Minulla on erittäin huonoja 24rent kokemuksia ja monella tapaa on kyseessä täysi huijausyritys, joka ei kunnioita millään tapaa asiakkaittaan. Kerronpa siis seuraavaksi, mitä kaikkea on tapahtunut.
Soitin 24rentiin, että haluaisin vuokrata heiltä auton kuukaudeksi eteenpäin. Puhelimessa vakuutettiin, että kaikki onnistuu, kunhan vain maksan tuon n. 500 euroa summan ennakkoon ja nopeasti niin auton saa jo muutaman päivän päähän. Tämän jälkeen, kun olin maksun suorittanut, tulikin sähköposti, josssa vaaditaan 600 euron vakuussummaa.
Minkälainen yritys vaatii vakuussummaa jälkikäteen, kun asiakas on jo maksanut auton?
Ei todellakaan hyviä 24rent kokemuksia.
noh, minäpä sitten maksoin vakuuden koska en muualta enää siihen hätään autoa saanut sillä varoitusajalla.
Viikon kuluttua auto hajosi. 24Rent mainostaa sivuillaan, että autoja pidetään kuin kukkaa kämmenellä ja ovat lähes uusia ja huollettuja. joopa joo. Ensin meinasivat, että minun pitää käyttää se huollossa :D Sanoin että ei onnistu.
Sen jälkeen sanoivat, että ensi viikolla onnistuu vaihto uuteen autoon.
kun lähdin uutta autoa hakemaan, oli vastassa likainen romu, joka oli täynnä koiran karvoja ja hiekkaa.
Kun kuukausi oli tulossa täyteen, en ollut vielä löytänyt autoa, jonka haluan ostaa, siispä ehdotin kuitenkin 24rent sivustolle pakon edessä, että voisin ostaa toisen kuukauden.
Rahat kyllä heille taas kelpasivat, mutta sitten päivää ennen uuden kuukauden alkamista soitetaan, että en voikaan pitää enää tuota autoa mikä minulla on ja uutta en enää saa, koska heillä ei ole autoja. Nykyinen autoni menisi uudelle asiakkaalle.
Eli näin heillä kohdeltiin jo olemassa olevia asiakkaita. Jäin sitten ilman autoa kokonaan keskelle metsää.
Uskomattoman tökerö firma. Vakuusssummaa en ole vieläkään saanut takaisin. Näitä 24rent kokemuksia en toivo kenellekään muulle, eli vältä sitä firmaa niin paljon kuin pystyt. He eivät ymmärrä asiakaspalvelusta yhtään mitään, mutta raha tietysti kelpaa.
En ole missään maailmalla saanut yhtä surkeaa palvelua miltään firmalta. Ei ikinä enää yhtään 24 rent kokemusta tähän huusholliin.
24Rent kokemuksia
4
2087
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseinen yritys on mustalla listalla eli "Kuluttajan Mustalle listalle joutuneet yritykset eivät ole noudattaneet kuluttajariitalautakunnan suositusta siitä, miten niiden pitää hyvittää virheensä kuluttajalle."
- Anonyymi
Minulle on toiminut ihan hyvin, mitä nyt pari kertaa on tullut käytettyä, kerran pakettiauto muuttohommissa, ja talvella pikku pösö 3 päivää käytössä.
Tosi kätevä kun muutamia autoja on parkissa asunnon lähellä. Jos tarvetta tulee niin näpyttelee vaan varauksen nettiin ja menee hakemaan auton. Hintakin on kohtuullinen.
Mitään auton hajoamista tai sellaista ei ole osunut kohdalle, niin en tiedä miten sitten homma toiminee jos niin käy.- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Mitä höpöhöpö? Sinäkö muka tiedät minun asiat paremmin kuin minä itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264