Mä luovutan! Sano ukolles et jättää mut rauhaan!

Anonyymi

Sä luulet, että minä olen se joka roikkuu. En roiku. Ukkos ei jätä mua rauhaan! Lopetin meidän suhteen jo kuukausia sitten ja tiedät kyllä miksi. Hän ei vaan edelleenkään jätä minua rauhaan.
Täytyy vissiin numeroa vaihtaa taas!

21

684

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi. Otan osaa on sulla surkea kesä. Eiköhän me kaikki olla sen vainon kohteina vuoronperään... Sulle vissiin käynyt vanhanaikaiset 😁

      • Anonyymi

        Mulla on ihan hyvä kesä 😎 kiitos kysymästä!
        Kunhan lakkais toi ukkomies vonkaamasta.


      • Anonyymi

        Taidat olla täällä ainoa vainoaja, aloitusten tehtailija. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla täällä ainoa vainoaja, aloitusten tehtailija. 😂

        Olenkin ainoa Anonyymi täällä 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla täällä ainoa vainoaja, aloitusten tehtailija. 😂

        Taidat olla aika puupää jos et osaa erottaa kuka tekee aloituksia ja millä motiivilla. Elämäs on varmaa ohi kun tajuat ollees huijattu daiju koko ajan.


    • Anonyymi

      Jaa, kelles tää oli?

    • Anonyymi

      Laita nyt edes sen ihmisen etunimen alkukirjain kenelle tämä teksti on tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Niin vähän arvelinkin, ei vastausta. Taitaa olla itse se ukkomiehen vonkaaja ja näin yrittää vaimoa mollata ja sotkea suhdetta?

      • Anonyymi

        Mollata vaimoa. Jos haluaisin niin tehdä niin laittaisin sille kuvakaappaukset menemään. Ei ole minun tehtäväni sotkea heidän liittoaan.
        Oli vaan pakko avautua johonkin 😁


    • Anonyymi

      Eiks aloittaja vois itse hoidella suhteensa loppuun. Miksi se olisi vaimon tehtävä. Eihän sitä suhteen alkamistakaan ole vaimolta kysytty.

      • Anonyymi

        Suhde on loppu. Finito. Ukkomies ei vaan näytä hyväksyvän. Minä olen jatkanut elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhde on loppu. Finito. Ukkomies ei vaan näytä hyväksyvän. Minä olen jatkanut elämääni.

        Ukkomiehet eivät todellakaan halua luopua saavutetuista eduista. Ei vaikka heitä olisi useampia samaan aikaan. Minulla oli lyhyt suhde naimisissa, mutta eroamassa (heh heh) olevan miehen kanssa. Ystävällinen, auttavainen joka naisen unelma, komeakin. Oli vaan ystävällinen ja auttavainen monelle muullekin, pani ihan kaikkea mikä liikkui. Lopetin suhteen, kun tajusin olevani vain yksi hänen virityksistään. Nyt ei tule FB-viesteistä loppua, päivästä toiseen hän kehuu minua ja seksiämme blaablaablaa. Hän voi viikon tai kaksi hiljaa, kunnes sama vonkaaminen alkaa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhde on loppu. Finito. Ukkomies ei vaan näytä hyväksyvän. Minä olen jatkanut elämääni.

        Laita ukkomiehen nimen etukirjain? tuntuu turhan tutulta tuo. Täällä kans yks äijä vonkaa ihan riesaks asti. Missäpäin suomea?


    • Anonyymi

      Vaihda ihmeessä numeroa. Turhaan täällä siitä mesoat. Helpottaa ihan kaikkia osapuolia.
      Hommaa ihan oma porakone, vähän käytettyjä on varmaan tarjolla, niin ei tarvitse toisten hyvin huollettuja porakoneita lainailla.

      • Anonyymi

        Vähän käytetyt porakoneet on usein aika mitäänsaamattomia. Kyllä sen täytyy olla enemmän käytetty jotta osaa porata oikealla tavalla 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän käytetyt porakoneet on usein aika mitäänsaamattomia. Kyllä sen täytyy olla enemmän käytetty jotta osaa porata oikealla tavalla 😏

        Paljon käytetyt porakoneet on yleensä jo vähän vanhempaa vuosikertaa, ja ne kyllä vaatii sinistä toimiakseen kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon käytetyt porakoneet on yleensä jo vähän vanhempaa vuosikertaa, ja ne kyllä vaatii sinistä toimiakseen kovaa.

        Ei tartte niin vanha olla😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte niin vanha olla😁

        Itsehän testasin äskettäin viiskymppistä porakonetta, kun niin kovin kehui etten tulis pettymään. Pyh, siniset pillerit oli käytössä ja ihan tylsää poraamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän testasin äskettäin viiskymppistä porakonetta, kun niin kovin kehui etten tulis pettymään. Pyh, siniset pillerit oli käytössä ja ihan tylsää poraamista.

        Varattu J mies veikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu J mies veikkaan

        Ööö j mies kouvolasta? Ja jos on ni mulle fb kaut viestii haluan todellakin tietä jos näin on. Koska viikko sitten kuuli et mua petetää mut kiistää kovasti. Yhtäkkii on uusia naisnimii ja niillä omat tarinat se on se ja toi aina vaa paranee tulee mielee reissuhommat ku valehteli minulle päin näköä naisesta joka olikin hänen pano eikä vaa auttanu häntä . Hän kertoi että nainen oli sairas ja tarvi kauppa apua ja muuta ja oli vanha tuttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö j mies kouvolasta? Ja jos on ni mulle fb kaut viestii haluan todellakin tietä jos näin on. Koska viikko sitten kuuli et mua petetää mut kiistää kovasti. Yhtäkkii on uusia naisnimii ja niillä omat tarinat se on se ja toi aina vaa paranee tulee mielee reissuhommat ku valehteli minulle päin näköä naisesta joka olikin hänen pano eikä vaa auttanu häntä . Hän kertoi että nainen oli sairas ja tarvi kauppa apua ja muuta ja oli vanha tuttu

        Mistä sä mies revit nää nimet ja tarinat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe