Tajusin tänään, kuinka kauniita ja näyttäviä tummaihoiset naiset ovat nähtyäni tänään sellaisen kaupassa käydessäni. Heitä ei vain kovin usein täällä näy, mikä on harmillista. Tumma iho näyttää todella vahvalta, terveeltä ja upealta, ja vielä lisäksi suorat, pikimustat kiiltävät hiukset. Nainen oli luultavasti kotoisin jostain Aasiasta. Tuollainen olisi minun ihannenainen. Tummuus saa naisen näyttämään seksikkäämmältä ja itsevarmalta, todella kiinnostavalta ja jopa älykkäältä.
Tummaihoinen nainen
22
415
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran olen kiertänyt että en luokittelisi Aasialaista mitenkään tummaihoiseksi.
On toki hyvin ruskeita kaakkois aasian naiset, mutta esimerkiksi Japanilaiset tai kiinalaiset voi olla hyvinkin vaalea ihoisia.
Jos haet oikeasti tummaa, tulevat he Afrikasta - Anonyymi
Ja se älykkyys, en sano mitään. Moni ei osaa edes kerto ja jakolaskua.
- Anonyymi
Kyllä ainakin Thait ovat usein tummia. Arvostavat vaaleutta. Se iho tuntuu myös erilaiselta, samoin hiukset.
Se ettei kaikilla ole mahdollisuutta opiskella, ei tee heistä tyhmiä.
Älykkyytäkin on 7 eri lajia. Matemaattinen on vain yksi.
Oma Thaikkuni osaa laskea päässä hyvinkin tarkkaan. Sanoin joskus, etten tiedä, paljonko minulta mennyt siihen asti? Vastaus oli: *Käsittääkseni 67 000 thb hotellit*.
Hotellit olin varannut etukäteen, joten niiden hintaa hän ei tiennyt. Huvitti vastaus.
Tosin hänellä on ollut mahdollisuus opiskella mielensä mukaan. Tietää olevansa etuoikeutettu. kunhan ei ole hunnutettu..
- Anonyymi
Mun unelmanainen Kongosta tai nigeriasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun unelmanainen Kongosta tai nigeriasta
Toivottavasti löydät
- Anonyymi
Tummaihoiset ovat kyllä näyttäviä
- Anonyymi
Älä ota vuositilausta, käytä irtonumeroo, säästyt paljolta
- Anonyymi
Mulla kenialainen, perse hyvä, muutoin jääkalikka koko akka
- Anonyymi
Tumma iho ei vaan oikein sovi näille leveyksille, kärsivät d-vitamiinin puutteesta, kun ei tarpeeksi aurinkoa. Ja tuo tumma iho menee sellaiseksi harmahtavaksi kun ei sitä aurinkoo saa, siis talvella.
- Anonyymi
kyllä se nyt vaan on niin et kaikki neekrinaiset ja suomalaisesta poikkeavat on RUMIA!
- Anonyymi
Terv. SUOMALAINEN BLONDI JUNTTI-NAINEN
- Anonyymi
Oma rakkaani on mielestäni maailman kaunein elävä olento. Eikä se ole edes hänen paras ominaisuutensa.
Hänen luonteensa saa minut joka päivä tuntemaan itseni onnelliseksi.
Tiedän että hänen vaikutuksensa tekee minustakin, paremman ihmisen.
On omituista saada rakkautta ylettömästi.
Tiedän hänen muokkavan minua. Hän tekee sen suurella rakkaudella. Ei koskaan syyttämällä tai väheksymällä.
Jos joka päivä kuulee olevansa maailman paras mies maailmassa, sitä yrittää ollakkin maineensa veroinen.
Tykkään hyvin paljon parisuhdemallistamme. Saan olla ihan niin paljon mies kuin haluan. Saan kaiken haluamani pyytämättä, ja enemmänkin. Hän taas pyörittää minua mielensä mukaan. En usko että moinen olisi mahdollista, suomalaisen naisen kanssa, Ero on kulttuurissa.- Anonyymi
Luovuttamisen paikka
- Anonyymi
Vahva tietous se on ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahva tietous se on ohi.
Varmistettu tieto ei tule enää vastaan.
Selvisin voittajana.
Helpottava tieto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmistettu tieto ei tule enää vastaan.
Selvisin voittajana.
Helpottava tieto.Vahvaa menoa vakautta.
Ei tule yllätyksenä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvaa menoa vakautta.
Ei tule yllätyksenäViimeinen naula arkkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen naula arkkuun
Myönnettävä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnettävä on
Tuloskunto on kova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuloskunto on kova
Varma tieto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovuttamisen paikka
ehdottamasti.
https://www.youtube.com/watch?v=3fR09DsFByk
https://deungdutjai.com/2012/08/05/paejaimaijaroenpura/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801965
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1491208Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856