https://pt-media.org/2020/06/19/video-suomalainen-blm-aktivisti-mustilla-on-oikeus-rikkoa-suomalaisten-talot/
Nuokin varmaan on ihan oikein:
https://mvlehti.net/2020/06/19/paivan-videot-valtamedia-vaikenee-someen-tulvivat-mustien-vakivaltaiset-hyokkaykset-valkoisia-vastaan/
Raksaduunarin kannanotto
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi
Ette varmaan ymmärrä mamu Suomea. Mutta onneksi teillä vähän älysille on tarjolla makkaraa ja bisseä.
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla ruma atm Sergein kanssa?, kohta se tulee tänne huutaa whishe Poweeer brum. Halta valkoisille byääääh, opin kaikkien uhri.
Onkohan tämä persukki kiitollinen..?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f8c4c82e-f098-4ef7-8a31-53df7655da59"Siinä kuntosalivalmentaja Patrick Hutchinson kantaa eläköitynyttä poliisi Bryn Malea turvaan protestin keskeltä. Tätä ennen Malen kimppuun oli ilmeisesti käyty lähellä Waterloon asemaa, kertoo Sky News."
Ensin sankarillisesti porukalla hakataan eläkepapparainen ja sitten näyttävästi tuodaan kameroiden eteen, ei ihme että wuppiksen silmät kiiluvat himosta.
- Anonyymi
On oikeus jos ei ole saanut ammattimiehen palkkaa paitsi jos sitten ei jos ei ole koulutusta eli 3 vuoden raksapuolen amiksen käynyt ja vähintään 5 vuotta talonrakennusta harjoittelijana. Ulkomaalaisia on liikaa raksoilla, itse tein 16 vuotta raksahommia paskoilla palkoilla. Olen nähnyt miten ulkomaalaisiai tulee yhä enemmän raksoille mutta laatu on paljon huonompaa.
- Anonyymi
:))) persuvaarin lähteet ne jaksavat naurattaa :)
- Anonyymi
Ei oleth nuute m ikäs vaaari!! Minä ite tiijän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oleth nuute m ikäs vaaari!! Minä ite tiijän!
35 eli vaari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
35 eli vaari.
Ei Oi wuariii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
35 eli vaari.
Hot papa!
- Anonyymi
Harmiksen juhannuksen putler-propagandat.
xLiner
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587