Valkoisen heteromiehen epäuskottavuudet?

THL osaa kertoa, että tyttöjen ympärileikkaus ei ole uskottavaa, jos tytön molemmat vanhemmat ovat syntyneet Suomessa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006550485.html

Johtopäätös voi tietysti olla oikea, mutta eikö juuri tämä ole rasismia? Tehdään synnyinmaahan liittyvän ennakkoluulon perusteella oletuksia. Mutta varsinaiseen asiaan:

Kyselytutkimuksia siis tehdään aina niin, että varsinaisen tutkimusongelman lisäksi vastaajalta kysytään erilaisia taustatietoja. Jos vastaaja ilmoittaa vanhempiensa syntyneen Suomessa, asuu omistusasunnossa, autoilee, on heteroseksuaali ja syö myös lihaa niin yhtä lailla täytyy löytyä epäuskottavia asioita, jotka eivät voi olla mahdollisia. Mitkä asiat ovat mahdottomia tällaisella taustalla?

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No varmaan monessa asiassa löytyy väliinputoajia.

Mutta itseasiassa mä mietin, että ympärileikkaukset pitäisi kieltää lailla kaikilta alle 20 vuotiailta. Ja sittenkin vaan jonkinlaisen seulan läpi käyneenä tai terveydellisen seikan takia.

Aikuiset saa itse vouhkata minusta mitä lystää, mutta lapsia ei pitäisi enää tässä yhteiskunnassa sulloa johonkin muottiin.

• sä nyt missasit kysymyksen, kai

Mä olen tässä vaiheessa löytänyt seuraavia epäuskottavaa asioita:
        - lukee "Me Naiset"-lehteä
        - ostaa lounaaksi salaattiannoksen
        - on ammatiltaan kampaaja

• Anonyymi

"mä mietin, että ympärileikkaukset pitäisi kieltää lailla kaikilta alle 20 vuotiailta. Ja sittenkin vaan jonkinlaisen seulan läpi käyneenä tai terveydellisen seikan takia. "

Laillahan ne on kielletttykin. Oletko oikeasti niin naiivi että kuvittelet paremman uskonnon harjoittajan vääräuskoisen laista välittävän? Koraani vs Suomen laki, kumpi vie voiton?

• scrg kirjoitti:

sä nyt missasit kysymyksen, kai

Mä olen tässä vaiheessa löytänyt seuraavia epäuskottavaa asioita:
        - lukee "Me Naiset"-lehteä
        - ostaa lounaaksi salaattiannoksen
        - on ammatiltaan kampaaja

Ai sori... Mä keskityin tuossa ehkä muuhun...

Mähän olen autoileva, lihaa syövä hetero ja voin lukea me naiset lehteä, ostella salaattia ja ammattia ei aio vaihtaa, mutta toisaalta mä oon ostellut verhoja, silittänyt niitä ja asentanut... Sisustanut muutenkin ja ommellut ompelukoneella, leiponut kakun, värjännyt hiuksiani jne...

Enkä mä ainakaan ole huomannut, että niillä olisi minun uskottavuuteen ollut mitään merkitystä...
        Siispä kysymykseesi, että mikä tällä valkoisen heteromiehen taustalla on mahdotonta, niin veikkaisin synnytyksen ja hedelmöittyneen munasolun jatkojalostuksen aiheuttavan ilman kirurgisia toimenpiteitä olevan aika mahdotonta... Mutta melkein kaikkea muuta pystyy vetämään...

Jokuhan sanoi, että kaikkea pitäisi kokeilla, paitsi omaa mummoa ja kansantanhuja. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

"mä mietin, että ympärileikkaukset pitäisi kieltää lailla kaikilta alle 20 vuotiailta. Ja sittenkin vaan jonkinlaisen seulan läpi käyneenä tai terveydellisen seikan takia. "

Laillahan ne on kielletttykin. Oletko oikeasti niin naiivi että kuvittelet paremman uskonnon harjoittajan vääräuskoisen laista välittävän? Koraani vs Suomen laki, kumpi vie voiton?

Jaa, mä en olekaan tiennyt..?? Minusta yhä vaikkapa juutalaiset pojat ympärileikataan uskonnollisista syistä...

Milloinkas sellainen laki on tullut tänne? Ja oisko sulla joku linkki missä se näkyy?

• Disse kirjoitti:

Ai sori... Mä keskityin tuossa ehkä muuhun...

Mähän olen autoileva, lihaa syövä hetero ja voin lukea me naiset lehteä, ostella salaattia ja ammattia ei aio vaihtaa, mutta toisaalta mä oon ostellut verhoja, silittänyt niitä ja asentanut... Sisustanut muutenkin ja ommellut ompelukoneella, leiponut kakun, värjännyt hiuksiani jne...

