Oletko nähnyt kun ystävääsi

Anonyymi

Tai läheistäsi petetään mutta et tehnyt asialle mitään?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi et tee mitään?

• Anonyymi

En, koska en ota ystäviksi ihmisiä joitten harkinta kyky pettää. Ystäväni ovat älykkäitä :)

• Anonyymi

Ai siis sen panon ihan konkreettisesti?

• Anonyymi

Olen. Parempi kun ei sotkeudu toisten juttuihin. Saa pian nenäänsä. Ihmiset on, elämä on.

Olkaa vaan sinkkuna, niin ette joudu suhdesoppaan ja repimään itteänne rikki kenenkään takia. Skool! 🍻

Juon coronaa. 😂

• Anonyymi

Ite oon, ekaks en tehnyt mitää mut sit kerroin ja siis kaveri naista petettiin.

• Anonyymi

Mä oon pettänyt yhden kerran elämässä!! mun uutta vaimoa!! ja oli erittäin kiva kokemus!!!!kannatan muitakin ihmisiä pettämään!!oma muija ei antanut niin löysin paremman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon pettänyt yhden kerran elämässä!! mun uutta vaimoa!! ja oli erittäin kiva kokemus!!!!kannatan muitakin ihmisiä pettämään!!oma muija ei antanut niin löysin paremman

Kaikki ihmiset on lopulta joko jättäjiä tai pettäjiä, kaikki tavalla tai toisella kenenkään sanaan ei voi luottaa. Jätetään kertomatta tai kerrotaan satuja, vittu täällä kukaan ketään oikeasti halua eikä rakasta.. Samanlaisia paskanjauhajia kaikki.

Parempi kun pysyy vitun kaukana kaikista, säilyy edes pieni kuvitelma illuusio rakkaudesta.. Mikä ei olis samaa paskaa mitä lapiolla eteen mätetään.

Kyl se näin on. Justiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset on lopulta joko jättäjiä tai pettäjiä, kaikki tavalla tai toisella kenenkään sanaan ei voi luottaa. Jätetään kertomatta tai kerrotaan satuja, vittu täällä kukaan ketään oikeasti halua eikä rakasta.. Samanlaisia paskanjauhajia kaikki.

Parempi kun pysyy vitun kaukana kaikista, säilyy edes pieni kuvitelma illuusio rakkaudesta.. Mikä ei olis samaa paskaa mitä lapiolla eteen mätetään.

Kyl se näin on. Justiinsa.

Samaa mieltä kaikki paskoja!

• Anonyymi

Kerroin kahdeb kaverini miehille et niiden eukot käy vieraissa.

• "Oletko nähnyt kun ystävääsi (Anonyymi Tänään 19:54)
      Tai läheistäsi petetään mutta et tehnyt asialle mitään?"

Minulla oli solunaapuri yliopiston ensimmäisenä lukuvuonna. Solunaapurini ratkesi juomaan ja ilmeisesti naisissa juoksemaan, vaikka hänellä oli tyttöystävä. Tyttöystävä soitteli poikaystävänsä perään ja puhelimessa valehtelin, etten tiedä missä hän on, vaikka minulla oli vahva epäily: naapurini, hänen poikaystävä, oli muissa naisissa. En kertonut, sillä saatoin olla väärässä ja oli mahdollista, että naapurini tekee käytösparannuksen ja minusta se oli heidän keskeinen juttu. En tehnyt mitään, sillä olin nuori fuksi ja kokematon naisasioista ja tilanne tuli vastaan nopeasti.

• Anonyymi

En.
      Sen sijaan olen nähnyt parikin kertaa kun kaverini pettää.

En tietystikään narauttanut kavereita.

• Anonyymi

Minä poltan ne kaikki, vasikoin sillä sekunnilla!

• Anonyymi

Omat kaverisi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2178
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      87
      1283
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1110
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      59
      1071
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe