Olen kunnostamassa kaksisylinteristä ilmajäähdytteistä dieseliä.
Ostin koneen epäkuntoisena, kone ei enää käynyt kunnolla, myyjä epäili männänrenkaita.
Konetta on käytetty 9000 h ja suositeltu täyskorjausväli on 6000 h.
Koneen kannet avattiin ja putket nostettiin ylös.
Sylintereissä näkyy hoonausjäljet ja renkaat ovat ehjät. Kannattaako männän renkaat vaihtaa joka tapauksessa?
Venttiileille tehtiin polttoaineella vuototesti ja kyllä, molemmissa pakoventtiileissä oli lievää syöpymää. Tarkoitus on kunnostaa kannet venttiilit ja seetit hiomalla koneistamolla.
Lieneekö vuotavien venttiilien syytä mutta pakokanavat ovat lähes ummessa karstasta.
Vai onko syynä väärät suutinpaineet, ja siitä johtuva palamattomien joutuminen pakosarjaan?
Kummallista myös imukanavissa oli karstaa.
Dieselmoottorin kunnostus
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel102830- 1042065
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei431554- 2601398
- 70993
Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47911Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77880- 55874
- 44785
Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä
Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to93726