Kesän kuumin päivä luvassa

Mitä teet? Oletko lomalla?

Meitsi menee biitsille. Taas.
Olen rantakirppu...tai korppu..eiku kurppa.

72

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töitä painan laikka punasena... :oD Kyllä jonkun pitää tehdä töitäkin, kun sä makoilet siellä joutenpäiten. :oD

Heinäkuussa sitten pidän lomaa, kun on kunnon kelit. :o)

Vähän meinasin reissata ja sitten touhuilla maalla kaikkea kivaa hommaa, sekä mökillä käydä saunomassa ja uimassa. Mukeroitten kanssa touhuila kivaa jne.

Elokuussakin on pikkupätkä lomaa, niin sinne en oo vielä mitään juoninut. :o)

• Kai sulla on ulkosauna, ei ole järkeä lämmittää asunnossa olevaa saunaa, kun silloinhan myös asunto lämpenee, kun pitäis saada asuntoa viilennettyä, eikä se ainakaan sisäsaunaa lämmittämällä viilenny.

• RumaMies kirjoitti:

Kai sulla on ulkosauna, ei ole järkeä lämmittää asunnossa olevaa saunaa, kun silloinhan myös asunto lämpenee, kun pitäis saada asuntoa viilennettyä, eikä se ainakaan sisäsaunaa lämmittämällä viilenny.

No mulla on kotona sisäsauna, mutta kellarissa... Aika paljon saa pouruuttaa, että vaikuttais kämpän lämpötilaan... Mutta ulkosauna on maalla. Mökillä taas sisäsauna, mutta aitassa voi nukkua.

Mutta kyllä ulkosaunaa liputan... se on paras saunatyyppi.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No mulla on kotona sisäsauna, mutta kellarissa... Aika paljon saa pouruuttaa, että vaikuttais kämpän lämpötilaan... Mutta ulkosauna on maalla. Mökillä taas sisäsauna, mutta aitassa voi nukkua.

Mutta kyllä ulkosaunaa liputan... se on paras saunatyyppi.

Ootkos Hamppusaunassa saunonut ???
        Paikkakunnallani on pari kaveria, jotka on sellaisen rakentaneet.
        On kuulemma erittäin hyvät löylyt ja ilmanvaihto erinomainen, kun on hengittävät seinät,
        Tosi tunnelmallinen sauna myös ulkonäkönsä suhteen ja on ulkosauna.
        https://img.ilcdn.fi/FaYxZpuznTebdnRACFnZbr3-vro=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/0c773e48deeba3bdf58a62af2e67d39e735583a0d3cae117106a59a1cb1994b6.jpg

• Anonyymi kirjoitti:

Ootkos Hamppusaunassa saunonut ???
        Paikkakunnallani on pari kaveria, jotka on sellaisen rakentaneet.
        On kuulemma erittäin hyvät löylyt ja ilmanvaihto erinomainen, kun on hengittävät seinät,
        Tosi tunnelmallinen sauna myös ulkonäkönsä suhteen ja on ulkosauna.
        https://img.ilcdn.fi/FaYxZpuznTebdnRACFnZbr3-vro=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/0c773e48deeba3bdf58a62af2e67d39e735583a0d3cae117106a59a1cb1994b6.jpg

No on vinhan näköinen. :oD

Mä oon ihan perinteisissä saunoissa käynyt. Ehkä kerran tai kaksi jossain savusaunassa...mutta meidän mökilllä on maailman paras sauna minun mielestä. :o)
        Ja järvi heti rannassa, sekä niin puhdasta vettä uida, että ihan "ilettää". :oD

• saatampa ottaa olutta.

• Onko kuinka iso kaljamaha?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko kuinka iso kaljamaha?

miksi ihmeessä olisi?

• timitys kirjoitti:

miksi ihmeessä olisi?

Öh...No jatkuvasta kaljan kittaamisesta. 🙄

Käytitkö ennen nimimerkkiä Konnakettu?

