Tummaihoinen nainen

Anonyymi

Tajusin tänään, kuinka kauniita ja näyttäviä tummaihoiset naiset ovat nähtyäni tänään sellaisen kaupassa käydessäni. Heitä ei vain kovin usein täällä näy, mikä on harmillista. Tumma iho näyttää todella vahvalta, terveeltä ja upealta, ja vielä lisäksi suorat, pikimustat kiiltävät hiukset. Nainen oli luultavasti kotoisin jostain Aasiasta. Tuollainen olisi minun ihannenainen. Tummuus saa naisen näyttämään seksikkäämmältä ja itsevarmalta, todella kiinnostavalta ja jopa älykkäältä.

22

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen verran olen kiertänyt että en luokittelisi Aasialaista mitenkään tummaihoiseksi.
      On toki hyvin ruskeita kaakkois aasian naiset, mutta esimerkiksi Japanilaiset tai kiinalaiset voi olla hyvinkin vaalea ihoisia.
      Jos haet oikeasti tummaa, tulevat he Afrikasta

    • Anonyymi

      Ja se älykkyys, en sano mitään. Moni ei osaa edes kerto ja jakolaskua.

    • Anonyymi

      Kyllä ainakin Thait ovat usein tummia. Arvostavat vaaleutta. Se iho tuntuu myös erilaiselta, samoin hiukset.

      Se ettei kaikilla ole mahdollisuutta opiskella, ei tee heistä tyhmiä.
      Älykkyytäkin on 7 eri lajia. Matemaattinen on vain yksi.

      Oma Thaikkuni osaa laskea päässä hyvinkin tarkkaan. Sanoin joskus, etten tiedä, paljonko minulta mennyt siihen asti? Vastaus oli: *Käsittääkseni 67 000 thb hotellit*.
      Hotellit olin varannut etukäteen, joten niiden hintaa hän ei tiennyt. Huvitti vastaus.
      Tosin hänellä on ollut mahdollisuus opiskella mielensä mukaan. Tietää olevansa etuoikeutettu.

    • kunhan ei ole hunnutettu..

      • Anonyymi

        Mun unelmanainen Kongosta tai nigeriasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun unelmanainen Kongosta tai nigeriasta

        Toivottavasti löydät


    • Anonyymi

      Tummaihoiset ovat kyllä näyttäviä

    • Anonyymi

      Älä ota vuositilausta, käytä irtonumeroo, säästyt paljolta

    • Anonyymi

      Mulla kenialainen, perse hyvä, muutoin jääkalikka koko akka

    • Anonyymi

      Tumma iho ei vaan oikein sovi näille leveyksille, kärsivät d-vitamiinin puutteesta, kun ei tarpeeksi aurinkoa. Ja tuo tumma iho menee sellaiseksi harmahtavaksi kun ei sitä aurinkoo saa, siis talvella.

    • Anonyymi

      kyllä se nyt vaan on niin et kaikki neekrinaiset ja suomalaisesta poikkeavat on RUMIA!

      • Anonyymi

        Terv. SUOMALAINEN BLONDI JUNTTI-NAINEN


    • Anonyymi

      Oma rakkaani on mielestäni maailman kaunein elävä olento. Eikä se ole edes hänen paras ominaisuutensa.

      Hänen luonteensa saa minut joka päivä tuntemaan itseni onnelliseksi.
      Tiedän että hänen vaikutuksensa tekee minustakin, paremman ihmisen.

      On omituista saada rakkautta ylettömästi.
      Tiedän hänen muokkavan minua. Hän tekee sen suurella rakkaudella. Ei koskaan syyttämällä tai väheksymällä.

      Jos joka päivä kuulee olevansa maailman paras mies maailmassa, sitä yrittää ollakkin maineensa veroinen.

      Tykkään hyvin paljon parisuhdemallistamme. Saan olla ihan niin paljon mies kuin haluan. Saan kaiken haluamani pyytämättä, ja enemmänkin. Hän taas pyörittää minua mielensä mukaan. En usko että moinen olisi mahdollista, suomalaisen naisen kanssa, Ero on kulttuurissa.

      • Anonyymi

        Luovuttamisen paikka


      • Anonyymi

        Vahva tietous se on ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahva tietous se on ohi.

        Varmistettu tieto ei tule enää vastaan.
        Selvisin voittajana.
        Helpottava tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmistettu tieto ei tule enää vastaan.
        Selvisin voittajana.
        Helpottava tieto.

        Vahvaa menoa vakautta.
        Ei tule yllätyksenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvaa menoa vakautta.
        Ei tule yllätyksenä

        Viimeinen naula arkkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinen naula arkkuun

        Myönnettävä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnettävä on

        Tuloskunto on kova


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuloskunto on kova

        Varma tieto


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe