Rakkaus mä tulin juuri kotiin
Rakkaus mä tulin juuri tähän huomaatko
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaan tulit kun ei hän sitä kuitenkaan huomaa!!! miks ajoit turhaan lauantaina iltana kotiin kun yksin kuitenkin joudut olemaan illan ja yön!!!
- Anonyymi
Ootpä sä vitsikäs! No katoppa mitä mä teen nyt kun turhaan juoksutit mut ikkunalle!!!
- Anonyymi
Älä rakkaus ole mulle vihainen!!mä rakastan sua aina m!! anna mulle sitä nii eihän sitä silloin tarvii olla mustasukkainen!!!! haluutko olla minun kanssani sillein!!!mä ainakin haluan sinua todella paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä rakkaus ole mulle vihainen!!mä rakastan sua aina m!! anna mulle sitä nii eihän sitä silloin tarvii olla mustasukkainen!!!! haluutko olla minun kanssani sillein!!!mä ainakin haluan sinua todella paljon
Nyt et saa ainakaan puoleen vuoteen!! ja jos minua erehdyit pettää niin kato mitä sun fb sivuille käy!!mä omistan sinut kokonaan!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt et saa ainakaan puoleen vuoteen!! ja jos minua erehdyit pettää niin kato mitä sun fb sivuille käy!!mä omistan sinut kokonaan!!!!!!
Sä omistat MINUT muutenkin!!!!ei meidän tarvitse riidellä mistään!!sanot vaan että jos sä et hyväksy mun menemisiä nii silloin mä en mene yksin mihinkään!! mutta sä et edes kirjoita minulle etkä edes halua irl olla tekemisissä niin miksi mun pitää istua kotona!!! sinäkin menet tuolla miten tahansa etkä edes kerro kenen kanssa asut???
- Anonyymi
Kummallista että sä poistat ne viestit jotka eivät ole sääntöjen vastaisesti! Mutta et kestä jos kirjoitin miten oikeesti olet tehnyt!!! kennelin kirjoituksistasi nettii minun fb kavereista kaikki
- Anonyymi
Rakkaus en tule koskaan kotiin mä sain asunnon!!!!olisit iloinen mun puolesta!!!!!!
- Anonyymi
Ei sua voi olla huomaamatta, ootko taas juonu?
- Anonyymi
Mää ihmettelinki jo mihin oot jääny, oliko paljo hyviä perseitä liikkeellä?
- Anonyymi
On vain yksi hyvä perse jota haluan todella paljon!!!!! sinulla rakas!!!!arvaa vaan kuinka paljon olen niitä kuvia katsonut!!!!! haluan sinua todella paljon!!!!
- Anonyymi
Rakkaus mä sain oikeesti hyvän asunnon ja yksityinen vuokranantaja joten tietenkin minä haluan ottaa sen asunnon kun ei oo luottotiedot kunnossa niin tämä vuokraaja ei sitä katso! kun hän on mun tutun kaveri!!!!iso kolmio ja kaupat lähellä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus mä sain oikeesti hyvän asunnon ja yksityinen vuokranantaja joten tietenkin minä haluan ottaa sen asunnon kun ei oo luottotiedot kunnossa niin tämä vuokraaja ei sitä katso! kun hän on mun tutun kaveri!!!!iso kolmio ja kaupat lähellä!!!
Sitten sun ei tarvi miettiä mitä teen keneki kanssa kun sun kamerat ei sinne ylety ja kännykkä ja kortti vaihtuu ennen kuin muutan!!samoin suljen fb tilin kokonaan joten mitä sitten mahdat ajatella minusta!!!!!!!! minähän en ole koskaan sinulle kelvannut!!!! ja kun noin paljon minua halveksit ja inhoot niin Sen takia muutan!! jos esimerkiksi oltais IRL yhteyttä niin silloin voisin asua tossa hirveässä kerrostalo rakennuksessa!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800