Hei! Oon 11v tyttö ja tarvitsisin rintsikat ku mul on jo 75A koko mut ei oo niit rintsikoit ku en uskalla pyytää niitä mun äitiltä. Olin päivälle menossa äitille silleen ”tarviin rintsikat ku kato ny ku rinnat paistaa paidasta” olin jo melkein sanomassa sen ja suu ei liikkunu nii en sit sanonukkaa. Oon tarvinnu rintsikoita nyt puoli vuotta mut ei se rohkeus riitä. AUTTAKAA JOKU MUA
En uskalla pyytää rintsikoita äitiltä
Anonyymi
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
Menet vain ja sanot. On hänkin ollut pieni tyttö ja ymmärtää sinua.
- Anonyymi
Hei alottaja tässä! Keräsin rohkeutta ja korjoitin lapun äitille että tarvitsen ne. Piilotin lapun äitin lompakkoon ja tässä ihan äsken laittoi viestiä wapissa että asia on ok ja ymmärrän sinua:) Olen jotenkin tosi onnellinen että sain sanottua sen
- Anonyymi
Hyvä hyvä!
- Anonyymi
Pyydä rahaa ja mene ostamaan. Jos ei äiti anna, niin sano isälle, että sinä tarvitset uusia alusvaatteita, mutta rahat ei riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747