• Wwuwuw kirjoitti:

Öh...No jatkuvasta kaljan kittaamisesta. 🙄

Käytitkö ennen nimimerkkiä Konnakettu?

suosittelen kokeilemaan sinunkin joskus kuntoilua kun et siitä näemmä mitään tiedä.

• timitys kirjoitti:

suosittelen kokeilemaan sinunkin joskus kuntoilua kun et siitä näemmä mitään tiedä.

Katsopas mun kuvaa ja kalpene, pullapoika.

• Wwuwuw kirjoitti:

Katsopas mun kuvaa ja kalpene, pullapoika.

se onkin vaikeaa netistä kaivella kuvia.

• Wwuwuw
        timitys kirjoitti:

se onkin vaikeaa netistä kaivella kuvia.

Höpöhöpö, kade..🤭

• Wwuwuw kirjoitti:

Höpöhöpö, kade..🤭

mun ihannekroppa ei ole homo.

• timitys kirjoitti:

mun ihannekroppa ei ole homo.

Komeiden miesten homottelu kielii kateudesta..😌

• Wwuwuw kirjoitti:

Komeiden miesten homottelu kielii kateudesta..😌

homojen luuleminen komeiksi miehiksi kielii vääristyneestä ajatusmaailmasta.

• timitys kirjoitti:

homojen luuleminen komeiksi miehiksi kielii vääristyneestä ajatusmaailmasta.

Komeiden miesten homottelu toisten miesten toimesta on samanlaista kateutta kuin kauniiden naisten horottelu toisten naisten toimesta.

• Wwuwuw kirjoitti:

Komeiden miesten homottelu toisten miesten toimesta on samanlaista kateutta kuin kauniiden naisten horottelu toisten naisten toimesta.

miesmakumme ei ole lähellekkään sama, pidän juurikin tuollaisia mallipoikia epämiehekkäinä eli homohtavaa, ei miehekästä.

• vain vassarit ovat jääneet jälkeen

• Anonyymi

Alkoholia ei kannata juoda helteillä.. se ei nesteytä vaan päinvastoin, poistaa nestettä.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Se että maanisesti runkkaat ei ole urheilua.

• Anonyymi kirjoitti:

Se että maanisesti runkkaat ei ole urheilua.

nostaisit sinäkin painoja niin ei tarvitsisi "maanisesti runkata"

• timitys kirjoitti:

miesmakumme ei ole lähellekkään sama, pidän juurikin tuollaisia mallipoikia epämiehekkäinä eli homohtavaa, ei miehekästä.

Ja mimmonen se sun miesmaku olikaan..?

• Ai että syyntakeeton..?

No perkele kun ne paukuttaa täällä päätään, niin sanon takasin.. Piste. Oppivatpahan olemaan. Kaksoispiste.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja mimmonen se sun miesmaku olikaan..?

miehekäs.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai että syyntakeeton..?

No perkele kun ne paukuttaa täällä päätään, niin sanon takasin.. Piste. Oppivatpahan olemaan. Kaksoispiste.

korjaan: yrität piipittää jotain takaisin kun mitään oikeaa sanottavaa ei ole.

• timitys kirjoitti:

miehekäs.

Ja sun mielestä miehekäs kroppa ei ole lihaksikas. Pullamössö..

• timitys kirjoitti:

korjaan: yrität piipittää jotain takaisin kun mitään oikeaa sanottavaa ei ole.

No mikä tuossa mun kuvassa on sun mielestä homoa?

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja sun mielestä miehekäs kroppa ei ole lihaksikas. Pullamössö..

androgyyninen 0-rasvaprosentin keho ei ole lihaksikas eli ei miehekästä lähelläkkään.

• Wwuwuw kirjoitti:

No mikä tuossa mun kuvassa on sun mielestä homoa?

lue mitä on puhuttu.

• timitys kirjoitti:

androgyyninen 0-rasvaprosentin keho ei ole lihaksikas eli ei miehekästä lähelläkkään.

