24Rent kokemuksia

Anonyymi

Minulla on erittäin huonoja 24rent kokemuksia ja monella tapaa on kyseessä täysi huijausyritys, joka ei kunnioita millään tapaa asiakkaittaan. Kerronpa siis seuraavaksi, mitä kaikkea on tapahtunut.

Soitin 24rentiin, että haluaisin vuokrata heiltä auton kuukaudeksi eteenpäin. Puhelimessa vakuutettiin, että kaikki onnistuu, kunhan vain maksan tuon n. 500 euroa summan ennakkoon ja nopeasti niin auton saa jo muutaman päivän päähän. Tämän jälkeen, kun olin maksun suorittanut, tulikin sähköposti, josssa vaaditaan 600 euron vakuussummaa.

Minkälainen yritys vaatii vakuussummaa jälkikäteen, kun asiakas on jo maksanut auton?

Ei todellakaan hyviä 24rent kokemuksia.

noh, minäpä sitten maksoin vakuuden koska en muualta enää siihen hätään autoa saanut sillä varoitusajalla.

Viikon kuluttua auto hajosi. 24Rent mainostaa sivuillaan, että autoja pidetään kuin kukkaa kämmenellä ja ovat lähes uusia ja huollettuja. joopa joo. Ensin meinasivat, että minun pitää käyttää se huollossa :D Sanoin että ei onnistu.

Sen jälkeen sanoivat, että ensi viikolla onnistuu vaihto uuteen autoon.

kun lähdin uutta autoa hakemaan, oli vastassa likainen romu, joka oli täynnä koiran karvoja ja hiekkaa.

Kun kuukausi oli tulossa täyteen, en ollut vielä löytänyt autoa, jonka haluan ostaa, siispä ehdotin kuitenkin 24rent sivustolle pakon edessä, että voisin ostaa toisen kuukauden.

Rahat kyllä heille taas kelpasivat, mutta sitten päivää ennen uuden kuukauden alkamista soitetaan, että en voikaan pitää enää tuota autoa mikä minulla on ja uutta en enää saa, koska heillä ei ole autoja. Nykyinen autoni menisi uudelle asiakkaalle.

Eli näin heillä kohdeltiin jo olemassa olevia asiakkaita. Jäin sitten ilman autoa kokonaan keskelle metsää.

Uskomattoman tökerö firma. Vakuusssummaa en ole vieläkään saanut takaisin. Näitä 24rent kokemuksia en toivo kenellekään muulle, eli vältä sitä firmaa niin paljon kuin pystyt. He eivät ymmärrä asiakaspalvelusta yhtään mitään, mutta raha tietysti kelpaa.

En ole missään maailmalla saanut yhtä surkeaa palvelua miltään firmalta. Ei ikinä enää yhtään 24 rent kokemusta tähän huusholliin.

5

2273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyseinen yritys on mustalla listalla eli "Kuluttajan Mustalle listalle joutuneet yritykset eivät ole noudattaneet kuluttajariitalautakunnan suositusta siitä, miten niiden pitää hyvittää virheensä kuluttajalle."

• Anonyymi

Minulle on toiminut ihan hyvin, mitä nyt pari kertaa on tullut käytettyä, kerran pakettiauto muuttohommissa, ja talvella pikku pösö 3 päivää käytössä.

Tosi kätevä kun muutamia autoja on parkissa asunnon lähellä. Jos tarvetta tulee niin näpyttelee vaan varauksen nettiin ja menee hakemaan auton. Hintakin on kohtuullinen.

Mitään auton hajoamista tai sellaista ei ole osunut kohdalle, niin en tiedä miten sitten homma toiminee jos niin käy.

• Anonyymi

Höpö höpö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö.

Mitä höpöhöpö? Sinäkö muka tiedät minun asiat paremmin kuin minä itse?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2306
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      425
      2170
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1186
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      975
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      804
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      776
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      774
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      699
    Aihe