Enkä mä ainakaan ole huomannut, että niillä olisi minun uskottavuuteen ollut mitään merkitystä...
        Siispä kysymykseesi, että mikä tällä valkoisen heteromiehen taustalla on mahdotonta, niin veikkaisin synnytyksen ja hedelmöittyneen munasolun jatkojalostuksen aiheuttavan ilman kirurgisia toimenpiteitä olevan aika mahdotonta... Mutta melkein kaikkea muuta pystyy vetämään...

Jokuhan sanoi, että kaikkea pitäisi kokeilla, paitsi omaa mummoa ja kansantanhuja. :oD

Tämä oli nyt sitten aika vahva viesti sen puolesta, että valkoinen heteromies voi tehdä mitä vaan (paitsi siis ympärileikkauttaa tyttäriään). Olemme onnellisessa asemassa. Mikään tutkija kammiossaan ei voi ennakkoluuloihinsa perustuen "kieltää" meiltä yhtään mitään. Etnisen profiloinnin kannalta olemme nollapiste ja normaali, joihin muita verrataan.

Lisätään kuitenkin kansantanhut ehdotettujen epäuskottavien asioiden listalle.

• Anonyymi

• scrg kirjoitti:

Tämä oli nyt sitten aika vahva viesti sen puolesta, että valkoinen heteromies voi tehdä mitä vaan (paitsi siis ympärileikkauttaa tyttäriään). Olemme onnellisessa asemassa. Mikään tutkija kammiossaan ei voi ennakkoluuloihinsa perustuen "kieltää" meiltä yhtään mitään. Etnisen profiloinnin kannalta olemme nollapiste ja normaali, joihin muita verrataan.

Lisätään kuitenkin kansantanhut ehdotettujen epäuskottavien asioiden listalle.

Joo, no tuossa mietin, kun unckle Ben's riisipaketinkin kyljestä pitäisi otattaa setä Benin kuva pois... Ilmeisesti siinäkin pitäisi olla vaan valkoihoinen mies hymyilemässä... Entäs jos tuotemerkin vaihtaisi master-Van Hooteriksi ja sellainen vaaleaakin vaaleampi uros logoon. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Hieman yllättäen ei olekaam erilislakia. Katsotaan suvakkilassakin törkeäksi pahoinpitelyksi kuitenkin.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/vanhempaa-epaillaan-lapsensa-silpomisesta-nahdaanko-suomessa-kohta-ensimmainen-oikeusjuttu-tyton-ymparileikkauksesta/

No sitä mä vähän muistelin...

Minusta kaikki tuollaiset uskontoihin perustuvat älyttömyydet voisi kieltää laissa jo. Ainakin Suomessa... Sitten jos vanhempana sille tuntuu, niin vois leikkuuttaa vaikka mitä itsestään..

• Disse kirjoitti:

Joo, no tuossa mietin, kun unckle Ben's riisipaketinkin kyljestä pitäisi otattaa setä Benin kuva pois... Ilmeisesti siinäkin pitäisi olla vaan valkoihoinen mies hymyilemässä... Entäs jos tuotemerkin vaihtaisi master-Van Hooteriksi ja sellainen vaaleaakin vaaleampi uros logoon. :oD

Mars Inc saa tietysti myydä riisiään ihan sellaisessa paketissa kuin haluaa. Tässä myllerryksessä ovat vain oma-aloitteisesti katsoneet, että musta mies paketissa ei ole hyvä idea. Tänä päivänä kukaan tuskin suunnittelisi uutena moisia pakkauksia tai brandeja, koska aina joku loukkaantuu.

Sama mainoksia koskee sääntö, että jos niissä on joku esitettävä hölmönä tai muuten epäedullisessa valossa, niin vain valkoinen heteromies kelpaa. Kaikki muut ovat liian heikkoja pilkattaviksi.

• scrg kirjoitti:

Mars Inc saa tietysti myydä riisiään ihan sellaisessa paketissa kuin haluaa. Tässä myllerryksessä ovat vain oma-aloitteisesti katsoneet, että musta mies paketissa ei ole hyvä idea. Tänä päivänä kukaan tuskin suunnittelisi uutena moisia pakkauksia tai brandeja, koska aina joku loukkaantuu.

Sama mainoksia koskee sääntö, että jos niissä on joku esitettävä hölmönä tai muuten epäedullisessa valossa, niin vain valkoinen heteromies kelpaa. Kaikki muut ovat liian heikkoja pilkattaviksi.

Joo, muistan, että jonkun nettibonusmestan sivuja mainostettiin sillä, että nainen katsoi miestään ikkunasta, kun tämä ajoi ruohonleikkurilla kukkapenkkiä, mutta sen verran oli kuulemma fiksu tämä tohelo, että tajusi ottaa bonukset nettiostoksistaan siitä mestasta...

https://youtu.be/WUtE3QlTpKI

Itseasissa mä veikkaan, että tässä mainoksessa valkoinen mies ei olisi toiminut... Tietenkin voisihan sitä mainostaa sitten dieselvolkkaria ja niin että koittaa turhaan tappaa itseään häkään... Mutta terroristiksi valkoisesta miehestä on huonosti...

• Disse kirjoitti:

Joo, muistan, että jonkun nettibonusmestan sivuja mainostettiin sillä, että nainen katsoi miestään ikkunasta, kun tämä ajoi ruohonleikkurilla kukkapenkkiä, mutta sen verran oli kuulemma fiksu tämä tohelo, että tajusi ottaa bonukset nettiostoksistaan siitä mestasta...

https://youtu.be/WUtE3QlTpKI

Itseasissa mä veikkaan, että tässä mainoksessa valkoinen mies ei olisi toiminut... Tietenkin voisihan sitä mainostaa sitten dieselvolkkaria ja niin että koittaa turhaan tappaa itseään häkään... Mutta terroristiksi valkoisesta miehestä on huonosti...

Joo, itsemurhaterrorismi voidaan lisätä listalle. Terroristeja kyllä on ollut, mutta yleensä eivät ole toimineet tietäen varmasti itse kuolevansa. Luultavasti itsemurhaisku edellyttää jonkinlaista uskoa kuolemanjälkeiseen elämään.

Folkkarimainos on vuodelta 2005. Ei sitä enää tehtäisi.

• scrg kirjoitti:

Joo, itsemurhaterrorismi voidaan lisätä listalle. Terroristeja kyllä on ollut, mutta yleensä eivät ole toimineet tietäen varmasti itse kuolevansa. Luultavasti itsemurhaisku edellyttää jonkinlaista uskoa kuolemanjälkeiseen elämään.

Folkkarimainos on vuodelta 2005. Ei sitä enää tehtäisi.

Itseasiassa valkoinen mies ei voi syyttää naisten pelkäämistä rasismilla... Nainen vaan pelkää, mutta tummempi mies voi syyttää siitä rasismia..

https://youtu.be/HRfjLfyXYlA

Lyhyet miehet on äkäsiä... :oD

• Disse kirjoitti:

Itseasiassa valkoinen mies ei voi syyttää naisten pelkäämistä rasismilla... Nainen vaan pelkää, mutta tummempi mies voi syyttää siitä rasismia..

https://youtu.be/HRfjLfyXYlA

Lyhyet miehet on äkäsiä... :oD

Sori siis selittää... Selittää naisten pelkäämistä ihonvärin takia... :o)

• Anonyymi

Mahdotonta on ainakin noin tyhmäksi heittäytyminen.

-flowersreally-

• Tuo on aika vahva tulkinta, että valkoisen heteromies on oltava järjen edustaja kaikkialla.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Tuo on aika vahva tulkinta, että valkoisen heteromies on oltava järjen edustaja kaikkialla.

Uhriutuminen ei myöskään mene läpi.

-flowersreally-

• Anonyymi kirjoitti:

Uhriutuminen ei myöskään mene läpi.

-flowersreally-

Ei tosiaan ole mitään syytä uhriutua. STM:n alainen laitos harrastaa soveltaa tutkimuksessaan kaikessa hiljaisuudessa oletusta, että jos teinitytöllä on Suomessa syntynyt isä, niin riski tietynläiseen väkivaltaan on poissuljettu. Automaattisesti tämä tarkoittaa, että THL:n mielestä riski on olemassa vain, jos isä on syntynyt ulkomailla.

Kansalaisilta tällainen järkeily kuitenkin on lain mukaan kiellettyä.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Ei tosiaan ole mitään syytä uhriutua. STM:n alainen laitos harrastaa soveltaa tutkimuksessaan kaikessa hiljaisuudessa oletusta, että jos teinitytöllä on Suomessa syntynyt isä, niin riski tietynläiseen väkivaltaan on poissuljettu. Automaattisesti tämä tarkoittaa, että THL:n mielestä riski on olemassa vain, jos isä on syntynyt ulkomailla.

Kansalaisilta tällainen järkeily kuitenkin on lain mukaan kiellettyä.

No nyt sä taas heittäydyit tyhmäksi.

Onko sulla töissä tylsää?

-flowersreally-

• Anonyymi

Valkoihoinen, lihaa syövä heteromies on planeetan sorsituin organismi, joka naisten ja muun väristen ituhippien ja väärinajattelijoiden toimesta tahallaan halutaan tappaa sukupuuttoon.

• järkevä ajattelu ei ole mahdollista nykypäivänä kun faktat ovat vihapuhetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4836
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      202
      2597
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1655
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1517
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1425
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1108
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1044
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe