Narsisti puoliso

Anonyymi

Kiva tajuta yhtä-äkkiä että ku oot jo kerran aikasemminkin ollu Narsistin uhri ni tajuat että nyt oot taas. Nii että uudestaan samaan ansaan menin taas. On ne ovelia ku ne luikertelee taitavasti tuoho vierelle ja sit ku tajuat ni oot kuses tai paremminki helvetissä. Ihan kidutukseltahan tämä tuntuu. Sit niinku minäkin voit olla tilanteessa jo että mitään ei oikein voi tehdä. Siitä tilanteesta tai Narsistista on ihan todella vaikea irtautua vaikka kuinka yrittäis. Tää nyt on toinen kerta ja selvisin aikaisemmastakin. Niin selviän tästäkin. Tsemppiä teille hei sielun siskot ja veljet jotka olette tässä samassa tilanteessa ni näistä voi selvitä ja kaikki kääntyy vielä hyväks. Kestämistä on mutta kyllä siitä selviää kun osaa olla sisukas. Vaikka sekin voi olla todella vaikeaa sen kaiken paineen ja paskan alla mitä joudut koko ajan kestämään. Se mitätöinti sun tunteita kohtaan. Se Empatian puute. Sua satutetaan sekä henkisesti että fyysisesti. Mee siitä kertoo sitte minnekkään. Siitä se riemu vasta sitten syntyy. Oot todennäkösesti jo yksin. Sulta on viety ystävät, harrastukset, sukulaiset. Nekin on voitu viedä ihan sairaalla kieroilulla ja manipuloinnilla. Äärimmäisempää mustasukkasuuttakaan ei varmaan ole olemassa. Oo tässä nyt sitten tekemisissä yhtään kenenkään muun ihmisen kanssa. Ei se vaan ole mahdollista. Se kielletään tai manipuloidaan siihen pisteeseen että oot todella yksin. Minä olen siinä onnellisessa asemassa kuitenkin että olen fyysisesti vahvempi niin reilusti että väkivalta varmaan on vähempää. Koittakaa kestää jos olette päinvastaisessa asemassa. T. Mies 36 hki

12

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä olet heikko. ei kukaan maailmassa pidä sun puolias jos sä et sitä itse tee.

      ensin sun pitäis laittaa oma pääsi kuntoon ennenkuin lähdet parisuhdemaailmaan - ei ole toisen ihmisen tehtävä pönkittää sun itsetuntoa vaan se pitää olla terve jos meinaat saada terveen suhteen. turha sitten valittaa kun itselläsikään ei ole ollut kaikki kunnossa alun alkaenkaan

      • Anonyymi

        Kaikki ihmiset ovat heikkoja jossain ja tarvitsevat apua toisilta ihmisiltä.
        Puoliaan täytyy pitää... etenkin silloin, kun joku ylittää rajat. Toisen rajojen ylittäminen parisuhteessa ei kuitenkaan ole tervettä.

        Aikuinen toiminta on neuvottelevaa, joustavaa ja samalla omat ja toisen rajat tunnistavaa ja kunnioittavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ihmiset ovat heikkoja jossain ja tarvitsevat apua toisilta ihmisiltä.
        Puoliaan täytyy pitää... etenkin silloin, kun joku ylittää rajat. Toisen rajojen ylittäminen parisuhteessa ei kuitenkaan ole tervettä.

        Aikuinen toiminta on neuvottelevaa, joustavaa ja samalla omat ja toisen rajat tunnistavaa ja kunnioittavaa.

        yleensä ihmiset hakevat sitä korjaajaa toisesta omille puutteilleen. tässä mennään metsään kun moiselle pohjalle ei saa rakennettua mitään järkevää


    • Anonyymi

      Erota voi sekunnissa jos uskaltaa lausua oikeat sanat. Tarviitaan vaan päätös.

      • Anonyymi

        Erota voi myös tekstiviestillä ja puhelulla. Tämä sopii etenkin lyhyisiin suhteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erota voi myös tekstiviestillä ja puhelulla. Tämä sopii etenkin lyhyisiin suhteisiin.

        Sen jos teet mulle niin sinua ei pelasta kukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erota voi myös tekstiviestillä ja puhelulla. Tämä sopii etenkin lyhyisiin suhteisiin.

        Ero aina kasvotusten ja kahdestaan!!!!! tollanen Suomi tyyli että tekstarilla jättää niin silloin sä itse olet itsellesi vaaraksi!!!!!sanktio on silloin tuhat kertaa enemmän kuin Nyt!! ja en ole narsisti!!!!! olen tunteellinen ihminen koska olen värillinen!!


    • Anonyymi

      Ihminen itse on aina elämänsä tärkein ihminen. Ihan itse pitää pitää kiinni ystävistään, sukulaisistaan, harrastuksistaan, koko elämästään. Jos joku sanoo tai ehdottaakin jotain muuta, niistä luopumista, niin silloin hälytyskellot soiden pitäisi lopettaa moinen ihmissuhde.

      • Anonyymi

        Joo kyllä totta on!! suomalaiset ovat oikeassa!!!! harmillista kun olen vissiin narsisti vähintäänkin kun mun mielestä Se on ihan normaalia että ne kaverit jotka ovat suhteelle haitaksi niin lähtee vittuu ehditteelee niitä ero ideoita!! mutta en ole koskaan ollut suomalaisen kanssa suhteessa niin ei ole tullut koskaan edes mieleen että suhteessa mennään ja tullaan miten sattuu ja mennää kaverin kottii nukkumaan humalassa kaverin vieressä eikä siitä puoliso saa suuttuu tai edes kysyä mitä muuta on tehty!!!!en halua enkä pysty sellaiseen suhteeseen!!!en olisi ikinä rajoittanut sinua normaali kavereista ja tietenkin minä hyväksyn sun kaverit mutta en voi ymmärtää että yksin menet jonkun kotiin yöksi!!! silloin kannattaa ottaa suomalainen puoliso!!


    • Anonyymi

      Ei pidä antaa periksi! Tai uhriutua! Joillakin on vaan se Kinky luonne ja Sadomasokismista kiksejä, mutta jos et itse asioista tykkää niin 'katoa' vaivihkaan tai tee itsestäs 'saamaton nahjus' x) Kun ei statusta voi lypsää, etsii hän pian uuden uhrin...

    • Zemppiä. Olen itsekin ollut narsistin kanssa naimisissa. Lopullisesti suhteen myrkyllisyyden tajusi vasta päästyään siitä eroon.

    • Anonyymi

      Narsistiksi on helppo leimata kuka tahansa exä joka ei osoittautunutkaan pidemmän ajan kuluessa ihanne puolisoksi. Aidot narsistit metsästää nimeomaan sellaisia heikkoja luonteita ketkä on helppo ottaa kuristusotteeseen ja pikkuhiljaa ne imee sielun tyhjäksi jotta lopulta jäljellä on pelkkä kuori. Kun ne hälytyskellot alkaa omassa päässä soida on aika ottaa itseään niskasta kiinni. Todellinen narsisti kyllä paljastaa varsin nopeasti todelliset luonteenpiirteensä ja kun niin käy niin kannattaa juosta ja lujaa. Jos jotenkin naivisti uskoo asioiden kääntyvän paremmaksi ja olettaa itse olevansa se syypää toisen kusipäisyyteen niin peli on jo siinä vaiheessa menetetty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe