”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
Joh 1:14
Mahtavaa on saada kuulua tällaiselle Jeesukselle Kristukselle! 😁
Jeesus on täynnä armoa ja totuutta!
24
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kuitenkin monet mieluummin pilkkaavat ja rienaavat Jeesusta.
- Anonyymi
Tietämättömiä kun ovat.
Jeesuskin rukoili:” Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietämättömiä kun ovat.
Jeesuskin rukoili:” Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät."Jumala ei sitten tullut apuun ristillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei sitten tullut apuun ristillä.
Ei Jeesus sitä pyytänytkään. Hän tiesi, mitä varten hän oli tullut maan päälle, eli sovittamaan meidän syntimme.
- Anonyymi
Se on käsittämätöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei sitten tullut apuun ristillä.
Silloin ei olisi pelastusta tullut kenellekään.
Mutta nyt kun Jeesus kuoli syntiemme takia ristillä, meillä on mahdollisuus pelastua! - Anonyymi
Niin. Onhan se sopimatonta vajakkia kohtaan mutta itsepä tuo itsensä ylensi. Ja kuolleesta se ei tietty tunnu miltään.
- Anonyymi
Jumala tuli lihaksi ja pisti Marian paksuksi.
Mutta montakos lumenia on yksi jeesus. Voisiko käyttää lukulamppuna, kaupunkikohtaisena valaisimena vai peräti varakuuna? Olisi jotain iloa siitäkin renttelistä. - Anonyymi
Aikalaiset olivat siitä valosta niin vakuuttuneita, että pistivät kylmäksi.
- Anonyymi
Aamen aloittajan tekstille..Jeesus on tie, totuus ja elämä..
- Anonyymi
Aamiainen minullekin jos maksatte.
- Anonyymi
Mahtavaa, että Jeesus tuli! 😁
- Anonyymi
Sitten meni eikä ole näkynyt. 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olekaan täysiverinen ateisti, kun kerran myönnät sentään hänen käyneen. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tulee takaisin!
- Anonyymi
Tuumasi Pietari nelinkontin.
- Anonyymi
Mihin vertaisarviointiin perustuu käsitys että raamatun kirjoitukset olisivat jotenkin oikeassa ja muita kirjoitelmia arvokkaampia. Enimmäkseen raamattu on sekavaa ja ristiriitaista jargonia. Useat kohdat on todistettu selvästi vääriksi, miksi siis uskoa muutakaan. Raamattu kuvaa vain aikalaistensa suppeaa ja mytologista maailmankuvaa, ei mitään muuta.
- Anonyymi
.... ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.....
Tuo huomio koskee siis SANAA, joka oman kokemuksenkin mukaan on usein hyvin armollista ja totuudellista.
Mutta Kristus persoonana saattaa olla eri asia? Olen itse tottunut hänet tuntemaan PARANTAJANA, joka on parantanut itseltäni puolisen tusinaa vakavaa sairautta. Sen sijaan armollisuutta ja totuudellisuutta en mene allekirjoittamaan. Hän enemmin riitelee ihmisen kanssa kuin antaa ihmisen olla oikeassa missään, vaikka ihminen siis puhuisi totuutta niin Kristus pitää häntä väärässä olevana. - Anonyymi
Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti!
- Anonyymi
Siis pitkä vale!
- Anonyymi
Joo, legenda kamelikuskista ei kehity mihinkään
- Anonyymi
En hyväksy orjuutta enkä ihmiskauppaa. Kukaan ei kuulu kellekään.
- Anonyymi
Jeesus tuli taivaasta toisesta luomakunnasta Isän oikealta puolelta kaikkein Pyhimmästä.
Joh: 8:23 Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta.
8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."
Usko antaa rauhan ja ilon palvelee vapaa ehtoisesti Herraa. Ei palkasta eikä pakosta, se on antaa Kristuksen veren evankeliumi. - Anonyymi
Jeesus on Vapahtaja!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761