miks mun mies murjottaa aina, näinkin juhannusaattona, mä yritän nostaa tunnelmaa ja hullutella sille, mut ei yhdy nauruun eikä ilonpitoon kun on totinen torvensoittaja ja tiuskii mulle vaan. joskun muinoin osattiin entisen miehen kanssa pitää hauskaa kahestaan, mut ei tän kun ei oo huumorintajua yhtään. tällanen ei oo mielenterveydelle hyväksi negatiivinen ilmapiiri. mä ite oon positiivinen luonne. juhannuskin menee pilalle sen murjotuksen takia..
murjottava mies
5
355
Vastaukset
itseppä olet miehen itsellesi valinnut
- Anonyymi
Juuri näin, itse puolisonsa valitsee - jokuhan hänessä on kiinnostanut. En kyllä ymmärrä, miksi joku valitsee tärkeimmäksi ihmissuhteekseen tuollaisen henkisiä voimia vievän ja ihmisen, jonka huonoa käyttäytymistä pitää sietää!
- Anonyymi
Mikä siinä entisessä miehessä oli vikana?
Mites tuo alkoholinkäyttö teillä? Sinä juot muutaman siiderin ja mies ei juo mitään? Siksi hän ei voi sietää hulluttelunhaluasi, se kun lähtee alkoholista? - Anonyymi
Jotkut miehet ei osaa hymyillä tai nauraa naisten jutuille mutta se ei tarkoita ettei tykkää naisesta.
- Anonyymi
Miksi hän murjotti menikö juhannus lopulta hyvin?😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924