Läskipojan kateellista puhetta..😌

• Wwuwuw kirjoitti:

Läskipojan kateellista puhetta..😌

jep taidat moinen olla.

• timitys kirjoitti:

jep taidat moinen olla.

Kuten kuvasta näet, niin en ole..

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

Naisen silmään toi on kyllä miehekäs ja lihaksikas...

• Wwuwuw kirjoitti:

Kuten kuvasta näet, niin en ole..

yritäppä omalla kuvalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Naisen silmään toi on kyllä miehekäs ja lihaksikas...

se, että tuo olemattomat lihakset pintaan 0-rasvaprosentilla ei tee kenestäkään lihaksikasta.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

se, että tuo olemattomat lihakset pintaan 0-rasvaprosentilla ei tee kenestäkään lihaksikasta.

Tuota, kuvan miehellä on kyllä kunnon rinta-ja vatsalihakset. Eivät ole vain littanaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota, kuvan miehellä on kyllä kunnon rinta-ja vatsalihakset. Eivät ole vain littanaa.

nimenomaan ovat littanaa eivätkä näkyisi muuten jos ei olisi vedetty rasvat nolliin

• Lomalla ollaan ja kaivoon ajattelin hypätä.

Tuusailen näitä omiani ja nykyisen asuinsijan juttuja enempi varjonpuolella. En ole sillä tavalla kuuman auringon ystävä, niin kuin ei lohikalat yleensäkään.

• Jos löytyy kaivoja ja maakellareita, niin suosittelen muillekin. Mukavan viileää.

• Muista se luuri☝️

Voit vaikka palstailla sieltä..

• Thymallus kirjoitti:

Jos löytyy kaivoja ja maakellareita, niin suosittelen muillekin. Mukavan viileää.

Ja pakkasella mukavan lämpösiä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Muista se luuri☝️

Voit vaikka palstailla sieltä..

😅
        Otan kuitenkin varmuuden vuoksi tuon äijän apumieheksi kannelle, jos vaikka luuri sattuu molskahtamaan palstailun tiimellyksessä :)

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja pakkasella mukavan lämpösiä..

Näin on. Maaemon poveen vaan, niin kaikki on hyvin.

• Thymallus kirjoitti:

😅
        Otan kuitenkin varmuuden vuoksi tuon äijän apumieheksi kannelle, jos vaikka luuri sattuu molskahtamaan palstailun tiimellyksessä :)

Äijä = isäsi?

• Wwuwuw kirjoitti:

Äijä = isäsi?

Joo. Kyllä kyllä. Se on tuollainen äijänkäppänä, mutta yllättävän vetreä ikäisekseen.

• Thymallus kirjoitti:

Joo. Kyllä kyllä. Se on tuollainen äijänkäppänä, mutta yllättävän vetreä ikäisekseen.

Ei se taida kaivosta minua ylös saada, mutta osaa vielä kännykkää käyttää.

• Thymallus kirjoitti:

Tuli vain mieleen, kun me sanottiin meidän isää ukoksi, mutta ukko sisaruksineen kutsui niiden isää, eli meidän isoisää, äijäksi.

..mutta kuka nimittäis äitiään akaksi tai ämmäksi..😳 paitsi ehkä JuhaMieto..

• Thymallus kirjoitti:

Ei se taida kaivosta minua ylös saada, mutta osaa vielä kännykkää käyttää.

Siis mitä sä siellä kaivossa teet? Ruokit sammakoita..

• Wwuwuw kirjoitti:

Tuli vain mieleen, kun me sanottiin meidän isää ukoksi, mutta ukko sisaruksineen kutsui niiden isää, eli meidän isoisää, äijäksi.

..mutta kuka nimittäis äitiään akaksi tai ämmäksi..😳 paitsi ehkä JuhaMieto..

Naiset nyt on tuollaisia tärkeilijöitä.
        Minustahan se olis ihan arvonimi, jos Äijäksi joskus kutsuttaisiin, mutta luonnollisista syistä sellaista tilannetta ei pääse syntymään.

