"Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta"
Olen työskennellyt 2 viikkoa tässä yrityksessä LVI suunnittelijana.
Työhaastattelussa he eivät maininneet mitään näistä kysymyksistä:
Voitko työskennellä 10–14 tuntia päivässä?
Voitko työskennellä jokapäivä pääkaupunkiseudun ulkopuolella ,Oulu,Tampere,Nurmijärvi ?
Voitko tehdä muita kuin suunnittelutöitä, kuten rakennus- ja putkityöt?
Voitko työskennellä korkeiden rakennusten päällä ja asentaa ilmastointikanavia, joista minulla ei ole edes ilmanvaihto koulutus asennuksesta?
Olen matkustanut Oulussa, Tampereella ja Nurmijärvellä 2 viikon ajan ja olen hakenut tätä työtä pääkaupunkiseudulle.
Kaikilla näillä tärkeillä kysymyksillä, joita ei ole mainittu työhaastattelussa, on valtava ero. En koskaan hakeisi tätä työtä, jos he mainitsisivat minkä tahansa näistä kysymyksistä työhaastattelussa tai työpaikkailmoituksessa.
Suurin osa yrityksen putkimiehistä on nuoria 19-24-vuotiaita, joilla ei ole ollenkaan kokemusta talotekniikan alalta, ja heillä on vain talotekniikan perustutkinto, jota se ei salli työskennellä kerrostalon vaativa asennuksessa. Suurin osa heidän työstään ei ole tarpeeksi hyvää, ja se voidaan nähdä hiilipäästöjen vääriä laskelmissa. Väärää putkien koot.
Koska he eivät ole rehellisiä, he saivat minut eroamaan edellisestä työstäni ja olen nyt ilman työtä 3 kuukautta.
En suosittele ketään työskentelemään tässä yrityksessä tai edes antamaan heille urakatia.
"Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta"
Smart Heating Oy (Ei rehellinen yritys)
0
1990
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588