https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/minna-elaa-vankilaleskena-aikoo-odottaa-miestaan-linnasta-vaikka-se-veisi-vuosia-on-jatkuva-ikava-olisi-helpompaa-kun-tietaisi-edes-tuomion-pituuden/7853916#gs.9e2m5t
Eikä ole ensimmäinen kerta:
"Minna on tavallinen työssäkäyvä ihminen, jolla ei ole rikostaustaa tai päihdeongelmaa. Silti hän on ollut useamman kerran yhdessä linnakundin kanssa.
– Monet kerrat olemme sitä miettineet, miksi aina valitsen heidät. En tiedä sitä itsekään, Minna naurahtaa."
Minnallakin on kuitenkin rajansa (muka):
"Minnallakin on omat rajansa. Ne menevät siinä, että hän ei hyväksy raiskaajia ja pedofiileja."
"– Tässä elämän varrella olen oppinut, että kun ihminen ajetaan nurkkaan, voi joutua pahoihin tilanteisiin. Olen aina ajatellut, että ihmistä ei pidä tuomita, ennen kuin tietää koko taustan."
Mutta onneksi on periaatteet:
"– Mies pelkää kauheasti, etten jaksa odottaa häntä. Mutta kyllä minä jaksan, rakkauteni kestää tämän erossaolon. Minulla on korkeat periaatteet ja olen hyväksynyt mihin lähden, Minna vakuuttaa."
ja onneksi Minna ymmärtää miten raskasta Juha-rukalla on räyhätessään:
"Mutta ei Minna valita, koska hän tietää, että Juhalla on vielä raskaampaa.
– Tiedän, että monet parisuhteet ajautuvat karille vankeusaikana. Monella vangilla pinna myös kiristyy välillä ja he purkavat sitä kodin suuntaan, koska ei heillä ole muutakaan. Puhelimessa ei ole kiva riidellä, kun toista ei pääse edes aikoihin tapaamaan.
Minna ymmärtää kuitenkin, että vanginkin on purettava kiukkunsa johonkin, ja usein kohde on läheisin ihminen.
– Se on todella ymmärrettävää, vaikka sitä on välillä inhottavaa kuunnella. Vankila myös väkisinkin muuttaa ihmistä jonkin verran ja se täytyy siviilissä olevan ymmärtää."
Jännämiestä kyllä malttaa odottaa
10
54
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mitäs muuten tykkäät emilyn blondatusta tukasta?
Minulla on varaa olla suvaitsevainen senkin asian suhteen, ei värillä(tukan) niin väliä :)
- Anonyymi
Kaikki naiset odottaa että joku jännämies vapautuu vankilasta ja saavat jännämiehen. Muuten ovat sinkkuja eikä kunnollinen meis kelpaa. Nainen opettanut myös lapsille että jännämies on paras mies seksiin ja parisuhteeseen. Ei puhettakaan että mies joka ei ole tehnyt rikoksia olisi parempi mies kumppaniksi.
- Anonyymi
Mitäs naiset tähän sanoo? Useamman kerran jo linnakundien kanssa koska jännyys kiinnostaa. Miten moni mies tekee noin? Kumpi viisaampi, mies vai nainen.
Naiset jatkaa tätä niin kauan kunnes ovat itse pahoinpitelyn kohde, jotkut jatkaa tämän jälkeenkin.
Ulkomailta saa viisaampia naisia.- Anonyymi
En voi syyllistää ketään menneisyyden perusteella tai rikoksen perusteella joten en voi mitään jos mun kulta olisi tehnyt jonkun rikoksen!! tietenkään se ei ole mitään jännää mutta ei omaa rakasta saa vankilaan jättää!!!
- Anonyymi
Itse olen ollut usein naisten mielestä liian rauhallinen ja jonkun mielestä myös melankolinen. Nähtävästi ne on huomattavasti suurempia vikoja kuin vaikka aggressiivisuus ja rikolliset taipumukset.
- Anonyymi
Joo, ittelläkin kieltämättä mennyt kärsivällisyys tuollaisten miesten kanssa. Tosin en mitään aggressiivistakaan huolisi. Kyllähän siltä väliltä löytyy myös.
- Anonyymi
Ei kelpaa kiltti ätmi naisille. Joku murajaaha paska kelpaa.
- Anonyymi
Mulle ei kelpaa kukaan muu kuin hän!! ihan sama mitä on tehnyt koska se ei muuta minun näkemyksiä hänestä!!!!!!!!tule rakas mun elämään pysyvästi ja ne ketkä meidän onnen edellä on niin tuhoan ne jotka meitä estää
- Anonyymi
Hienoa että jännii miehii joku rakastaa. Ne vois vaikka murhata jonkun jos niitä naiset ei rakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881394
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1921197- 741029
- 78933
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361841- 60799
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168794Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 85658