Puolisen vuotta ennen karppauksen aloitustani minulle tarjottiin kolmen kuukauden nutrilet kuuria ilmaiseksi. En kuitenkaan ottanut houkuttelevaa tarjousta vastaan. Monta vuotta olin seurannut puskan parjaavaa kirjoittelua ja televisio esiintymistä Atkins systeemiä vastaan. Onneksi reilun kymmenen vuotta sitten saatuamme nettiyhteyden pääsin osalliseksi oikeastakin tiedosta painonhallinnan kuitenkin yksinkertaisista periaatteista. Sopivasti Antti Heikkilä oli kutsuttu luennoimaan erään diabetesyhdistyksen järjestämään tilaisuuteen ja muutaman viikon karpanneena sain sopivasti oikeaa tietoa kuinka jatkan läskieni sulatusta.
Mieleltään järkkyopeilla?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, kun jaoit tämän asian kanssamme. Mikä oli avautumisesi tarkoitus?
- Anonyymi
"Kiitos, kun jaoit tämän asian kanssamme. Mikä oli avautumisesi tarkoitus?"
Aloittajalle:
Kuten huomaa jotkut osaa lukea mutta eivät ymmärrä lukemaansa. - Anonyymi
Näillä Painonhallinta/Laihdutus -palstoilla on useampikin vanha vaari toitottamassa, samoja höpinoitään toistaen yhä uudelleen ja uudelleen, mutta AP saattaa olla helppoheikki mainostamassa jotakin terveyden edistelyä tai personaaligaineria t.m.s.
Vaikuttaakohan D-2 myös aivoihin rappeuttavasti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiitos, kun jaoit tämän asian kanssamme. Mikä oli avautumisesi tarkoitus?"
Aloittajalle:
Kuten huomaa jotkut osaa lukea mutta eivät ymmärrä lukemaansa.Ihmisen mieli on kuin induktiivinen vastus... sillä on vastaan panemisen henki. Aikanaan se joutuu.. sitten ku se järki menee sinne olemattomaan ajatus kopaan....
- Anonyymi
Onpa todella kummallinen ketju, mukana ei ole yhtään järjen sanaa. Ihan poikkeuksellista, ettei ole mitään järkevää.
- Anonyymi
"Onpa todella kummallinen ketju, mukana ei ole yhtään järjen sanaa"
Ei sallita kaatopaikalla - Anonyymi
Taitaa olla niin että palstakuningas vaan kipuilee. Oirehtimistahan on jo ollut pitkään nähtävissä "ketonoviisi" ketjuissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846