Sydänsuru on kyllä

Anonyymi

niitä henkisesti raskaimpia asioita mitä ihminen joutuu kestämään elämänsä aikana. Mikään ei ole vaikeampaa kuin se, että joutuu luopumaan ihmisestä, josta oikeasti ajatteli, että "Tämän kanssa olisin ollut valmis jakamaan mun loppuelämän" . Juu, olen ehkä vanhanaikainen ja naivi, mutta näin hänestä ajattelin. Tuntuu siltä, että miljoona neulaa olisi pistetty mun sydämeen ja sen kanssa pitää vaan elää. Jokin osa musta kuoli jollain tasolla. Vaikeinta on se ettei voi enää kääntyä takaisin .

6

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattele niin, et tunne oli yksipuolista? Hyvä, että loppui ennenkuin ehti alkaakaan? Vältit pahemmat tunne ryöpyt, kun teillä ei ehtinyt olla niitä yhteisiä kultaisia hetkiä koettuna, mitä haikeena muistella? Itsellä helpottaa ainakin se, etten häneltä kuullut missään vaiheessa mitään toivon pilkahduksia, ainoastaan käytös antoi viitteitä toivosta, joka mureni ajan saatossa.

• Ikävä kyllä tuttu tunne. Tuokin, että tuntuu kuin itsestä olisi kuollut jotain. Voimia sinne, rutkasti jaksamista. 🤗

• Anonyymi

Onko tästä kauan aikaa?

• Anonyymi

Ei ole kovin kauan aikaa...tää tunne on eläny omaa elämäänsä silleen jo kuukauden..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä toisen menettäminen kuolemalle, on vielä raskaampaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4909
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3621
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1971
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      187
      1847
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe