Jeesus on täynnä armoa ja totuutta!

Anonyymi

”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
Joh 1:14

Mahtavaa on saada kuulua tällaiselle Jeesukselle Kristukselle! 😁

24

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuitenkin monet mieluummin pilkkaavat ja rienaavat Jeesusta.

• Anonyymi

Tietämättömiä kun ovat.
        Jeesuskin rukoili:” Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietämättömiä kun ovat.
        Jeesuskin rukoili:” Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät."

Jumala ei sitten tullut apuun ristillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jeesus sitä pyytänytkään. Hän tiesi, mitä varten hän oli tullut maan päälle, eli sovittamaan meidän syntimme.

• Anonyymi

Se on käsittämätöntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin ei olisi pelastusta tullut kenellekään.
        Mutta nyt kun Jeesus kuoli syntiemme takia ristillä, meillä on mahdollisuus pelastua!

• Anonyymi

Niin. Onhan se sopimatonta vajakkia kohtaan mutta itsepä tuo itsensä ylensi. Ja kuolleesta se ei tietty tunnu miltään.

• Anonyymi

Jumala tuli lihaksi ja pisti Marian paksuksi.

Mutta montakos lumenia on yksi jeesus. Voisiko käyttää lukulamppuna, kaupunkikohtaisena valaisimena vai peräti varakuuna? Olisi jotain iloa siitäkin renttelistä.

• Anonyymi

Aikalaiset olivat siitä valosta niin vakuuttuneita, että pistivät kylmäksi.

• Anonyymi

Aamen aloittajan tekstille..Jeesus on tie, totuus ja elämä..

• Anonyymi

Aamiainen minullekin jos maksatte.

• Anonyymi

Mahtavaa, että Jeesus tuli! 😁

• Anonyymi

Sitten meni eikä ole näkynyt. 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et olekaan täysiverinen ateisti, kun kerran myönnät sentään hänen käyneen. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus tulee takaisin!

• Anonyymi

Tuumasi Pietari nelinkontin.

• Anonyymi

Mihin vertaisarviointiin perustuu käsitys että raamatun kirjoitukset olisivat jotenkin oikeassa ja muita kirjoitelmia arvokkaampia. Enimmäkseen raamattu on sekavaa ja ristiriitaista jargonia. Useat kohdat on todistettu selvästi vääriksi, miksi siis uskoa muutakaan. Raamattu kuvaa vain aikalaistensa suppeaa ja mytologista maailmankuvaa, ei mitään muuta.

• Anonyymi

.... ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.....
      Tuo huomio koskee siis SANAA, joka oman kokemuksenkin mukaan on usein hyvin armollista ja totuudellista.
      Mutta Kristus persoonana saattaa olla eri asia? Olen itse tottunut hänet tuntemaan PARANTAJANA, joka on parantanut itseltäni puolisen tusinaa vakavaa sairautta. Sen sijaan armollisuutta ja totuudellisuutta en mene allekirjoittamaan. Hän enemmin riitelee ihmisen kanssa kuin antaa ihmisen olla oikeassa missään, vaikka ihminen siis puhuisi totuutta niin Kristus pitää häntä väärässä olevana.

• Anonyymi

Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti!

• Anonyymi

Siis pitkä vale!

• Anonyymi

Joo, legenda kamelikuskista ei kehity mihinkään

• Anonyymi

En hyväksy orjuutta enkä ihmiskauppaa. Kukaan ei kuulu kellekään.

• Anonyymi

Jeesus tuli taivaasta toisesta luomakunnasta Isän oikealta puolelta kaikkein Pyhimmästä.

Joh: 8:23 Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta.
      8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."
      Usko antaa rauhan ja ilon palvelee vapaa ehtoisesti Herraa. Ei palkasta eikä pakosta, se on antaa Kristuksen veren evankeliumi.

• Anonyymi

Jeesus on Vapahtaja!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe