"Et saa koskaan naista"

Anonyymi

31

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juttu vahvistaa käsitystäni, että pohjanmaalaiset ovat vittumaisia mulkkuja ja Pohjanmas Suomen perse,

• Anonyymi

Kyllä täällä on paljon ihan mukaviakin ihmisiä.

• Surullista..😥

Elina Knihtilä on muuten feministi.

Sai kundi kuitenkin teatteriohjaajan vaimokseen..🤗

• Anonyymi

Jos nyt kuvittelet ett Elina Knihtilällä olis jotain sutinaa "Kundin" kanssa, niin vesiperän vedit!
        Tommi Korpela on Knihtilän vihitty puoliso, ollut ainakin 30 vuotta jo!

"Surullista..😥"...- Siis "Kundi" on päässyt jaloilleen, on hyväksytty näyttelijänä, jopa kotipaikkakunnallaan. Välit, vanhempiin ja aikuiseen iso veljeen, paremmat kuin koskaan!
        Kysymys kuuluu; kuka on teatteriohjaaja josta nyt puhut?
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt kuvittelet ett Elina Knihtilällä olis jotain sutinaa "Kundin" kanssa, niin vesiperän vedit!
        Tommi Korpela on Knihtilän vihitty puoliso, ollut ainakin 30 vuotta jo!

"Surullista..😥"...- Siis "Kundi" on päässyt jaloilleen, on hyväksytty näyttelijänä, jopa kotipaikkakunnallaan. Välit, vanhempiin ja aikuiseen iso veljeen, paremmat kuin koskaan!
        Kysymys kuuluu; kuka on teatteriohjaaja josta nyt puhut?
        trollikka

Täh?
        Hohhoijaa..
        Lue se juttu..

Surullista, että tuota miestä on noin kohdeltu ja kiusattu.

Elina Knihtilä auttoi, kiva.

Löysi kihlatukseen teatteriohjaaja Laura Mattilan, hienoa.

Kuten siinä jutussa ihan suomen kielellä lukee..🙄

Oliko muuta?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Täh?
        Hohhoijaa..
        Lue se juttu..

Oliko muuta?

Olet täysin oikeassa; tuon kihlauksen Mattilan kanssa, jotenkin ohitin (omassa knupissani) Tajusin väärin; tehnyt kolme vuotta töitä yhdessä Mattilan kanssa, joka myös ohjasi hänen Pohjanmaalla esittämänsä ensi-ilta näytelmän!
        Sorry, myönnän virheeni, anteeksi!
        Knihtilän aviomiehen tiesin entuudestaan, joten päätin oikaista enenkuin juoruja alkaa liikkumaan.
        Pahoitteluni, hutiloiden luetusta tekstistäja syy on yksin omaan minun.
        trollikka

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Täh?
        Hohhoijaa..
        Lue se juttu..

Oliko muuta?

Ei mulla muuta, mutt oisit voinut kuitata; Anteeksi pyyntöni ja tällä kertaa tosiaan tarkoitin sitä! Kyllä mä pystyn omat mokani myöntämään, silloin kuin mä ne huomaan, tai mulle huomautetaan asiasta; kuten tässäkin tapauksessa.
        Mielipide eroista voidaan kiistellä... mutt faktat on faktoja! Laulun sanoin...

Pauli Hanhiniemi - Muutkin mokaa
        https://www.youtube.com/watch?v=sMlpM640wEE&list=RDsMlpM640wEE&start_radio=1

trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla muuta, mutt oisit voinut kuitata; Anteeksi pyyntöni ja tällä kertaa tosiaan tarkoitin sitä! Kyllä mä pystyn omat mokani myöntämään, silloin kuin mä ne huomaan, tai mulle huomautetaan asiasta; kuten tässäkin tapauksessa.
        Mielipide eroista voidaan kiistellä... mutt faktat on faktoja! Laulun sanoin...

Pauli Hanhiniemi - Muutkin mokaa
        https://www.youtube.com/watch?v=sMlpM640wEE&list=RDsMlpM640wEE&start_radio=1

trollikka

No kuittaan sitten. 😊

• Anonyymi

"Uusitalo kantoi naisellisen miehen ja piipittävän homon leimaa. Hänelle toistettiin toistamistaan, ettei Uusitalo ”saa koskaan naista”. Hän sai kuulla siitä koulussa, ammattikoulussa ja armeijassa.

Varusmiespalveluksessa Kainuun prikaatissa Kajaanissa yliluutnantti huusi:

– Alokas Uusitalo. Äänesi kuulostaa sialta, jota raiskataan.

Yliluutnantin lause nostaa yhä Uusitalossa vihan pintaan. Armeijassa hän meni itkemään sitä teltan taakse. Varusmiespalvelus oli toisaalta myös helpotus. Uusitalo pääsi vähäksi aikaa pois Haapavedeltä."

