Tulee aika, jollon et voi myydä tai ostaa

Anonyymi

Jos et taivu kulttuurimarxistien sääntöihin. He ajavat yhtenä osana globaalia maailmanhallitusta, jossa isänmaa, kristinusko ja ydinperhe ovat kiellettyjä ja niitä kannattavia vainotaan tai jopa tapetaan.

Kulttuurimarxistisia puolueita tai aatteita = vihreät, vasemmisto, feminismi, BLM, seta ym. vastaavat

Globalisteja ovat = Perinteiset oikeistopuolueet kuten kokoomus tai osin keskusta, nämähän ovat innokkaana tukemassa kulttuurimarxistisia aatteita

Perussuomalaisia vihataan koska he eivät halua ajaa näitä tavoitteita. Joten kaikki globalistien ja kulttuurimarxistien työkalut ovat käytössä: Valehtelu, mustamaalaus, manipulointi, troijalaistaktiikat ja jopa ilkivalta ja väkivalta

Kristillisdemokraatit eivät myöskään aja samoja tavoitteita, mutta he eivät uskalla sanoa mitään tai asettua vastaan. He ovat pieni puolue, harmittomia globalisteille ja kulttuurimarxisteille.

Kulttuurimarxistien ja globalistien tavoitteet ovat lopulta samat, mutta tulokulma on eri. Kulttuurimarxistit haluavat tuhota perinteet, kodin, uskon, perheen ja isänmaan, muut globalistit eivät enää näistä aatteista välitä, vaan he vaihtaneet tavoitteet rahaan ja valtaan, ja niitä murusiahan jaellaan eliitin ja hallitsijoiden pöydistä kun suostuvat ajamaan häntä heiluen näiden tavoitteita.

Tulee tietyt ihanteet, säännöt ja teknologia joka sinun on hyväksyttävä, että voit toimia yhteiskunnassa.

Ettekö näe kehitystä? Koko ajan mennään siihen suuntaan. Nyt on aika ottaa Raamattu käteen, sen profetioiden toteutuminen vain kiihtyy koko ajan? Kaikki todisteet ovat ympärillänne!

Seuratkaa kuinka moraalittomuus ja pahuus lisääntyy! Seuratkaa Israelia! Israel on yksi parhaimpia merkkejä seurata Raamatun profetioiden toteutumista.

Toisaalta on äärimmäisen lohdullista, että on olemassa ehdoton totuus ja oikeus, johon globalistit ja kulttuurimarxistit ja muut vääryyden vallassa olijat eivät pysty. Ja se on Jumala, Jeesuksen Kristuksen nimessä meille.

Tätä synnin ja vääryyden maailmaa on melkeinpä turha yrittää muuttaa, sitä ei tapahdu. Muuta sen sijaan itseäsi ja ota vastaan Jeesus. Ainoa toivo ja pelastus.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SSS SixSixSix SOS.

• Anonyymi

Raamatullinen (?) ennustus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatullinen (?) ennustus...

Den som lever, får se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe