Avohoitopotilaatkin päivystävät täällä sitkeästi !!!!!!!!!

Anonyymi

Tarkoitan salakakkijaa ja sen typerää kaveria. Toisaalta nettiyhteisö on humaani kun se sallii pienesti pervojenkin toiminnan täällä.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko se salapaskominen kuitenkin s24 nimenomaan huuhaa palstalla laillista ja hyväksyttyä? Kuka tästä tietää?

    • Anonyymi

      Kakka tulee taas, ja tossa om BMW X5 maasturi kohteena. Sellossa.

      MVH Kakkeli-Salis

    • Anonyymi

      Mielestäni ironista on, että 'Salis' väittää itseään salapaskantajaksi, vaikka itseasiassa hän on kaikkien määritelmien ja termien mukaan julkipaskantaja. Esim. metroon ulostaminen on imho melko julkista.

      t. Pirilaakson Nuuskapeikko

      • Anonyymi

        Kuules PiriNuuska

        Mulla on mummon pikkuhousut, semmoset harmaat, aina päässä kum salapaskon. Ei mua kukaan tunnista sillon.

        T: Piilo-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules PiriNuuska

        Mulla on mummon pikkuhousut, semmoset harmaat, aina päässä kum salapaskon. Ei mua kukaan tunnista sillon.

        T: Piilo-Salis

        Ja kum naamioidun, käytän Nookian gummistööveleitä mallia Kontio, koko 48. Ei tuu roiskeet polvilumpioihin.


    • Anonyymi

      Nyt koronakauden aikana on jouduttu vähentämään mielenterveydellisiä laitospaikkoja.
      Ellei toista korona-aaltoa tule, nyt avohoidossa olevia mt-asiakkaita tullaan kirjaamaan takaisin hoitopaikkoihin.

      • Anonyymi

        Voi pärsse. Joudunko takaisin Lapinlahteen, lepositeisiin, ja pakkolääkitykseen ? Tosin siitä menee ratikka 8 lähes oven edestä, joten karkaamisoperaation jälkeen sinne vaan kuntakinte raideliikenne-ensikotiinsa.
        Mie oom tosi ylpee mun ammatillisista saavutuksistani. Koko maailmankaikkeudessa ainoastaan Pieris pystyisi samaan, tosin saatanallisen tikistämisen ja ähinän jälkeen.

        Kyä mää oom kurko näis paskomisjutuis.

        T: Kuninkas-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pärsse. Joudunko takaisin Lapinlahteen, lepositeisiin, ja pakkolääkitykseen ? Tosin siitä menee ratikka 8 lähes oven edestä, joten karkaamisoperaation jälkeen sinne vaan kuntakinte raideliikenne-ensikotiinsa.
        Mie oom tosi ylpee mun ammatillisista saavutuksistani. Koko maailmankaikkeudessa ainoastaan Pieris pystyisi samaan, tosin saatanallisen tikistämisen ja ähinän jälkeen.

        Kyä mää oom kurko näis paskomisjutuis.

        T: Kuninkas-Salis

        Sinähän asut naapurinani. Näin sinua kuistillasi tänäänkin. Miksi ns. KD-uskovainen alentuu sivusta katsojan mielestä p e l k ä s t ä ä n loanheittoon netin palstoilla.
        Uskon että tuo "keskustelukumppanisi" on keksaistu nimimerkki. Toisetkin kyläläiset tunnistavat sinut kylän "puuhamiehenä"!!!!
        He uskoivat, että tuo henkilö olen minä. Näytin koneeni tiedot. En ole ikinä netissä kritisoinut esim. psykiatriaa tai ko alan lääkärien määräämiä lääkkeitä.

        @ nettiin piiloutuu vain tietämätön pönttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän asut naapurinani. Näin sinua kuistillasi tänäänkin. Miksi ns. KD-uskovainen alentuu sivusta katsojan mielestä p e l k ä s t ä ä n loanheittoon netin palstoilla.
        Uskon että tuo "keskustelukumppanisi" on keksaistu nimimerkki. Toisetkin kyläläiset tunnistavat sinut kylän "puuhamiehenä"!!!!
        He uskoivat, että tuo henkilö olen minä. Näytin koneeni tiedot. En ole ikinä netissä kritisoinut esim. psykiatriaa tai ko alan lääkärien määräämiä lääkkeitä.

        @ nettiin piiloutuu vain tietämätön pönttö.

        Lapinlahti on hoopola Helssinkissä. Sieltä saa hyviä päämömmöjä, jotka rentouttavat ryppynarua, ja täten edistävät salapaskomisen jaloa aatetta.

