pikkupomo uhoaa

Anonyymi

Minusta on jollainlailla myös koomista että alemman tason esimies etsii työstäni koko aika virheitä. En todellakaan ole virheetön, joten miksi pitää keksimällä keksiä jotain. Häntä ei myöskään kiinnosta kuulla syitä siihen miksi jokin tehtävä ei etene kuin juna. Hän vaan tuo esiin, että teen töitä hitaasti. Emmekö halua löytää ratkaisua ongelmaan mikäli sellainen on olemassa? Jotenkin pitäisi puuttua tähän ja antaa hälle oppitunti rakentavasta kommunikaatiosta. Olen kyllä menettänyt uskoni hänen esimiestaitohin ja kehittymiskykyyn, mutta ehkä silti voisin yllättyä iloisesti. Nyt en näe mahdollisena että oppisin joskus pitämään hänestä, mutta kaipa tilannetta pystyisi jotenkin korjaamaan. nyt tätä ihme naputusta on vaan toistunut aivan liian monta kertaa.

10

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nilkit ovat arkipäivää työmailla, Suomessa on erittäin vähän ammattitaitoisia pomoja on vain nilkkejä.

    • Anonyymi

      Käyppä katsomassa peiliin
      Josko oletkin oikeasti laiska ja saamaton juoruilet liikaa ja länkytätä tyhjää
      Luulet olevasi parempi kuin olet ja jos yrität yhtään olla tehokkaampi menet heti solmuun,
      Ole itse rehellinen ja ota pomosi ohjeet opiksesi , länkyttämällä täällä todistat pomosi sanat todeksi joten mene ensikerralla tosissasi töihin eläkä aikaa viettämään

      • Anonyymi

        Emmekö ymmärrä luettua?
        Sanoin, että olisin valmis etsimään ratkaisua ongelmiin. Pelkkä "olet hidas on aika turha kommentti". Jos käytän liikaa aikaa juoruiluun, niin eikö pomon pitäisi ottaa se esiin antaessaan palautetta?


    • Anonyymi

      Niin niin. Kuvittelet tämän tietyn naisen olevan pikkupomo ja nyt fantasioit sitten hänen savustamisestaan, että tulisi teille töihin.

    • Anonyymi

      Nyt jo hieman huvittaa omat ilmaisuni "pieni" ja "alempi taso". Suhtautumiseni esimieheeni tulee aika hyvin esiin. Olen edelleen vihainen siitä, että työpaikalla esimies antaa palautteensa riitaa haastamalla. Kunpa osaisin olla viileämpi , enkä vastaisi haasteeseen samalla mitalla.

    • Anonyymi

      etsiikö esimiehesi virhettä/vikaa a) työnteostasi ja työsi laadusta vaiko b) sinusta itsestäsi. Ovat vallan eri asioita. Miten siis on? Myös se miten itse reagoit annettuun kritiikkiin ulkoisesti ja sisäisesti. Oletko kenties yliherkkä ottamaan annetun kritiikin omaan persoonaasi kohdistuvana loukkauksena. Jos olet "hidas" käännä se mielessäsi muotoon miten tämän työn voisi tehdä paremmin ja joutuisammin. Sitten kokeilet ja kehität erilaisia menetelmiä toteuttaa työt nopeammin ja paremmin. Aina on löytyy ratkaisut tehdä työ nopeammin ja paremmin. Olethan kuitenkin ajatteleva ihminen.

      • Anonyymi

        Virheitä hän etsii työn teosta ja työn laadusta, mutta kritiikin aiheellisuuden kanssa ollaan välillä rajamailla. Esimerkiksi voin aamulla kuulla tuikean huomatuksen siitä , että en ole vielä vastannut edellisenä päivänä juuri ennen työpäivän päättymistä saapuneeseen sähköpostiin, joka ei arvoini mukaan ollut niin tärkeä että siihen olisi pitänyt reagoida heti. Välillä hidastelu kyllä johtuu siitä että en ole maailman järjestelmällisin ihminen ja saatan jopa unohtaa asioita. Kritiikkiä kuitenkin tulee täysin suodattamatta myös sellaisesta, mitä en olisi millään voinut ehtiä vielä tehdä. Siksi minua huvittaa palutteen kohdentumattomuus ja mietityttää perimmäinen motiivi. Hän ei myöskään halua kuulla mitä minulla on sanottavaa. Haluaisin kertoa, että tarvitsisin vähän sellaista aikaa jolloin voisin rauhassa keskittyä haasteellisempiin tehtäviin esim. 2h/viikko. Minulla olisi ratkaisuja, mutta hän huutaa ja sanoo että ei minulla ole niin paljon työtä että en ehtisi. Minäkin korotan ääneni ja unohdan hyvän käytöksen, vaikka oikeasti haluaisin sanoa rauhallisesti "keskustellanpa asiasta sitten kun olet rauhoittunut".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheitä hän etsii työn teosta ja työn laadusta, mutta kritiikin aiheellisuuden kanssa ollaan välillä rajamailla. Esimerkiksi voin aamulla kuulla tuikean huomatuksen siitä , että en ole vielä vastannut edellisenä päivänä juuri ennen työpäivän päättymistä saapuneeseen sähköpostiin, joka ei arvoini mukaan ollut niin tärkeä että siihen olisi pitänyt reagoida heti. Välillä hidastelu kyllä johtuu siitä että en ole maailman järjestelmällisin ihminen ja saatan jopa unohtaa asioita. Kritiikkiä kuitenkin tulee täysin suodattamatta myös sellaisesta, mitä en olisi millään voinut ehtiä vielä tehdä. Siksi minua huvittaa palutteen kohdentumattomuus ja mietityttää perimmäinen motiivi. Hän ei myöskään halua kuulla mitä minulla on sanottavaa. Haluaisin kertoa, että tarvitsisin vähän sellaista aikaa jolloin voisin rauhassa keskittyä haasteellisempiin tehtäviin esim. 2h/viikko. Minulla olisi ratkaisuja, mutta hän huutaa ja sanoo että ei minulla ole niin paljon työtä että en ehtisi. Minäkin korotan ääneni ja unohdan hyvän käytöksen, vaikka oikeasti haluaisin sanoa rauhallisesti "keskustellanpa asiasta sitten kun olet rauhoittunut".

        Kyllähän kuka tahansa osaa hoputtaa ja kehitellä valittamisen aihetta, mitä taitoa siihen vaaditaan? Ei siellä sitten järkätä esimiehille mitään koulutusta, vaan kylmiltään vaan rivistä egotripille?


    • Anonyymi

      pomoilla voi olla vallan vääristyneet mielikuvat miten kauan työssä pitäisi mennä. Etenkin jos pomo ei ole itse samoissa hommissa käsiänsä liannut. Pomo voi paperilla ideoida rakettimatkan mars planeetalle. Sellaisen suunnitleman voi tehdä 20 minuutissa. Pomon mielestä suurin työ on jo silloin tehty. On vain enää toteutuksen helppo vaihe.

    • Anonyymi

      Nämä jotka etsivät tämmöisillä piilovihjailevilla ja piilojohdattelevilla piilovittuilukirjoituksilla tiimiesimiestä esimiestyöhön rividuunarin liksalla niin menkää itse tiimiesimieheksi niin loppuu tiimiesimiehen etsiminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe