Olen hämmentynyt

Tapasin ja vietin erittäin mukavaa aikaa naisen kanssa. Nyt sitten tulee se mutta. Hän toki tienaa yhtenä ky****ä kuten minäkin silloin sekavana aikana.

Joka asiaan pitää ujuttaa se mutta: Mutta hän ei kodistaan juurikaan pidä huolta, vaan on muuttolaatikoita 10 vuoden takaa! Kämppä on täynnä sekasortoa ja hän toivottavasti lukee minun aloitukseni.

Olen toki moisesta, vaikka muuten kosisin, hieman eriävää eloa. Minulle on turha puhua elämänkokemuksesta. Olenhan teoriassa kuollutkin onnettomuudessa aikoja sitten.

Mitä mieltä olette sottapyttynaisesta jos ei edes omaa kämppäänsä saa pidettyä kunnossa? Toki hän on korkeassa virassa ja varmasti arvostettu työilmapiirissä. Mutta kun minua kiinnostaa se yhtä paljon kuin kiviäkin kiinnostaa.

Onko parempi siis heti panemisen jälkeen parempi laittaa poikki, vai annanko mahdollisuuden näyttää ihmisyytensä?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa panna poikki, ehdottomasti. Ei ihminen muutu.

• Anonyymi

No minkäs teet kun on helvetin helle niin että hyvä jos jaksaa henkisesti pysyy hengissä ja sitten vielä sun kiusa niin mieti sitä miten kivaa on jaksaa siivous??? ja vaikka en itse jaksa ni joka päivä maksan kaverille joka siivoo mutta useampi lapsi talossa sotkee Jo tunnissa!!!!! Sen takia ahdistun ja hermostun kun tykkään siisteys mutta en jaksa kun on niin kuuma ja yritän hengissä pysyy

• Anonyymi

Miten se nyt näyttäisi sen ihmisyytensä? Tyhjentämällä muuttolaatikot ja siivoamalla vai?

• Linerin treffannut?

No joo, mutta teillähän on hyvä jako jos nainen käy tienaamassa ja sinä pidät kodin kunnossa? Sitten naisen tienaamilla rahoilla voitte reissata ja huvitella, sinäkin hyvällä omallatunnolla kun olet ikään kuin vastineeksi pitänyt kodin siistinä.

• Anonyymi

Kyllä taas on luotu ongelma olelemattomasta, jos mitenkään aloituksessa mainitut asiat pitäisivät paikkaansa! Nainen taatusti pitää hygieniastaan ja ulkonäöstään huolta, jos kerta tekee rahallista tulosta, jollain elämän alalla. Mikäli tunne puolen kemiat muuten passaavat; niin Timppahan on eläkkeellä ja ymmärtääkseni on aikaa järjestellä asioita. Siivousfirmoja on ympäri Suomea, Timppa voi olla työnjohtajana, katsoen siivoojan työn perään ja antaen neuvojaan... niin ett asunto saadaan tiptop kuntoon.

Jos äijä kerta on samaan asuntoonkin muuttamassa niin pikku järjestelyillä kaikki ovat tyytyväisiä. Nainen joka saa siistin kodin, siivooja joka saa palkan työstään ja Timppa jolla on oma kainaloinen. Nyt viittä vaille kositusta muijasta; tulee oiva vaimo ja tuki Timolle.
        Rahaahan naisella oli maksaa siivoojalle työstään ja Timo puolestaan voi viikolla hieman kohennella paikkoja, niin viikkosiivooja taatusti pitäisi kahdelle aikuiselle riittää;
        2-4 h vaikka perjantaisin... miltäs kuulostaa.
        Kattos, ei nainenkaan aina joka alalla ole pätevä; mutt rahalla saa, ja hevosella pääsee!

Ongelma ratkaistu, ollos hyvä!
        Mukavaa häämatkaa morsiusparille ja antoisaa loppu elämää!
        trollikka

• Anonyymi

Sinä se olet tehomiehiä. Heti kosimassa. Meinasitko sinne muuttaa, vai miksi sotku vaivaa?

• Anonyymi

Taitaa aivovammasi vaan taas tehdä tepposet..

• Anonyymi

Muijalla on rahaa ja äijä ajattelee vaan kotia...

Herätys!

• Anonyymi

Tienaa rahaa yhtenä k....nä? (kyrpänä??) mitä ihmettä se tarkoittaa??? ei kyllä tajua??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe