...jossa oli jokin terroriteko tapahtunut Suomessa. Enhän minä koskaan mitään enneunia ole tainnut nähdä mutta vahvan aavistuksen jätti ja tulihan siinä kyllä mieleen se että esim. estoniasta aika moni suomalainenkin oli jonkin ennakkoaavistuksen saanut kirjoitusten mukaan. En väitä mitään mutta jos jossain nyt lähiaikoina isommin pössähtää niin sitten voitte sanoa minun sanoneen.
Aika jännä muuten kun hallituksen suhmuroinnista meille paljastaa mamu, ei löydy kotimaisesta tiedotusvälineistöstä kiinnostusta, ilmeisesti niin tarkkaan vihervasemmistolaistettu. Mohamadille kiitokset kun näitä kirjoittaa jotta totuus tulisi julki:
https://mvlehti.net/2020/06/16/syyrialaismies-suomen-ulkoministerio-huijasi-tarinan-isis-perheiden-pakenemisesta-al-holista/
Toinen uutinen näytti olevan siitä kun wuppiksen ihannevapaakaupungissa varustetaan uusia "poliisivoimia":
https://mvlehti.net/2020/06/16/paivan-video-seattlen-keskustan-anarkistivaltaajat-chaz-aseistaa-alaikaisia-nuoria-rynnakkokivaareilla/
Heräsin aamuyöllä painajaisesta....
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi
Pekka Haaviston taustat olisi selvitettävä perusteellisesti, mikä mies tuo on oikein on julkisivun takaa. Kuinka vahingollisia sopimuksia Suomelle hän vielä ehtiikään solmia? Keskusta, nyt on aika toimia ja pystyttävä parempaan kuin mielikuvien luomiseen viestintätoimistojen avulla ja keskittyä asiakysymysten osaamiseen.
Tais olla toiveunta..
No se on kyllä varmaa että jossain tulee posahtamaan..Persujen nupissa posahtaa, kun öyhöttävät niin paljon, eikä koskaan ajattele mitään kehittävää/rakentavaa. Pelkkää älämölöä tulee heiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508