        T: Avohoito-Salis


    • Anonyymi

      Avohoitopotilailla on monesti varteenotettavia väitteitä ja perusteluja väitteidensä tueksi, aivan FBI:n profiilikansioita myöten. Esimerkiksi, moni rikoshistoriaan tutustunut henkilö on varma, että Pasi Viheraho ITSE sytytti sen syrjäisen talon palamaan, että saisi leikkiä sankaria soittaessaan palokunnan paikalle.

      Meikäkin uskoo näin.

      t. Pirilaakson Nuuskapeikko

      • Anonyymi

        Toki se paviaani tulee itse puolustautumaan, että se ei ole hän ja valehtelemaan, että palon sytyttäjä saatiin kiinni.


      • Anonyymi

        Kyllä v a r m a a n sanos Erssu ennen.


    • Anonyymi

      Idiootti kirjoittaja Pieris ja se salakakkija on mitä ilmeisimmin sama kirjoittaja.
      Toisen kautta tämän palstan tuotoksia ei pitäis liikaa analysoittee.
      Mut vikaan tuokin; Ei vasarahait ole ihmisille vaarallisia, eikä niillä ole vasaraa tai muutakaan työkalupakkia.

      • Anonyymi

        JAWS -elokuva 70-luvulta sai ihmiset pelkäämään haita ja pitämään niitä kaikkia ihmistappajina. Todella harvoin käyvät ihmisen kimppuun. Esim. jopa suloinen VIRTAHEPO tappaa ihmisiä vuodessa kymmeniä kertoja enemmän, kuin mikään hai.

        -Myllyrinteen Myrkkytiikeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JAWS -elokuva 70-luvulta sai ihmiset pelkäämään haita ja pitämään niitä kaikkia ihmistappajina. Todella harvoin käyvät ihmisen kimppuun. Esim. jopa suloinen VIRTAHEPO tappaa ihmisiä vuodessa kymmeniä kertoja enemmän, kuin mikään hai.

        -Myllyrinteen Myrkkytiikeri

        Tästäkin syystä syön vain kalapuikkoja.

        T: Salis C-vitamiinihamsteri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästäkin syystä syön vain kalapuikkoja.

        T: Salis C-vitamiinihamsteri

        Kuka nyt kalapuikoista ei tykkäisi, mutta kyllä nuotion äärellä loimutettu lohi on parasta.

        -Mm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt kalapuikoista ei tykkäisi, mutta kyllä nuotion äärellä loimutettu lohi on parasta.

        -Mm

        Makkara om parenpaa. Krillattuna ja sinappia päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JAWS -elokuva 70-luvulta sai ihmiset pelkäämään haita ja pitämään niitä kaikkia ihmistappajina. Todella harvoin käyvät ihmisen kimppuun. Esim. jopa suloinen VIRTAHEPO tappaa ihmisiä vuodessa kymmeniä kertoja enemmän, kuin mikään hai.

        -Myllyrinteen Myrkkytiikeri

        Luulit poistaneesi kommenttini, KD-jänis. Talletin sen koneeni tiedostoon. Näitä on kymmeniä, oi jänis.
        Funtsi sitä - jos pääset jo vaateriin nolla viis tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulit poistaneesi kommenttini, KD-jänis. Talletin sen koneeni tiedostoon. Näitä on kymmeniä, oi jänis.
        Funtsi sitä - jos pääset jo vaateriin nolla viis tänään.

        Olet hullun vainoharhainen. Meikä tuli vain keskustelemaan kevyesti Huuhaa-osioon, niin jo toinen kerta, kun mua luullaan ties keneksi.

        -Myllyrinteen Myrkkytiikeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hullun vainoharhainen. Meikä tuli vain keskustelemaan kevyesti Huuhaa-osioon, niin jo toinen kerta, kun mua luullaan ties keneksi.

        -Myllyrinteen Myrkkytiikeri

        Varmasti ehdotit bannausta min koneelleni. Lähen Jäämerelle viikonvaihteessa valkoturskaa pyytämään, joten tee mitä lystäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ehdotit bannausta min koneelleni. Lähen Jäämerelle viikonvaihteessa valkoturskaa pyytämään, joten tee mitä lystäät.

        Käsittämätön väite. Miten bannausta edes "ehdotetaan" ?


    • Anonyymi

      Hyvä että puheenaiheet kääntyivät makuihin, ruokailuun ja pois wc-jutuista.

      • Anonyymi

        Mulla on aamusin Jaws-kokonen kusistondis. Oom hono.


    • Anonyymi

      Ilman ruokaa ja ja juomaa ihmiset, eivätkä ellämetkään voi pitkää ikeä suavuttaa.

      • Anonyymi

        Kakka tulloo Savos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakka tulloo Savos.

        Oon ollu ummessa viisi päivää. Tarttisko mennä lekuriin?

