Hauska juttu että vaikka juo niin ei saa naisia ja jos ei juo niin ei saa naisia silloinkaan.
Montako naista olette juomalla saanut baarista iskettyä ja montako selvänä?
Kannattaako juoda viinaa
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Arvioisin nopeasti että suhde on jokin 70/30, eli 70% pikku hupelissa, ja 30% selvin päin.
Minä kun olen polttariporukoissa ja vastaavissa juhlissa ja illanvietoissa pyrkinyt olemaan selvinpäin, jotta edes jollakin olisi ollut jotain käsitystä asioista. Kyllä siinä juttu lentää ihan samaan tapaan, oli pikku huppelissa tai ihan selvin päin. - Anonyymi
Montako naista baarista ? Ihan tasan 0 kappaletta. Muualta olen löytänyt kivaa naisseuraa. Luontevan esiintymistaitoni ansiosta.
- Anonyymi
Olen ollut 150 naisen kanssa. Niistä 148 olen iskenyt kännissä baarista, festareilta. Yhden naisen iskin bussissa mutta silloinkin join siideriä vaikken kännissä vielä ollut mutta tarjosin naiselle siideriä koska se pyysi ja lopulta mentiin naisen luokse panemaan.
- Anonyymi
Et juonut. Julkisissa ei saa juoda alkoholia.
- Anonyymi
Olin myös 4 vuotta täysin raitis enkä sinä aikana saanu naisia iskettyä vaikka yritin paljon. Netissä ja treffi palveluissa yritin selvänä turhaan. Kännissä onnistuu, selvänä ei.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos haluaa mukaan porukkaan ja löytää kumppanin.
Viinamies on juonut viinaa nuoresta pitäen ensin luokkakavereiden kotibileissä ja vanhempana yökerhossa. Naisseurasta ei ole ollut pulaa.
Raitis mies on ollut yksin kotona ja haaveillut että tapaa tyttöystävän jossain lenkkipolulla. Haaveeksi on jäänyt.
t. viinamies- Anonyymi
Mitä jos ei halua seuraa?
- Anonyymi
Nuorena join aika usein ja baareissa kävin kavereiden kanssa. Tyttöystävän löysin baarista en ymmärrä mistä muualta sellaisen voi löytää kun nuorenakin yritn ihan muualta mutta yksikään nainen ei kiinnostunut ihan tavallisesta leffaan menosta vaikka ainakin 50 erii naista yritin saada treffeille jossa ei juopotella. Baareissa oli aina joku joka halusi tutustua.
- Anonyymi
Viinaa juomalla mies löytää kumppanin. Aika kauan olette selvänä olleet koska oletta vieläkin palstalla.
T viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790