Terve! Mistähän saisi viime katsastuksen esim. Korjauskehoitukset tietoonsa? Ostin auton ja se saatu lappu hävinnyt.
Katsastus tiedot
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi katsastus ja vikalistanhaku reissu edessä!🤪🤪🤪
- Anonyymi
Rekisteritiedoista näkee missä auto on viimeksi katsastettu. Sieltä voi sitten kysellä mitä korjauskehoituksia on silloin annettu.
- Anonyymi
Ainahan sitä voi kysellä. Ihan sama mitä vikalistalla on ollut, jos katsastus on mennyt läpi niin ei ole sellaisia vikoja joilla on merkitystä ajoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sitä voi kysellä. Ihan sama mitä vikalistalla on ollut, jos katsastus on mennyt läpi niin ei ole sellaisia vikoja joilla on merkitystä ajoon.
Mutta pitäähän ne olla kuitenkin korjattuna määräajan sisällä tai matkanteko voi tyssätä siihen kun poliisi huomaa, että ei ole korjattu. Kilvet lähtee poliisille ja auto jää tien varteen. Noh, eipä noita kyllä taideta käytännössä pahemmin tarkistella tien päällä.
Tuo on kyllä epäilyttävää, että lappu on sopivasti sattunut "häviämään" kun auto on laitettu myyntiin. Kuinka isoja vikoja yleensä voidaan korjauskehotukseen laittaa? Eikö ne ole yleensä jotain tyyliin "rekisterikilven polttimo uusittava" tms.?
- Anonyymi
Mitenkähän luotettavaa tuo katsastustoiminta yleensäkään on? Mistä syystä autojobbari katsastuttaa myynnissä olevan auton 30 km päässä pikkupaikkakunnan asemalla, vaikka kaupungissa muutaman kilometrin säteellä hänen liikkeestään olisi kymmenkunta katsastusasemaa käytettävissä?
Onko kellään kokemuksia, että "juuri katsastettu" auto olikin täynnä vikoja? Minulla saattaa tässä olla kehittymässä kokemusta oikein olan takaa, kun tuollaisen auton tulin ostaneeksi. Tosin maksoin siitä vain tonnin, niin ei se niin kamalasti haittaa vaikka ensi kesänä menisi paaliin.
Mutta sitä ihmettelen, että miten voi olla juuri katsastetussa autossa jarrulevyt hirveillä urilla, alustassa pahan kuuloista kolahtelua kuopissa ja valoja pimeänä, pissapoika ruiskii vain matkustajan puolelle jne.? Ei kai vaan joku velipoika satu olemaan töissä siellä pikkupaikkakunnan katsastusasemalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743