se kirkastaa Jeesusta. Se ei tue seurakunnattomuusoppia. Valheellinen seurakuntakäsitys tukee sitä eikä se kirkasta Jeesusta. Kummanko sinä valitset?
Olisi aika sisälistää raamatullinen seurakuntakäsitys koska
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä näin, jos toimitaan Raamatun opetusten mukaisesti. Se ei ole hienojen temppelien rakentamista, kirkkolaitoksen vaalimista eikä oman kunnian saamista.
- Anonyymi
Niin. Mutta Raamatun mukaan sinä kuulut raamatulliseen seurakuntakäsitykseen heti kun tulit uskoon, eli et ole seurakunnaton. Vain sinun tarvitsee kokoontua muiden Jumalan lasten kanssa yhteen :)
aloittaja
- Anonyymi
Ongelma maallisissa seurakunnissa on se, että jos tällainen seurakunta lankeaa niin lankeavat kaikki joiden uskollisuus on seurakunnalle eikä Jeesukselle. On siis parempi, että säännöt tulevat heti selviksi. Jeesus pelastaa, ei seurakunta. Annetaan Jumalan rakentaa seurakuntansa, eikä pyritä itse sitä tekemään. Ei meillä ole siihen vaadittavaa osaamista, ellei Jumala sitä anna.
- Anonyymi
Ne ei kirkasta Jeesusta heille vaan toisenlaista kristusta uskonnollisuuden hapatuksen mukaan josta Jeesus varoitti. He elävät valheissa joihin he uskovat ja pitävät maallisia seurakuntia raamatullisina. Heitä tulee oikaista totuuden tielle jos he ottavat rakkautta totuuteen. Jos he vastustavat totuutta, saavat siinä tapauksessa väkevän eksytyksen koska he ei ota rakkautta totuuteen voidakseen pelastua. Tämä on ennallistamisen aika jolloin Jumala johdattaa omia jotka erottautuvat kaikista valheista.
aloittaja
- Anonyymi
Vai että sisälistää? Liekö tuo edes suomenkieltä...
- Anonyymi
On.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181