Rakkaus mä tulin juuri tähän huomaatko

Anonyymi

Rakkaus mä tulin juuri kotiin

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhaan tulit kun ei hän sitä kuitenkaan huomaa!!! miks ajoit turhaan lauantaina iltana kotiin kun yksin kuitenkin joudut olemaan illan ja yön!!!

• Anonyymi

Ootpä sä vitsikäs! No katoppa mitä mä teen nyt kun turhaan juoksutit mut ikkunalle!!!

• Anonyymi

Älä rakkaus ole mulle vihainen!!mä rakastan sua aina m!! anna mulle sitä nii eihän sitä silloin tarvii olla mustasukkainen!!!! haluutko olla minun kanssani sillein!!!mä ainakin haluan sinua todella paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä rakkaus ole mulle vihainen!!mä rakastan sua aina m!! anna mulle sitä nii eihän sitä silloin tarvii olla mustasukkainen!!!! haluutko olla minun kanssani sillein!!!mä ainakin haluan sinua todella paljon

Nyt et saa ainakaan puoleen vuoteen!! ja jos minua erehdyit pettää niin kato mitä sun fb sivuille käy!!mä omistan sinut kokonaan!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt et saa ainakaan puoleen vuoteen!! ja jos minua erehdyit pettää niin kato mitä sun fb sivuille käy!!mä omistan sinut kokonaan!!!!!!

Sä omistat MINUT muutenkin!!!!ei meidän tarvitse riidellä mistään!!sanot vaan että jos sä et hyväksy mun menemisiä nii silloin mä en mene yksin mihinkään!! mutta sä et edes kirjoita minulle etkä edes halua irl olla tekemisissä niin miksi mun pitää istua kotona!!! sinäkin menet tuolla miten tahansa etkä edes kerro kenen kanssa asut???

• Anonyymi

Kummallista että sä poistat ne viestit jotka eivät ole sääntöjen vastaisesti! Mutta et kestä jos kirjoitin miten oikeesti olet tehnyt!!! kennelin kirjoituksistasi nettii minun fb kavereista kaikki

• Anonyymi

Rakkaus en tule koskaan kotiin mä sain asunnon!!!!olisit iloinen mun puolesta!!!!!!

• Anonyymi

Ei sua voi olla huomaamatta, ootko taas juonu?

• Anonyymi

Mää ihmettelinki jo mihin oot jääny, oliko paljo hyviä perseitä liikkeellä?

• Anonyymi

On vain yksi hyvä perse jota haluan todella paljon!!!!! sinulla rakas!!!!arvaa vaan kuinka paljon olen niitä kuvia katsonut!!!!! haluan sinua todella paljon!!!!

• Anonyymi

Rakkaus mä sain oikeesti hyvän asunnon ja yksityinen vuokranantaja joten tietenkin minä haluan ottaa sen asunnon kun ei oo luottotiedot kunnossa niin tämä vuokraaja ei sitä katso! kun hän on mun tutun kaveri!!!!iso kolmio ja kaupat lähellä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus mä sain oikeesti hyvän asunnon ja yksityinen vuokranantaja joten tietenkin minä haluan ottaa sen asunnon kun ei oo luottotiedot kunnossa niin tämä vuokraaja ei sitä katso! kun hän on mun tutun kaveri!!!!iso kolmio ja kaupat lähellä!!!

Sitten sun ei tarvi miettiä mitä teen keneki kanssa kun sun kamerat ei sinne ylety ja kännykkä ja kortti vaihtuu ennen kuin muutan!!samoin suljen fb tilin kokonaan joten mitä sitten mahdat ajatella minusta!!!!!!!! minähän en ole koskaan sinulle kelvannut!!!! ja kun noin paljon minua halveksit ja inhoot niin Sen takia muutan!! jos esimerkiksi oltais IRL yhteyttä niin silloin voisin asua tossa hirveässä kerrostalo rakennuksessa!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      239
      1137
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      800
    Aihe