Äiji ja Ämmi on ilmeisesti jossain päin Suomea ihan yleisessä käytössä, mutta niillä viitataan ilmeisesti isovanhempiin?

Minun on ihan kysyttävä sulta, kun sulla lipsahtaa joskus tuo h niin oikeaan paikkaan sanoissa, että oletko varma ettei sulla ole jotain lappalaisia sukujuuria?

• Wwuwuw kirjoitti:

Siis mitä sä siellä kaivossa teet? Ruokit sammakoita..

Remonttihommia. Omakotiasujilla on kaikenlaista pientä näprättävää. Kaivokin on itse pidettävä kunnossa heti kun vesijohtoverkkojen ulkopuolella ollaan. Paikan päällikkö huitelee ite tosissaan luokassa 80 , joten sitä en enää kaivoon päästä, jos satun olemaan vahtimassa. Lisäksi jos ite jotain osaa, niin talouspuolella aina pärjää jos vaikka pienet putkarin hommatkin taittuu. Sitä paitsi tykkään välillä vähän räpeltää, ja kaivossa on viileää :)

Haluatko tarkemman raportin myöhemmin?

• Thymallus kirjoitti:

Remonttihommia. Omakotiasujilla on kaikenlaista pientä näprättävää. Kaivokin on itse pidettävä kunnossa heti kun vesijohtoverkkojen ulkopuolella ollaan. Paikan päällikkö huitelee ite tosissaan luokassa 80 , joten sitä en enää kaivoon päästä, jos satun olemaan vahtimassa. Lisäksi jos ite jotain osaa, niin talouspuolella aina pärjää jos vaikka pienet putkarin hommatkin taittuu. Sitä paitsi tykkään välillä vähän räpeltää, ja kaivossa on viileää :)

Haluatko tarkemman raportin myöhemmin?

Juu, haluan ehdottomasti. Lähetä samaan osoitteeseen, niin mapitan sen arkistoa varten..

• Thymallus kirjoitti:

Naiset nyt on tuollaisia tärkeilijöitä.
        Minustahan se olis ihan arvonimi, jos Äijäksi joskus kutsuttaisiin, mutta luonnollisista syistä sellaista tilannetta ei pääse syntymään.

Äiji ja Ämmi on ilmeisesti jossain päin Suomea ihan yleisessä käytössä, mutta niillä viitataan ilmeisesti isovanhempiin?

Minun on ihan kysyttävä sulta, kun sulla lipsahtaa joskus tuo h niin oikeaan paikkaan sanoissa, että oletko varma ettei sulla ole jotain lappalaisia sukujuuria?

Kieli kuvastaa paljon..

Laphalaisia juuria..🤔

Ei kyl miun tiätääkseni.

Osaa mie määkiäkin, vaikken tamperelainenkaan ole..🤗

• Wwuwuw kirjoitti:

Juu, haluan ehdottomasti. Lähetä samaan osoitteeseen, niin mapitan sen arkistoa varten..

Minkälainen arkisto sulla siellä jo on? Onko joka tyypille oma mappi? Onneksi olen ollut varuillani, mitä itsestäni kerron.

On teillä täällä leikit, jotain lämpöhalvausta ilmassa. Rassailisitte tekin röörejä, niin olis jotain muuta puuhaa.

Tässä mappiin:
        Vesiautomaatin ilmanlisäykset ja paineensäädöt tehty. Kiristin myös painesäiliön laipan mutterit, ettei ilma ainakaan siitä välistä karkaa. Pari rautaista putkiosaa siitä pitäis messinkisiksi vaihtaa, mutta juuri nyt ei ollut sopivia käsillä. Lisäksi suihkutermostaatin putsasin kylppäristä, kun oli sakkaa eikä paine tahtonut riittää pitämään suihkupuolta päällä.

• Anonyymi

Täällä ennuste iltapäivään vain 31.

• Täällä 28. Varjossa tietenkin..

