Haluaisin seksittömän suhteen.

Anonyymi

Jaa miksikö? Olen 55v pienimunainen ja siksi pelkkä naisen lämpö riittäisi. Aikoinaan työelämässä tein tiettyjä töitä joita maksan vieläkin. Nainen olisi mulle kuitenkin tärkeä, koska edellinen liitto 32 vuoden jälkeen päättyi 18 kk sitten, minua ei enään ymmärretty kun jäin eläkkeelle 2005. Olen aina pitänyt naisia fiksuina eikä mielipiteeni ole muuttunut mitenkään. Toki ero sattui, mutta nyt haluaisin mennä eteenpäin. Siis olenko vaan vitun nössö?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää sama jäärä joka aloitti. Olen vitun yksin ja haluaisin jotakin kommenttia naisilta vai vietänkö tosiaan lopun elämääni yksin.

• Anonyymi

Enpä tiedä kuinka moni nainen haluaa seksittömän suhteen. Naistenhan odotetaankin eroavan pelkän seksin vuoksi niin en näe mitään tolkkua ainakaan eron jälkeen seksittömyydessä. Mitä se pienimunaisuus haittaa? Voithan olla muuten taitava ja pitkäkestoinen. Onko muuten jotain muita hyviä seuranhakupaikkoja kuin tinder ja suomi24 ei myöskään?

• Anonyymi

On sellaisia naisiakin jotka eivät pidä seksiä enää tärkeänä. Monet naiset joilta kuukautiset ovat loppuneet eivät enää kaipaa sitä.

• Anonyymi

Oletko itse tuollainen vai mututuntumalta puhut naisista. Tai ehkä vaimosi ei oo enää halunnut kanssasi seksiä. Seksi oikean ihmisen kanssa kiinnostaa suurinta osaa vielä yli kuusikymppisistäkin naisista, on kokeneen seksuaaliterapeutin neuvo, sairaudet on eei juttu. Taitaa asia vaan olla niin, että miehet haluaa taas peittäö oman kyvyttömyytensä, kun oma itsetunto saa kolauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse tuollainen vai mututuntumalta puhut naisista. Tai ehkä vaimosi ei oo enää halunnut kanssasi seksiä. Seksi oikean ihmisen kanssa kiinnostaa suurinta osaa vielä yli kuusikymppisistäkin naisista, on kokeneen seksuaaliterapeutin neuvo, sairaudet on eei juttu. Taitaa asia vaan olla niin, että miehet haluaa taas peittäö oman kyvyttömyytensä, kun oma itsetunto saa kolauksen.

Niin ne tiedä johtuuko joillakin siitä etteivät ole löytäneet sitä itselleen oikeaa, mutta moni on kertonut ettei seksi enää kiinnosta. Joillakin voi olla sairauskin esteenä tai hidasteena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      109
      5143
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      264
      2120
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      91
      1736
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1200
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      341
      1187
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1110
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1109
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      152
      1101
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      1059
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      994
    Aihe