Jos et taivu kulttuurimarxistien sääntöihin. He ajavat yhtenä osana globaalia maailmanhallitusta, jossa isänmaa, kristinusko ja ydinperhe ovat kiellettyjä ja niitä kannattavia vainotaan tai jopa tapetaan.
Kulttuurimarxistisia puolueita tai aatteita = vihreät, vasemmisto, feminismi, BLM, seta ym. vastaavat
Globalisteja ovat = Perinteiset oikeistopuolueet kuten kokoomus tai osin keskusta, nämähän ovat innokkaana tukemassa kulttuurimarxistisia aatteita
Perussuomalaisia vihataan koska he eivät halua ajaa näitä tavoitteita. Joten kaikki globalistien ja kulttuurimarxistien työkalut ovat käytössä: Valehtelu, mustamaalaus, manipulointi, troijalaistaktiikat ja jopa ilkivalta ja väkivalta
Kristillisdemokraatit eivät myöskään aja samoja tavoitteita, mutta he eivät uskalla sanoa mitään tai asettua vastaan. He ovat pieni puolue, harmittomia globalisteille ja kulttuurimarxisteille.
Kulttuurimarxistien ja globalistien tavoitteet ovat lopulta samat, mutta tulokulma on eri. Kulttuurimarxistit haluavat tuhota perinteet, kodin, uskon, perheen ja isänmaan, muut globalistit eivät enää näistä aatteista välitä, vaan he vaihtaneet tavoitteet rahaan ja valtaan, ja niitä murusiahan jaellaan eliitin ja hallitsijoiden pöydistä kun suostuvat ajamaan häntä heiluen näiden tavoitteita.
Tulee tietyt ihanteet, säännöt ja teknologia joka sinun on hyväksyttävä, että voit toimia yhteiskunnassa.
Ettekö näe kehitystä? Koko ajan mennään siihen suuntaan. Nyt on aika ottaa Raamattu käteen, sen profetioiden toteutuminen vain kiihtyy koko ajan? Kaikki todisteet ovat ympärillänne!
Seuratkaa kuinka moraalittomuus ja pahuus lisääntyy! Seuratkaa Israelia! Israel on yksi parhaimpia merkkejä seurata Raamatun profetioiden toteutumista.
Toisaalta on äärimmäisen lohdullista, että on olemassa ehdoton totuus ja oikeus, johon globalistit ja kulttuurimarxistit ja muut vääryyden vallassa olijat eivät pysty. Ja se on Jumala, Jeesuksen Kristuksen nimessä meille.
Tätä synnin ja vääryyden maailmaa on melkeinpä turha yrittää muuttaa, sitä ei tapahdu. Muuta sen sijaan itseäsi ja ota vastaan Jeesus. Ainoa toivo ja pelastus.
Tulee aika, jollon et voi myydä tai ostaa
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
SSS SixSixSix SOS.
- Anonyymi
Raamatullinen (?) ennustus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatullinen (?) ennustus...
Den som lever, får se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181