous se on ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahva tietous se on ohi.
Varmistettu tieto ei tule enää vastaan.
Selvisin voittajana.
Helpottava tieto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmistettu tieto ei tule enää vastaan.
Selvisin voittajana.
Helpottava tieto.Vahvaa menoa vakautta.
Ei tule yllätyksenä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvaa menoa vakautta.
Ei tule yllätyksenäViimeinen naula arkkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen naula arkkuun
Myönnettävä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnettävä on
Tuloskunto on kova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuloskunto on kova
Varma tieto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovuttamisen paikka
ehdottamasti.
https://www.youtube.com/watch?v=3fR09DsFByk
https://deungdutjai.com/2012/08/05/paejaimaijaroenpura/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683267
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272333Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301829Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187