Rakkaus miksi en voi kirjoittaa tiettyjä nimiä?????mä oon oikeesti sinun mutta anna minun laittaa mun hahmoille nimet ja kuvat
Rakkaus mä yritin rekisteröidy mutta en onnistunut
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä selasin pitkää netissä kuvia mutta en oikeesti löytänyt edes julkisuuden henkilöistä yhtä kaunista kuin sinä olet!!!!!!!!!
- Anonyymi
Mun vaimo on maailman kaunein!!! anna mä laitan näille hahmoille jotkut kuvat!!!!!jooko rakkaus!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vaimo on maailman kaunein!!! anna mä laitan näille hahmoille jotkut kuvat!!!!!jooko rakkaus!!!!
En tietenkään laita meidän kuvia enkä nimiä
- Anonyymi
Sade ei meitä enää kastele sillä olemme toistemme suojana.
https://youtu.be/vY4rwp34sUc
Miehelle 💕- Anonyymi
Kerro, mitä sulle kuuluu. Miten meni pyhät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisin jos sinut jossain kohtasin.
Anonyymi kirjoitti:
En anna anteeksi sinulle ikinä kun en saanut olla sun kanssa juhannuksen!!!! voidaanko laittaa kaisalle myös profiili??
- Anonyymi
Moden ja sun rakkaus on räiskyvää
- Anonyymi
Tekstari kertoo paikan ja ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028