• Anonyymi

Miksi joku menee armeijaan kiusattavaksi?

• Anonyymi

Ois vaan kimittäny vastaukseksi, että tiedän kyllä että herra yliluutbnantti hyvin tuntee raiskattavan sian äänen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois vaan kimittäny vastaukseksi, että tiedän kyllä että herra yliluutbnantti hyvin tuntee raiskattavan sian äänen!

Just tuo on Pohjois pohjalaasta. Apua. Luti ties mistä puhu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bravoo, sulla leikkas terävästi! Mutt veikkaan ett ois tietänyt alokkaalle putkareissua!
        Armeijassa on tiukka arvoasteikko kuka sanoo kenellekin ja mitä.
        Armeijan jälkeen ois kyllä voinut nostaa kanteen, jos olisi ollut toditajia tapaukselle, siis miehiä jotka olisivat todistaneet tapauksen vaikka valaehtoisesti.
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Pyrskh.. 😄

Tuo olis ollu hyvä kuitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi joku menee armeijaan kiusattavaksi?

Siksi kun kantahenkilökunta himoitsee alokkaita joidenka kanssa voi homostella. Homot tykkää armeijasta esimerkkinä vaikkapa Mannerheim.

• Anonyymi

Onneksu Pohjanmaa vajoaa Suomesta ensimmäisenä mereen kun mannerjäät sulavat

• En juttua jaksa lukea, mutta niin tuttua huttua.

Toksinen maskuliinisuus...

Onneksi tuosta puhutaan, ehkä se kitkeytyy ajan saatossa pois.

Pioneereille nostan hattua ja kumarran syvään. Hiljainen kiitos kasvavien poikien/miesten puolesta. 😊

• Tuon Juhon kohdalla väite on väärä. Jutun lopussa kerrotaan, kuinka hän on ollut jo kolme vuotta kihloissa teatteriohjaaja Laura Mattilan kanssa.

• "Näyttelijä Juho Uusitalo, 26, näyttää, miten hän on tottunut puhumaan käsillään kuin naiset. Kämmenet heiluvat ylhäällä sanojen seurana. Hänen äänensä on korkea ja kimeä."

Pohjois-Pohjanmaa on lestadiolaisten aluetta, ei mikään ihme.

Tunnen yhden miehen joka puhuu käsillään mutta eipä ole tullut kenellekään koskaan mieleen että se olisi naismaista.
      Töissä yhellä miehellä on korkea ääni, mitä tuosta, kukaan ei naljaile siitä.
      Yhen tutun ääni kohoaa puhuessa niin ylös että loppusanat kuulee vain koirat, en tiedä miten nuorempana on käynyt mutta ainakaan nyt kukaan ei kiusaa siitä, minkäs sille mahtaa.

Ei saa sekoittaa etelä-pohjanmaata samaan pohjois-pohjanmaan kanssa, välimatka on pitkä. Löytyy myös pohjanmaa ja keski-pohjanmaa.

• Anonyymi

Pohjois-Pohjanmaalla on lestadiolaisia, Etelä-Pohjanmaallaa iikolleja ja muita fasisteja

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihan tavallinen ääni. Kahdeksalla kymmenestä ei ole tuon kummempi.

• Anonyymi

Ei ole.

• Anonyymi

No ei.

• Anonyymi

Kiusaajia pitää vetää turpaan. Itse hakkasin monta tyyppiä jotka vittuili ja yritti kiusata. Yks kiusaaja joutu sairaalaan 2 kuukaudeksi kun hakkasin se tohjoksi, se ekaks varasti mun koulurepun ja sitten se räki minua päin välitunnilla ja silloin suutuin todella pahasti ja luulin et se tyyppi kuoli kun hakkasin ja potkin sitä päähän.

• Anonyymi

Sain myös naisia paljon sen jälkeen kun kaikki näki että olen jännämies.

• Anonyymi

millainen nainen on ohjaaja laura mattila eli haluaisin nähdä lauran

• Anonyymi

Käytä Googlen kuvahakua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytä Googlen kuvahakua

ei taida laura saada muita miehiä eli pakko tyytyä ja vähän vaikuttaa laurakin lesbolta ja kulissi suhteelta

• Anonyymi

Jos ei saa koko naista niin voi saada puolinaisen (tai puolituisen), jotkut saavat moninaisen (eli monta naista)-

• Anonyymi

Vain juomalla viinaa, bilettämällä ja tekemällä miesjuttuja voi saada naisen. Kiltti ja kunnollinen mies joka on yksinhuoltajaäidin kasvattamana tullut liian kunnolliseksi ja kiltiksi kilttimieheksi tulee olemaan aina se johon tyydytään. Bilettäjäalfa voittaa ainaa.

t. mies-mies joka juo viinaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe