Olen miettinyt voisiko tällainen 50 ihminen vielä joskus löytää jonkun toisen ihmisen jonka kanssa keskustella, harrastaa, käydä syömässä tms aikuisten normia kanssakäymistä. Menin sitten selailemaan treffisivustoja:melkein kaikki maksullisia, eikä mikään tolkkusen tuntuinen. Onko muilla samanlaisia ajatuksia? Seuraksi kävisi mies tai nainen. Tunnen itseni tällä hetkellä aika yksinäiseksi.
Suhteista ajatuksia
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi kuollu on.
- Anonyymi
Mä oon poistunu treffisivustolta..
En miä keteen etsi ennee,löytyy jos löytyy muuten
.....
Aito kohtaaminen on tietysti paras mutta jos hyväksyt "vähän kuivan" huumorin (jota itse en usko sinun oikein ymmärtävän??)
Niin ...
No antaapa olla
,,,
Olen oikeastaan jo luovuttanut tämän suhteen koska oon väsynyt laiskimus tänä päivänä
.
.....
Hyvä että kotona jaksaa jotain tehdä ,,
Pites töissäkin vähän viihtyä ja miksei viihtyisikin
Hyvänä päivänä
Mutta helle,kuumuus ..
,kahvi ja olut,
Ne teköö kuivakkaaks mutta piristee.
Kuitennii välillä
Sittä jos siihen keljuillaan viälä ,niinkuin mun yks naistuttava on ruennä tekemään niin naurut siitä sua joskus
Mut kun köyhä on niin mikäpä siinä ois varakas miäs ##😸🤩😣😗
Mut hän ei huali kun on tämmönen laiskanpulskee jo ja kuumakin kuin mikä ,,
Ikääkin jo liikoo siltä tuntuu joskus ,ei kiinnosta
Näyttelis vaikka vähän onnellista jos niikseen tulloo
Oon kyllä kohta vaihdevuosinen kurppa mutta siihen saakka ,hmmm...
Nautitaan fiiliksistä!😌🎵♥️🤪😣🎶☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944