Mut hei, onhan se vilposaa kun kehon lämpötila on 37 ...😄

• Meikäläinen viettää hellepäivät varjossa ja kotona.
      Ei ole mitään hyötyä lähteä rannalle, että virkistyy uimalla.
      Kaikki virkistymisen hyöty katoaa kotimatkalla ja kotiin tullessa on kuumempi, kuin rannalle lähtiessä.
      Kävin tällä viikolla sorakuopalla "virkistymässä" eli ensimmäistä kertaa uimassa, en uinut, vaan makasin vedessä.
      Ei ollut ketään muita siellä, onneksi... Vesi tuntui alussa viileältä, mutta lopussa se olikin jo liian lämmintä.
      Mitä siitä seurasi, illalla alkoi hirveä pärsikiminen.
      Eilen kävin illalla myöhään pyöräilemässä, niin eikös alkanut aivastuttamaan ja yskittämään, eikä ole mitään koronaa.
      Tämä kuuma ilma, kuivuus ja ilman pölyt saa aikaan tällaisen reaktion, on ihan joka kesä ollut.
      Jos joku tulee huomauttamaan, että sulla on korona, niin sanon, että helle tämän aiheuttaa.
      Eikä kellään ole varaa kellekään koronasta mitään huomauttaa, kun ihmisethän käyttäytyy muuten, kuin mitään koronaa ei olisi, eivät noudata turvaetäisyyksiä ja tungeksivat kauppoihin ostoksille.
      Ei silloin ole varaa huomattaa koronasta, jos joku niistää, yskäisee tai aivastaa.
      Se voi johtua ihan muista syistä, kuin mistään koronasta.

Hyvä keino virkistäytyä on kastella päätä kylmällä vedellä ja yölläkään ei tule kuuma, kunhan ei nuku ilman vaatteita ja peittoa, vaan pyjama päällä peiton alla, mutta jalat peiton ulkopuolella paljaana.
      Tuuletus ikkuna kannattaa pitää yöllä auki, niin tuo vähän viilennystä.

• Sorakuopassa? Joku likalampi?

Meren rannalla sentäs tuulee...👍

• Anonyymi

Rannalle vasta illalla kun uv-grilli hellittää. Uimassa ainakin tarkenee kun järvivesi on 23 asteista.

• Merivesi oli lämmintä kuin linnunmaito..

• Anonyymi

Onko joku biitsi teille vanhemmille rouville?

• Anonyymi

Töissä olen ja on ihanaa, kun ilmalämpöpumput pitävät työtilan ilman viileänä. Nytkin jään ylitöihin ettei tarvitse kuumaan kämppääni vielä lähteä.

IkisinkkuerakkoM43v

• Mitäkö teen? Kirjoittelen johonkin idaripalstalle. Sitten voisin suivaantuneena hieman avautua timityksestä. Ymmärrän ihailuni, mutta oikeesti...

• Täällä on 45 astetta lämmintä! Tiedätte jo, mitä tapahtuu 😊

• Ei muuten meren rannalla ollut liian kuuma, kun tuuli vilvoitteli.. Paitsi etten paria tuntia kauempaa auringossa loju..

• Anonyymi

Ei mitään viitti tehdä, sisällä kökkii tuuletin päällä.

• Ei voi mennä uimaan. Naapurin mies tiiraa just. Kävelee mukamas pellolla. Kukaan ei kävele 40 asteessa avopellolla. Pylly pitää olla toiseen suuntaan ettei kurkita. Menis nyt suolle siitä!

• Yöllä muuten tuli kylmä. Mä otin peiton pois ja nukuin pelkän pussilakanan kanssa, kun luulin että tarkenis..Jalkoja paleli.

• Anonyymi

Olin panotreffeillä naisen luona. Vähän on kuuma mutta suihkussa hommat hoitui.,

• Anonyymi

Oon käynyt tunnin välein kylmässä suihkussa

• Ihme hiki-heikkejä jotkut. Mulle riittää kerran päivässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3215
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2739
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe