Rakkaus miksi en voi kirjoittaa tiettyjä nimiä?????mä oon oikeesti sinun mutta anna minun laittaa mun hahmoille nimet ja kuvat
Rakkaus mä yritin rekisteröidy mutta en onnistunut
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä selasin pitkää netissä kuvia mutta en oikeesti löytänyt edes julkisuuden henkilöistä yhtä kaunista kuin sinä olet!!!!!!!!!
- Anonyymi
Mun vaimo on maailman kaunein!!! anna mä laitan näille hahmoille jotkut kuvat!!!!!jooko rakkaus!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vaimo on maailman kaunein!!! anna mä laitan näille hahmoille jotkut kuvat!!!!!jooko rakkaus!!!!
En tietenkään laita meidän kuvia enkä nimiä
- Anonyymi
Sade ei meitä enää kastele sillä olemme toistemme suojana.
https://youtu.be/vY4rwp34sUc
Miehelle 💕- Anonyymi
Kerro, mitä sulle kuuluu. Miten meni pyhät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisin jos sinut jossain kohtasin.
Anonyymi kirjoitti:
En anna anteeksi sinulle ikinä kun en saanut olla sun kanssa juhannuksen!!!! voidaanko laittaa kaisalle myös profiili??
- Anonyymi
Moden ja sun rakkaus on räiskyvää
- Anonyymi
Tekstari kertoo paikan ja ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210