Palstalainen Lilli's2020?
-flowershower-
Onko sinkku
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, hän on sinkkupalstalainen. Arvasit oikein.
- Anonyymi
sinkku kinkku ;}
- Anonyymi
Usein palstalla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein palstalla on.
Toisinaan on.
- Anonyymi
Miksi kiinnostaisi?
Sinkkuus tai ei-sinkkuus on jokaisen oma henkilökohtainen asia. Ei saa kysellä tunkeilevaisia kysymyksiä.
En tiedä ketään Lilli's2020, mutta jos minua tarkoitat niin olen.
Mitenkä kesä on mennyt siellä Toisel puolen jokkee vai oliko se täl puolen jokkee? Minkälainen kesä on ollut Turussa?
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Mitenkä kesä on mennyt siellä Toisel puolen jokkee vai oliko se täl puolen jokkee? Minkälainen kesä on ollut Turussa?
Niin, se on täl pual ja tois pual jokke. :) Kiitos, kaunis ja lämmin kesähän täällä. Tänään tosin ukkosti ja nyt on luvattu viilenevää, mutta se ei itseäni ainakaan niin haittaa. Pystyy paremmin urheilemaan vaan :)
Mitä sinne Joensuun suunnalle kuuluu? Olen muistaakseni kerran käynyt siellä ja jotenkin jäänyt mieleen tuo mielestäni tumma/musta pielisjoki :)- Anonyymi
Kuulehan hompsukka, se on tois puolel jokke! Ei saa vääristellä murteita.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan hompsukka, se on tois puolel jokke! Ei saa vääristellä murteita.
Itse asiassa, pakko korjata. Se on tois pual ja täl pual jokke. Tois pual on torin puolella, eli Turku ja täl pual on kirkon puolella, eli Åbo.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Itse asiassa, pakko korjata. Se on tois pual ja täl pual jokke. Tois pual on torin puolella, eli Turku ja täl pual on kirkon puolella, eli Åbo.
Täl puol tuli aikanaan siitä missä Turun ainoa Alko sijaitsi. Tois pual oli sitten se puoli jokea missä ei ollut Alkoa.
Lillis2020 kirjoitti:
Niin, se on täl pual ja tois pual jokke. :) Kiitos, kaunis ja lämmin kesähän täällä. Tänään tosin ukkosti ja nyt on luvattu viilenevää, mutta se ei itseäni ainakaan niin haittaa. Pystyy paremmin urheilemaan vaan :)
Mitä sinne Joensuun suunnalle kuuluu? Olen muistaakseni kerran käynyt siellä ja jotenkin jäänyt mieleen tuo mielestäni tumma/musta pielisjoki :)Lillis2020: "Mitä sinne Joensuun suunnalle kuuluu? Olen muistaakseni kerran käynyt siellä ja jotenkin jäänyt mieleen tuo mielestäni tumma/musta pielisjoki :)"
Pielisjoki on tumma ja palvon leveämpi kuin Aurajoki Suomen Turus¨. Perjantaina kävin Joensuun torilla kaverin kanssa. Syötiin jätskii ja oli vielä lämmintä. Sitten lauantaina vähän viileni ja tuli oltua futisottelussa. Nyt tuli Joensuun Jippolle sarjan avausvoitto 4-0 kuopiolaisten kustannuksella. Anteeksi en osannut Turun murretta, vaikka olen lapsena siellä monta kertaa käynyt. Kerran Helsingissä asuessani matkustin sinne junalla. Turkulainen enoni oli asemalla vastassa.
Muuten yksi pariisilainen piti Turku isona kaupunkina, sillä hän käytti Turusta Big City -nimeä. Ei siis pitänyt minään metropolina, mutta isona kaupunkina kumminkin. Kaitpa Tampere, Oulu ja Espoo ansaitsevat saman Big City käsittteen Suomen mitassa?Anonyymi kirjoitti:
Täl puol tuli aikanaan siitä missä Turun ainoa Alko sijaitsi. Tois pual oli sitten se puoli jokea missä ei ollut Alkoa.