        Umpi-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollu ummessa viisi päivää. Tarttisko mennä lekuriin?

        Umpi-Salis

        Liäkärkundoo on turha rasittoa näin paha-pandemia aikoihi. Laita rummut jytisemään kunnolla. Se laittaa kakit irtoomaa viä naapureiltakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liäkärkundoo on turha rasittoa näin paha-pandemia aikoihi. Laita rummut jytisemään kunnolla. Se laittaa kakit irtoomaa viä naapureiltakin.

        Nyttää kääntys silleen, et musta tulikin yökastelija. Ja bonuksena kuntakintekin pyrkii tatamille. Paineella.
        Ostin Super-Tenat (jäänmurtajan öljyfiltterit), mut silti vaan tihkuu liejua polville.
        Mitä mun pitäis tehdä? Oom epä tieto nen.
        Aattelin liittyä Pelastusarmeijaan. Saisko siällä pilhanderii? Siis naisilta?

        Vattenfall-Salis


    • Anonyymi

      Avohoidokit jaetaan ainakin 36 IBM-luokituksen mukaan. Sinut meikäsanaa alempana tuntee loppukaneettihaison perusteella. Nous sille ruosteiselle pellikatollesi ja tee lasku kamikatzelaiseen tyyliin ilman suojavarusteita.

      • Anonyymi

        Haluisiksä vemppaa mua ennen amok-juoksuani? Tai vaiks ottaa ikeneenkin?

        Poskihoito-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisiksä vemppaa mua ennen amok-juoksuani? Tai vaiks ottaa ikeneenkin?

        Poskihoito-Salis

        Oisko sulla Pieriksen yhteystietoi? Mummiälestä savinen tuhkaluukku on aika cool. Vaiks joka päiväkin. Ja yä.

        T: Turummurre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko sulla Pieriksen yhteystietoi? Mummiälestä savinen tuhkaluukku on aika cool. Vaiks joka päiväkin. Ja yä.

        T: Turummurre

        Vai Turun murre? Paremminkin Kouvolan eteläiseltä vaikuttaa. Olet niitä omasta mielenterveydestäsi ruikuttajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai Turun murre? Paremminkin Kouvolan eteläiseltä vaikuttaa. Olet niitä omasta mielenterveydestäsi ruikuttajia.

        Ny rupes iho ronaan tossa navan alapualel.

        T: Salis


    • Anonyymi

      Jos henkilö kirjoittaa asiallisesti keskustelufoorumilla, miksi täytyy sortua Ad Hominemiin heti kättelyssä?

      • Anonyymi

        Häh? Kui sää tommottis?


      • Anonyymi

        piti aivan hakukoneelta vilkaista kun trukkikuskina ei tarvitse tietää ad himinemista hittoikaan.
        ai se on tuo että tullaa puskatekniikalla toise liiveihin.
        ei hyvä, ei hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        piti aivan hakukoneelta vilkaista kun trukkikuskina ei tarvitse tietää ad himinemista hittoikaan.
        ai se on tuo että tullaa puskatekniikalla toise liiveihin.
        ei hyvä, ei hyvä.

        Kutakuinkin juuri noin. Puututaan henkilöön kirjoituksen takana, kuin itse kirjoituksen sisältöön.

        -SatelliittiHelvetin PääPerkele feat. Veenuksen yliamiraali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutakuinkin juuri noin. Puututaan henkilöön kirjoituksen takana, kuin itse kirjoituksen sisältöön.

        -SatelliittiHelvetin PääPerkele feat. Veenuksen yliamiraali

        aliraari
        Etkö "muistanut" kertoa vaimosi ihmeparantumisesta?
        Kirjoitit eilen häne keväällä kuolleen. Näin hänet tänään askartelemassa jotain kotisi kuistilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aliraari
        Etkö "muistanut" kertoa vaimosi ihmeparantumisesta?
        Kirjoitit eilen häne keväällä kuolleen. Näin hänet tänään askartelemassa jotain kotisi kuistilla!

        Ei toi viälä mittää. Mum koko suku kuali Epolaan viime viikolla. Siinä män koko heimo, 296 läheistä. Otin sitten vähän Lippuviinaa sen kummiaksi.

        T: Orpo-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toi viälä mittää. Mum koko suku kuali Epolaan viime viikolla. Siinä män koko heimo, 296 läheistä. Otin sitten vähän Lippuviinaa sen kummiaksi.

        T: Orpo-Salis

        Onko planeetta Marsilla kaikki OK. Olen tarkkaillut kakeputkellani sitä loppukestä asti joka ilta.
        Näkyy itätaivaalla vaan isonpana ja isonpana.
        *kake huoltojoukkoines.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe