"Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta"
Olen työskennellyt 2 viikkoa tässä yrityksessä LVI suunnittelijana.
Työhaastattelussa he eivät maininneet mitään näistä kysymyksistä:
Voitko työskennellä 10–14 tuntia päivässä?
Voitko työskennellä jokapäivä pääkaupunkiseudun ulkopuolella ,Oulu,Tampere,Nurmijärvi ?
Voitko tehdä muita kuin suunnittelutöitä, kuten rakennus- ja putkityöt?
Voitko työskennellä korkeiden rakennusten päällä ja asentaa ilmastointikanavia, joista minulla ei ole edes ilmanvaihto koulutus asennuksesta?
Olen matkustanut Oulussa, Tampereella ja Nurmijärvellä 2 viikon ajan ja olen hakenut tätä työtä pääkaupunkiseudulle.
Kaikilla näillä tärkeillä kysymyksillä, joita ei ole mainittu työhaastattelussa, on valtava ero. En koskaan hakeisi tätä työtä, jos he mainitsisivat minkä tahansa näistä kysymyksistä työhaastattelussa tai työpaikkailmoituksessa.
Suurin osa yrityksen putkimiehistä on nuoria 19-24-vuotiaita, joilla ei ole ollenkaan kokemusta talotekniikan alalta, ja heillä on vain talotekniikan perustutkinto, jota se ei salli työskennellä kerrostalon vaativa asennuksessa. Suurin osa heidän työstään ei ole tarpeeksi hyvää, ja se voidaan nähdä hiilipäästöjen vääriä laskelmissa. Väärää putkien koot.
Koska he eivät ole rehellisiä, he saivat minut eroamaan edellisestä työstäni ja olen nyt ilman työtä 3 kuukautta.
En suosittele ketään työskentelemään tässä yrityksessä tai edes antamaan heille urakatia.
"Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta"
Smart Heating Oy (Ei rehellinen yritys)
0
1301
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739