Niinkö? Sitä en tiennyt :)
Lillis2020: "Mitä sinne Joensuun suunnalle kuuluu? Olen muistaakseni kerran käynyt siellä ja jotenkin jäänyt mieleen tuo mielestäni tumma/musta pielisjoki :)"
Pielisjoki on tumma ja palvon leveämpi kuin Aurajoki Suomen Turus¨. Perjantaina kävin Joensuun torilla kaverin kanssa. Syötiin jätskii ja oli vielä lämmintä. Sitten lauantaina vähän viileni ja tuli oltua futisottelussa. Nyt tuli Joensuun Jippolle sarjan avausvoitto 4-0 kuopiolaisten kustannuksella. Anteeksi en osannut Turun murretta, vaikka olen lapsena siellä monta kertaa käynyt. Kerran Helsingissä asuessani matkustin sinne junalla. Turkulainen enoni oli asemalla vastassa.
Muuten yksi pariisilainen piti Turku isona kaupunkina, sillä hän käytti Turusta Big City -nimeä. Ei siis pitänyt minään metropolina, mutta isona kaupunkina kumminkin. Kaitpa Tampere, Oulu ja Espoo ansaitsevat saman Big City käsittteen Suomen mitassa?Kuulostaa että oli mukava perjantai. 🙂
Älä nyt suotta anteeksi pyydä. Ei tarvitse osata kaikkea, täällä vaan jotkut puskailijat ilkeilevät. En minäkään osaa Turun murretta kovin hyvin, varmaan siksi kun en ole suomenkielinen.
Sulla tuntuu olevan nyt jotain ilkeilijöitä perässäsi, toivoisin että jättäisivät sinut rauhaan. 😏
Oho, no se on aika hämmentävää jos pariisilainen pitää Turkua ison kaupunkina.😁Lillis2020 kirjoitti:
Kuulostaa että oli mukava perjantai. 🙂
Älä nyt suotta anteeksi pyydä. Ei tarvitse osata kaikkea, täällä vaan jotkut puskailijat ilkeilevät. En minäkään osaa Turun murretta kovin hyvin, varmaan siksi kun en ole suomenkielinen.
Sulla tuntuu olevan nyt jotain ilkeilijöitä perässäsi, toivoisin että jättäisivät sinut rauhaan. 😏
Oho, no se on aika hämmentävää jos pariisilainen pitää Turkua ison kaupunkina.😁Lillis2020: "Oho, no se on aika hämmentävää jos pariisilainen pitää Turkua ison kaupunkina.😁"
Minä olin ihmeissään, mutta en oikein kysynyt syytä. Minusta Turku on aika hiljainen kaupunki melko hiljaiseen Stadiin verrattuna. Vilskettä Helsingissä on vain ruuhka-aikana Steissi-Kamppi-akselilla ja joskus lentokentällä.
Yksi selitys siihen pariisilaisen käsitykseen voi olla siinä, että Turusta löytyy aika paljon noin yhdeksän kerroksen kerrostaloja keskustassa. Pariisissa kuten Roomassa talojen korkeutta rajoitetaan ja niin suurin osa keskustaa näissä taitaa olla 5-6 kerroksia vanhoja taloja. Turku on osin korkeampi kuin suurin osa Pariisista ja se voi luoda tunnelmaa isommasta kaupungista? Mitä sinä luulet syyksi pariisilaisen miehen "Big City" ajatteluun?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Lillis2020: "Oho, no se on aika hämmentävää jos pariisilainen pitää Turkua ison kaupunkina.😁"
Minä olin ihmeissään, mutta en oikein kysynyt syytä. Minusta Turku on aika hiljainen kaupunki melko hiljaiseen Stadiin verrattuna. Vilskettä Helsingissä on vain ruuhka-aikana Steissi-Kamppi-akselilla ja joskus lentokentällä.
Yksi selitys siihen pariisilaisen käsitykseen voi olla siinä, että Turusta löytyy aika paljon noin yhdeksän kerroksen kerrostaloja keskustassa. Pariisissa kuten Roomassa talojen korkeutta rajoitetaan ja niin suurin osa keskustaa näissä taitaa olla 5-6 kerroksia vanhoja taloja. Turku on osin korkeampi kuin suurin osa Pariisista ja se voi luoda tunnelmaa isommasta kaupungista? Mitä sinä luulet syyksi pariisilaisen miehen "Big City" ajatteluun?Voi aivan hyvin olla. Toinen asia minkä itse huomasin Pariisissa ollessa on se, että porukka liikkuu aika paljon metrolla. Verkosto siellä on hurja, ja tavallaan siinä ainakin itsellä hämärtyi ne etäisyydet. Voi kai ehkä sellainenkin sitten vaikuttaa, en tiedä. Mutta hassulta tuntuu kyllä.
Lillis2020 kirjoitti:
Voi aivan hyvin olla. Toinen asia minkä itse huomasin Pariisissa ollessa on se, että porukka liikkuu aika paljon metrolla. Verkosto siellä on hurja, ja tavallaan siinä ainakin itsellä hämärtyi ne etäisyydet. Voi kai ehkä sellainenkin sitten vaikuttaa, en tiedä. Mutta hassulta tuntuu kyllä.
Tietysti pariisilaiselle Pariisi on metropol tai jopa gigapol, kun siellä on yli 10 miljoonaa asukasta ympäristöineen. Itselläni oli kerran pariisilainen naisystävä, joka kutsui käymään luonaan Parisiissa. Lupasi näyttää Pariisia ja sen nähtävyyksiä sekä tarjota aterian. Jostain syystä en koskaan kyllä mennyt Pariisiin. Muutama vuosi sitten Pariisitar otti yhteyttä haluten minut Facebook-kaverikseen. Siihen vastasin kieltävästi ja ilmeisesti emme enää ole kamuja. Sinä siis olet käynyt Pariisissa? Monta vuotta on reisusta ja mitä turistina näit?
Tietysti pariisilaiselle Pariisi on metropol tai jopa gigapol, kun siellä on yli 10 miljoonaa asukasta ympäristöineen. Itselläni oli kerran pariisilainen naisystävä, joka kutsui käymään luonaan Parisiissa. Lupasi näyttää Pariisia ja sen nähtävyyksiä sekä tarjota aterian. Jostain syystä en koskaan kyllä mennyt Pariisiin. Muutama vuosi sitten Pariisitar otti yhteyttä haluten minut Facebook-kaverikseen. Siihen vastasin kieltävästi ja ilmeisesti emme enää ole kamuja. Sinä siis olet käynyt Pariisissa? Monta vuotta on reisusta ja mitä turistina näit?
Muutama vuosi siitä on aikaa. Olisiko ollut 2017? Tavanomaiset turistikohteet tuli kahlattua läpi. :)
Lillis2020 kirjoitti:
Muutama vuosi siitä on aikaa. Olisiko ollut 2017? Tavanomaiset turistikohteet tuli kahlattua läpi. :)
Ehkä minunkin pitää mennä joskus sinne Parisiin, vaikka Lontoo kiehtoo enemmän. Mutsi on käynyt molemmissa kaupungeissa! Silloin kun ollut rahaa niin ollut kesätöissä ja töitten takia ei ole päässyt juuri kesällä käymään Pariisissa. Sitten, kun ei ole ollut töitä kesällä niin silloin valinnut vähimmille rahoilleen parempia kohteita kuin Pariisin.
Lontooseen saatan yhden kaverin kanssa katsomaan futista joku vuosi ja yhdelle kaverille olen luvannut Teneriffan matkan, kun täyttää vuonna 2031 50 vuotta.
- Anonyymi
Nosto 2 ed. viedrin takiainen 🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784