Tietenkään en tarkoita muuta kuin noita ärsyttäviä, mutta tärkeitä, helvetin hyttysiä. Ihan vain sellainen pikku knoppitieto, että koiraspuoleiset ärsytykset eivät juo verta.
Ainoastaan narttusääsket imevät kaiken kuiviin, mutta ymmärtäähän sen, kun nykyään on vain pätkätöitä.
Naist ovat verenimijöitä
13
<50
Vastaukset
No saa ainakin joiltain naarailta huomiota :)
Päteekö sama muuten mäkäröihin? Olin tänään tosi himoittu kohde :)Olin Kainuussa käymässä tässä mennä viikolla. Joo, siellä oli noita helvetin mäkäräisiä. Ovat mielestäni ärsyttävämpiä kuin reppanat hyttyset.
Mutta aina voisi mennä huonommin. Mietippä, jos hankisääski olisi verenhimoinen.TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Olin Kainuussa käymässä tässä mennä viikolla. Joo, siellä oli noita helvetin mäkäräisiä. Ovat mielestäni ärsyttävämpiä kuin reppanat hyttyset.
Mutta aina voisi mennä huonommin. Mietippä, jos hankisääski olisi verenhimoinen.Tai ukonkorento :)
Siinä vois alkaa harjuksellakin jo puntti tutista.Thymallus kirjoitti:
Tai ukonkorento :)
Siinä vois alkaa harjuksellakin jo puntti tutista.Noh. Kerran syksyllä kalassa ollessani säikähdin ns. helikopteria. On ne vaan hauskoja öttiäisiä.
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Noh. Kerran syksyllä kalassa ollessani säikähdin ns. helikopteria. On ne vaan hauskoja öttiäisiä.
Näin tänään kalassa jonkin omituisen örkin pesän. Koivussa semmonen iso harsopussukka ja täynnä munia sekä aika isoja jo kuoriutuneita karvaisia toukkia. Vähän niin kuin tuomenkehrääjäkoin hommaa, mutta vaan yksi iso pussukka ja koivussa? Ja paljon isompia toukkia.
- Anonyymi
Moo mistähä hyttyysistä kuullu, itikoosta vain.
Myöhän syyään vaan mämmiä, jotta tiiät. Mutta vastaukseni. on sitä tullut monta öttiäistä nähtyä.
Toista se oli ennenvanhaan, kun osasivat mamu-hyttysetkin olla omissa oloissaan. c",)- Anonyymi
Myöhän syyään vaan mämmiä, jotta tiiät. Mutta vastaukseni. on sitä tullut monta öttiäistä nähtyä.
Toista se oli ennenvanhaan, kun osasivat mamu-hyttysetkin olla omissa oloissaan. c",)Mä tykkään oikiastansa enempi mutista.
Mamu-hyttyysistä tierä kans... Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään oikiastansa enempi mutista.
Mamu-hyttyysistä tierä kans...Sinähän olet isääski laaaaaittanu puohon. semmottii joutavii te eteläpohjanmaa idaarit ootta.
- Anonyymi
Toista se oli ennenvanhaan, kun osasivat mamu-hyttysetkin olla omissa oloissaan. c",)Timppa tuu nussii minua niin tiedät mitä on kunnon seksi!!!!!!!!!! Risto räppääjä on paljon samaa näköä kun sä joten älä murehdi siitä että en kostu!!! tehdään yhteinen lapsi meille!!!!!
- Anonyymi
Sinähän olet isääski laaaaaittanu puohon. semmottii joutavii te eteläpohjanmaa idaarit ootta.
Moon ny pettyny suhu, vaikken tainnu ymmärtää notta mitä tarkootat.
Tieräkkö sää eres mitä mutti on? Anonyymi kirjoitti:
Moon ny pettyny suhu, vaikken tainnu ymmärtää notta mitä tarkootat.
Tieräkkö sää eres mitä mutti on?hah, sainpa ärsytettyä. Jotenkin kaukainen muistikuva mutista on, mutta valaise kepua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827