Miespuolinen työkaveri ei tee aloitetta?

Anonyymi

Uskosin että hän tajuaa minun kiinnostukseni. En voi olla varma, mutta kun näin hänen katseensa tiedän että häntäkin kiinnostaa. Pelkään vain että hän ei halua vakavaa, tai en tiedä uskallanko ottaa riskin.

Miksi mies ei tekisi aloitetta? Onko mahdollisesti jotain muutakin syytä kun ei kiinnosta?

Aloitin pari kuukautta sitten juttelemaan tälle kaverille. Hän vaihtoi muualta joten tavallaan uusi työntekijä. Aloitin kyselemään häneltä kaikesta työn ulkopuolella, mitä harrastaa, mitä tekee, etc. Hän kertoi heti alussa että on eronnut tyttöystävästään viime vuonna.
Ollaan päästy juttelemaan kahdestaan vaikka siellä harvemmin saa kahdestaan olla. Soiko miehillä yhtään kellot jos nainen on kiinnostunut elämästäsi muualla kuin töissä? Kerroin hänelle kerran että sinulle käy tuo paita, sen jälkeen hänellä on se aina päällä kun minä olen töissä. Kyselin häneltä vinkkejä, mitä tehdä täällä. Sanoin selkeästi, että laita minulle viestiä, jos tulee muutakin mieleen. En pyytänyt ulos, mutta hän olisi voinut laittaa viestiä. Olen varma että hän muistaa tämän.

Ollaan juteltu lukuisa kertoja, ja tuon jälkeen oletin että häntä ei kiinnosta kun ei laita viestiä... Joten päätin että vetäydyn (en mene juttelemaan hänelle, mutta jos hän hakeutuu juttelemaan, juttelen hänelle kaikesta) hän hakeutui juttelemaan jatkuvasti minulle ja näytti jopa olevan mustasukkainen työkaverista hieman. Meillä synkkaa, hän on alkanut avautumaan minulle enemmän kuin muille, saan hänet nauramaan, huomaan että hän katsoo minua..

Seurasin häntä tuolloin myös instassa ja tykkäilin hänen vanhoista selfiestä. Sen lisäksi vastasin stooreihin. Juuri kun päätin unohtaa, hän alkoi vastailemaan mulle somessa stooreihin ja sain vastakaikua. Myös töissä huomasin, tai tuntuu että hän tajuaa. Olen parhaani mukaan aloittanut keskustelua somessa ja kysellyt häneltä, mutta hän ei pyydä ulos. Mikä on? Tekisi mieli pyytää.

7

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä hän ei osaa noita "pyytää ulos" juttuja?
      Miksi osaisi? Vai olisiko hienoa jos heti olisi kun vanha tekijä?
      Sinä taidat olla ja sekin saattaa hiertää. Hän ei ehkä halua kovin kokenutta.

      • Anonyymi

        No en mä oo kun kerran pyytänyt miestä ulos. Pitäiskö siis tutustua enemmän?


    • ei ole mitään järkeä paskoa omaan pesään.

      • Anonyymi

        Ei työpaikka ole mikään oma pesä. Se on vaan paikka, missä käydään olosuhteiden pakosta rahaa tienaamassa.


    • Anonyymi

      Nyt on pakko avautua sinulle miehenä. Miehet, poislukien pelurit, ovat aivan yhtä epävarmoja naisten suhteen, kuin naiset miesten suhteen.
      Olen 52v mies, ja parhaat suhteet ovat tulleet naisen aloitteesta, joskus melkoisten kiemuroiden kautta, mutta pointti on, että miehet on vaan niin hitaita tajuamaan.
      Ja sitäpaitsi, mitä menetät jos teet aloitteen, ainakin tulisi selvyys asiaan.
      Onnea sinulle...

    • Anonyymi

      Älä kysy mitään.Jos mies ei tee itse aloitetta , ei se sillon mitään haluakkaan.
      Tulee vain pahamieli.

    • Anonyymi

      Käy asiaan ja ehdota jotain yhteistä tekemistä. Ainakin saat heti selvän kiinnostaako häntä vai ei. Ja jos ei, se on siinä sitten!
      Mitä hyötyä on kierrellä ja kaarrella kuin kissa kuumaa puuroa, mistään mitään tulematta. En ole mistään lakirjasta lukenut että naiselta olisi kielletty aloitteen tekeminen.
      On se kumma miksi olisi niin kauhea häpeä jos mies kieltäytyy? Hän ei ole kiinnostunut ja sillä selvä, ok.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe